10-01-2012, 09:25 PM
(2)Grega Zemlja (SLO) vs Denis Gremelmayr (GER)
Gregoire Burquier (FRA) vs Peter Gojowczyk (GER)
Javier Marti (ESP) vs Harri Heliovaara (FIN)
Thiemo de Bakker (NED) vs (30)Dustin Brown (GER)
Lastige loting voor Thiemo, Brown zou hij aan moeten kunnen maar is pittig. Marti is een groot talent, maar speelt vooral op gravel, won vorig jaar indoor HC wel een setje van Tsonga. En dan waarschijnlijk Zemlja, voor mijn gevoel zo'n gast die zich altijd door de quali's weet te wurmen. Ik geef Thiemo wel een kansje, maar tegen alledrie kan hij verliezen.
(5)Igor Andreev (RUS) vs Roman Borvanov (MDA)
Axel Michon (FRA) vs Igor Sijsling (NED)
Ivo Minar (CZE) vs Luke Saville (AUS)
Inigo Cervantes-Huegun (ESP) vs (31)James Ward (GBR)
Een redelijk eenvoudige eerste ronde, maar vervolgens zal het einde oefening zijn voor Igor tegen Andreev. Zo niet dan volgt een laatste ronde waarin hij kans heeft.
(6)Izak Van Der Merwe (RSA) vs Jimmy Wang (TPE)
David Guez (FRA) vs Michael Yani (USA)
Peter Torebko (GER) vs Caio Zampieri (BRA)
Jesse Huta Galung (NED) vs (25)Simon Greul (GER)
Huta zal het niet redden in de eerste ronde. Greul is vooral een gravelman maar wel een bijter, Huta is denk ik nog niet ver genoeg.
Ik vrees dus dat we het met Haase moeten doen in het hoofdtoernooi. 25% kans voor Thiemo, Sijs en Huta gaan het niet redden (hooguit 10% kans).
Gregoire Burquier (FRA) vs Peter Gojowczyk (GER)
Javier Marti (ESP) vs Harri Heliovaara (FIN)
Thiemo de Bakker (NED) vs (30)Dustin Brown (GER)
Lastige loting voor Thiemo, Brown zou hij aan moeten kunnen maar is pittig. Marti is een groot talent, maar speelt vooral op gravel, won vorig jaar indoor HC wel een setje van Tsonga. En dan waarschijnlijk Zemlja, voor mijn gevoel zo'n gast die zich altijd door de quali's weet te wurmen. Ik geef Thiemo wel een kansje, maar tegen alledrie kan hij verliezen.
(5)Igor Andreev (RUS) vs Roman Borvanov (MDA)
Axel Michon (FRA) vs Igor Sijsling (NED)
Ivo Minar (CZE) vs Luke Saville (AUS)
Inigo Cervantes-Huegun (ESP) vs (31)James Ward (GBR)
Een redelijk eenvoudige eerste ronde, maar vervolgens zal het einde oefening zijn voor Igor tegen Andreev. Zo niet dan volgt een laatste ronde waarin hij kans heeft.
(6)Izak Van Der Merwe (RSA) vs Jimmy Wang (TPE)
David Guez (FRA) vs Michael Yani (USA)
Peter Torebko (GER) vs Caio Zampieri (BRA)
Jesse Huta Galung (NED) vs (25)Simon Greul (GER)
Huta zal het niet redden in de eerste ronde. Greul is vooral een gravelman maar wel een bijter, Huta is denk ik nog niet ver genoeg.
Ik vrees dus dat we het met Haase moeten doen in het hoofdtoernooi. 25% kans voor Thiemo, Sijs en Huta gaan het niet redden (hooguit 10% kans).