28-02-2012, 04:32 PM
Peter Wrote:Als Toivonen meer zou verdedigen hadden we er misschien 10 minder tegen, maar misschien ook wel 20 keer minder gescoord, weet jij veel. PSV speelt met een aanvallend middenveld, dan loop je wel eens tegen een extra tegendoelpunt aan, maar ook alleen door die speelwijze heeft PSV dit seizoen al 100 officiele doelpunten gemaakt.
dat zeg ik toch ook? geef me dan meteen gelijk? andere middenvelder scoren niet zoveel omdat andere teams hun middenveld niet zo aanvallend laten spelen. jij komt met de stelling dat toivonen zo goed is omdat hij zoveel scoort. ik relativeer dat en nu blijkt dat je precies hetzelfde redeneert.
maar ik ben bang dat je ook dit niet snapt.
Quote:Dat opstuiten.. je heb Gijpie dus gezien gister. Wat een lulkoek. Ook zonder opstuiten schiet Mertens ze geregeld onhoudbaar binnen. Misschien ging ie door dat opstuiten wel via het midden in plaats van in de kruising en werd ie dus juist houdbaarder. Weet jij veel.
ja ik heb gijp gezien. en die had het idd ook over het opstuiten. misschien had hij mijn reactie hier gelezen van 9.15 uur smorgens? toen had ik giojp nog niet gezien moet je weten. ik zeg ook dat mertens anders misschien ook gescoord had, maar nu kreeg die bal een rare draai doordat hij opsprong. het was gewoon toeval en geen kunde.
Quote:Ik doel op PSV en Feyenoord ja. Als je het programma van PSV ziet voorspel ik nog max. 8 verliespunten. Feyenoord gaat nog minstens 10 punten verspelen, want elk duel (of het nou VVV of AZ is) is voor hen een lastige. 10+ verliespunten verschil tussen PSV en Feyenoord wordt het sowieso mi. En dan eerder 15 dan 11 punten verschil.
ik denk dat psvee nog wel meer punten gaat verliezen. feyenoord denk ik ook, behalve (voor beide teams) als de nummer 1 positie wat dichter bij komt, dan zal het allemaal wat geconcentreerder zijn. ook als het verschil tussen de nummer 1 ne de nummer 6 uiteindelijk 10 punten is, blijft mij stelling overend dat het verschil te verwaarlozen is. maar als psvee zo blijft spelen worden ze nooit kampioen. ik heb ze nu 2x goed kunnen beoordelen en ik was niet onder de indruk.