27-02-2012, 10:15 AM
gittermaster Wrote:was inderdaad rood, maar kan me voorstellen dat dat de scheids is ontgaan. Die wordt wel geschorst
ik weet niet, als sneuarez dit gedaan had was hij niet geschorst wegens 'gebrek aan bewijs'. ik las in nrc next dat marcelo vlak daarvoor fernandez geslagen had, maar dat stond niet op beeld. volgens jan mulder was het een pingel voor feyenoord. vond ik ook wat overdreven.
maar goed, wel erg gekke dingen die die fernandez doet, nu was het en klap van marcello, vorige keer racisme van die neccer? ik weet het niet, zijn maar rare verhalen...
Quote:Ik vond dat Feyenoord zeker wel een gelijk spel had verdiend. Het was overigens een erg leuke pot om te zien
misschien wel meer. we hebben al aangetoond dat we beter zijn dan ajakkes, aan psvee zijn we minimaal gelijkwaardig. eigenlijk vond ik ons middenveld ook gisteren weer beter en dat geldt ook voor de defensie. het publiek in eindhoven spant de kroon, dat is echt ongelooflijk zielig.
ik was echt trots op de mannen gisteren, wat heb ik er lang op gewacht dat ze zo de uitwedstijden benaderen. het begon al met koeman: ik heb er alle vertrouwen in. die kutmedia was er zo van overtuigd dat we zouden verliezen.
ik weet niet wat bij de 1-0 gebeurde, was het een overtreding van toivonen op clasie? of liet hij zich gewoon te makkelijk wegzetten. toivonen is natuurlijk ook een veelpleger, maar dat zal petertjes wel niet zo noemen. maar de media gaan roepen dat het een fout is van el amadi en/of van vlaar, maar dat slaat gewoon nergens op. het was de man van clasie en ze verwachtten niet dat hij hem had 'laten lopen'. ook niemand in de media bleek gezien te hebben dat mertens die 2-0 volkomen verkeerd raakte doordat de bal opsprong vlak voordat hij schiet.
hoe het ook zij, fantastisch teruggekomen naar 2-2 ook al had fernandez er niet meer mogen staan (tenzij hij een klap had gekrgen van marcello). petertje vergeeet ook te vertellen dat matavz een overtreding maakt bij de 3-2 (formeel dan he, want ik vind dat wel slimme overtredinkjes, mulder had gewoon vol uit moeten komen).
erg stom dat we de 2-3 weggaven maar voor de rest een prachtige pot voetbal waardoor mijn stelling weer bewezen wordt: het niveauverschil binnen de top 6 is gewoon ontzettend klein. ik ben benieuwd wanneer bijv petertje dat eindelijk gaat toegeven.....