25-01-2012, 02:54 PM
Ad Wim Wrote:Mac Wrote:Voor FTM zijn er nog maar een paar scenario's over:EB is niet echt een forummer (meer), althans geen tennisforummer.
Djoko - Federer -> Djoko wint -> CC pakt de weekwinst
Djoko - Federer -> Federer wint -> Buurs pakt de weekwinst
Djoko - Nadal -> Djoko wint -> EB pakt de weekwinst
Djoko - Nadal -> Nadal wint -> Overdune pakt de weekwinst
Murray - Federer -> Murray wint -> Buurs pakt de weekwinst
Murray - Federer -> Federer wint -> Buurs pakt de weekwinst
Murray - Nadal -> Murray wint -> Overdune pakt de weekwinst
Murray - Nadal -> Nadal wint ->Overdune pakt de weekwinst
Grappig om te zien dat de weekwinst dus sowieso gepakt wordt door een forummer.
Maar dat de tennisforummers het goed zouden doen met een Top 4 SF, was NID.
Wel apart dat Buurs in 3 scenario's de weekwinst pakt, maar bij het meest voor de hand liggende scenario (iig voor hemzelf) 1000 punten op de nummer 1 (en ook mij) verliest.
Ondanks dat ik 1000 punten achter kan komen te staan, ben ik erg blij met mijn team.
Op basis van managing is mijn team het beste volgens mij.
Wanneer alles volgens verwachting (bookies) verloopt, dan verlies ik 500 punten op de topteams met Djoko.
Wanneer Murray of Federer/Nadal wint van Djoko dan pak ik een mooie voorsprong.
djoko had het tegen Hewitt en Ferrer al best lastig, dus het is niet onlogisch dat djoko kan verliezen van Murray of Federer/Nadal...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.