26-01-2012, 04:14 PM
Aangezien het Federer-Nadal topic in het archief is verdwenen en ik in mijn afwezigheid nooit de felicitaties in ontvangst heb kunnen nemen en nog niet de gelegenheid had genomen om te gloryhunten, hier maar even. Leuk om terug te lezen en eenmalig de oude koeien uit de sloot te halen:
September 2006:
November 2007:
Sportief Thomas (augustus 2008):
En ook de opvolger van Nadal werd al voorspeld in juli 2007:
September 2006:
Genomico Wrote:Ad Wim Wrote:Wel mooi dat je dit topic weer naar boven brengt. Kan ik mooi weer met Geno en Buurs gaa discussieren over het feit dat Nadal de nummer 1 positie over gaat nemen na de AO '07. Na gisteren is maar weer bevestigd dat Nadal nog lang niet constant genoeg is op HC om ook maar in de buurt van Federer te komen, zoals ik al zei.
Dat blijft een feit. Ook al is het in 2009, na de AO van 2007 zal Nadal nr. 1 staan!!
November 2007:
Ad Wim Wrote:Nadal en een finaleplaats op een GS op HC :lol:
Sportief Thomas (augustus 2008):
Ad Wim Wrote:Pfff, die Nadal verdient het wel zeg, wat is die gast aan een ongelofelijke reeks bezig, ironisch genoeg een Federer-achtige reeks :eeeek:
Daar kan je, zelfs ik als niet bepaald Nadal-liefhebber, alleen maar diep de hoed voor afnemen
En ook de opvolger van Nadal werd al voorspeld in juli 2007:
Genomico Wrote:Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Federer heeft het niet eens in eigen hand, als Rafa 'gewoon' de finale op de US Open, Masters Cup en Australian Open haalt, is het verschil al teruggebracht tot 635. Finale Madrid en finale Montreal erbij = nog 135 over.Dit zou best kunnen, maar dan is hij de nummer 1 positie na IW, Miami en het gravelseizoen weer kwijt.
Waar hij die gaat halen? Rotterdam natuurlijk, met Buurs en Geno op de tribune.
Ik denk niet dat Djokovic hem dan al ingehaald heeft...