Ad, ik noem het verrassend (of eigenlijk onbegrijpelijk) dat niemand van de top 5 hem heeft.
Ook heb ik nergens gezegd dat het de meest voor de hand liggende optie was, ik heb alleen aangegeven dat dit een van de weinige opties was.
Je bent mijn woorden aan het verdraaien.
zondag:
2 sp, take it asshole!
Ook heb ik nergens gezegd dat het de meest voor de hand liggende optie was, ik heb alleen aangegeven dat dit een van de weinige opties was.
Je bent mijn woorden aan het verdraaien.
(11-10-2012, 02:07 PM)_Tampie Wrote: Inderdaad onbegrijpelijk dat niemand in de top 10 naast mij en OD de combi Djoko/Murray heeft gespeeld en dat in de top 5 zelfs niemand Murray heeft. Titelverdediger hier, maar kennelijk is dan een vroege nederlaag zoals vorige week direct reden om aan hem te twijfelen.
zondag:
(07-10-2012, 10:35 AM)_Tampie Wrote: Inderdaad verdomd lastig.... alle goede subtoppers zitten in het derde kwart. Maakt de week op zich wel leuk volgens mij. Al denk ik dat Djoko wel erg voor de hand ligt. Dan past Federer al niet meer dus dan is de keuze tussen Murray met wat q´s of de q´s met een aantal halve gasten waarbij je moet kiezen of je op het derde kwart gaat spelen of in de bovenste helft.
2 sp, take it asshole!