21-10-2012, 10:37 AM
(21-10-2012, 09:52 AM)kuiper Wrote:(18-10-2012, 07:51 PM)buurs Wrote: Dit jaar ben je, naast Atlanta, de grootste concurrent voor de titel.
Maar als je jouw team bijvoorbeeld van deze week weer bekijkt, dan is het eigenlijk onmogelijk dat je in de top 5 eindigt.
Het heeft je waarschijnlijk zeker niet tegen gezeten dit jaar.
Je hebt weer gelijk buurs. Je hebt weer 8 punten meer gehaald deze week
En het heeft je weer niet tegengezeten deze week.

Het was zeker niet onwaarschijnlijk geweest als je in deze poepweek 300 punten verloren had.
Del Potro was 2 punten af van verlies en stond met 6-7 4*-4 0-40 achter
En Zemlja wint van Haas en Tipsarevic...dat zit ook niet echt tegen.
Jij haalt dus echt een maximaal resultaat en loopt niet in.
Met mijn uitspraak wou ik alleen maar zeggen dat je op lange termijn normaal gesproken met dit soort teams niet in de top 5 kan eindigen.
Dat heeft voorgaande jaren wel bewezen.
Maar nogmaals, ik vind het mooi dat je in de top 3 staat!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.