28-11-2011, 06:50 PM
waf Wrote:Quote:NOS-analyticus Ronald Waterreus heeft al heel zijn leven een antipathie voor Ajax. Gisteravond bij Studio Voetbal schoot de oud-doelman van onder meer Roda JC, PSV en AZ verbaal weer eens flink uit zijn slof toen de machtsstrijd bij Ajax ter sprake kwam.
é PRO SHOTS Waterreus is het gekonkel in en om de Arena volledig beu, zo spuide de analyticus van de NOS zijn woede. 'Weet je wat? Zullen we er eens over ophouden om over Ajax te praten? Ik stel voor: we praten er nooit meer over. De mensen daar zijn het niet waard om over te praten. Hoe ze zich naar buiten toe opstellen. Hoe ze de club naar buiten toe vertegenwoordigen....'
Waterreus had er wel een oplossing voor ook. 'Iedereen weg. De hele club weg. Dan hoeven we het er nooit meer over te hebben.' (Redactie
een beetje verkeerde interpretatie denk ik, waterreus wilde alleen die bestuurders doodzwijgen als je het mij vraagt, maar toch goed dat er een keer tegengeluid komt. dit is nota bene de enige niet ajakkessied in dat programma! hij heeft gevloekt in de kerk, sta dan haal je meteen de krant. hoe kan hij dat nou doen?
Toen ik het zag had ik echt wel het idee dat er jaren van opgekropte frustratie uitkwam.
Maar vond het wel grappig om te zien. Vooral toen de rest van de tafel geheel stilviel.
En voor wat betreft die bestuurscrisis heeft ie nog gelijk ook. Laat ze het lekker in de achterkamertjes uitvechten ipv openbaar. Het is toch allemaal non-nieuws.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...