The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Moscow / Stockholm / Vienna
Berankis, Lorenzi en Jaziri zullen deze week wel de toernooiwinnaars zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(18-10-2012, 05:22 PM)centre court Wrote:
(18-10-2012, 04:26 PM)Ad Wim Wrote: Lopez eruit. Vervelend voor Atlanta, maar dat was ook niet echt een geweldige keus. Maak het die jongen nou een beetje moeilijk, Atlanta!

Deze week was er weinig mogelijk tegen de verdedigende tactiek van Buurs. Volgende week en die week erop valt er hopelijk wat te kiezen.

Klopt, en in die zin vind ik het wel mooi dat ie het geprobeerd heeft met een paar verrassende namen. Alleen jammer dat die het allemaal niet redden. Buursweek.

Bogo mist maar meteen 3 bps...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dr Ivo blijft een held. Wint eerste set TB met 13-11. NID 7-6 6-4 dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een gekloot Bogo.
Het ging zo goed vandaag verdomme.

Gelukkig gaat Tipsa wel NID naar toernooiwinst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-10-2012, 07:49 AM)Atlanta Wrote: Nou nou, niet zo bescheiden Kuiper. Wink Je staat niet voor niets in de top 3 he!

Dat vind jij? Vraag maar eens aan Buurs en Ad Wim, die zien mij echt niet als een concurrent hoor.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Waar heb je het over?
Niks voor jou, om jezelf naar beneden te praten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-10-2012, 07:07 PM)kuiper Wrote:
(18-10-2012, 07:49 AM)Atlanta Wrote: Nou nou, niet zo bescheiden Kuiper. Wink Je staat niet voor niets in de top 3 he!

Dat vind jij? Vraag maar eens aan Buurs en Ad Wim, die zien mij echt niet als een concurrent hoor.

Wat Ad zegt, normaal zet je jezelf aan het begin van het jaar op #1 Cool

Dit jaar ben je, naast Atlanta, de grootste concurrent voor de titel.
Maar als je jouw team bijvoorbeeld van deze week weer bekijkt, dan is het eigenlijk onmogelijk dat je in de top 5 eindigt.
Het heeft je waarschijnlijk zeker niet tegen gezeten dit jaar.
Bij alle GS heb jij de juiste keuzes gemaakt.
Dan kom je al een heel eind.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als je elke week de juiste keuzes maakt kom je inderdaad een heel eind
Reply
Daarom noem ik jullie 2 ook expliciet, want ik heb niet het idee dat deze gedachte over mij ook bij veel anderen leeft. Als het wel zo is dan hoor ik het graag, maar jullie hebben regelmatig gezegd dat ik niet echt een concurrent ben voor een competitie over een heel jaar.
En ik zeg ook heel eerlijk dat ik het tennis behoorlijk minder volg dan jullie.

Maar het lijkt er altijd op dat jullie keuze's altijd onomstreden zijn en als iemand anders een andere visie heeft dat dit rare keuze's zijn en als die uitkomen heeft diegene weer veel geluk gehad.
Dat vind ik niet, ik neem aan dat ieder een team kiest waarmee hij denkt dat hij die week gaat winnen (gokken omdat je achterstaat daar gelaten).
En ik heb al zo vaak gezegd (en niet omdat ik nu toevallig hoog sta) dat geluk over een heel jaar te minimaliseren is. Daarom geef ik jou, Buurs, ook alle credits, omdat je altijd bovenin staat. Dat kan geen geluk meer zijn.
Dit heb ik ook, als één van de weinigen, het hele seizoen over Ad Wim gezegd.

En over dat op nummer 1 zetten aan het begin van het jaar heb ik al eens vaker gezegd dat vind ik gewoon logisch (voor iedereen!). Dat is niet arrogant of iets dergelijks, maar ik ga er toch elke week vanuit dat ik het winnende team heb opgesteld (anders zou ik wel anderen opstellen). En volgens mij als je elke week de hoogste score hebt dan sta je aan het einde op nummer 1. Tuurlijk weet ik ook wel dat dit niet altijd de praktijk is. Maar deze redenatie zat daar achter.
Ik vraag ook wel eens aan mijn cursisten hoeveel vragen ze er goed hebben van de 10. Ik hoop dan altijd dat ze zeggen "alle 10". Anders hadden ze iets anders moeten invullen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nogmaals, waar heb je het over? Ik kan me totaal niet in het eerste deel van bovenstaand verhaal vinden. Ben ook benieuwd waar je hebt gelezen dat ik jou (of wie dan ook) niet als concurrent zie.
Scheer me ajb niet over een kam met buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb alle kwartfinalisten in Moskou Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(18-10-2012, 08:14 PM)Ad Wim Wrote: Nogmaals, waar heb je het over? Ik kan me totaal niet in het eerste deel van bovenstaand verhaal vinden. Ben ook benieuwd waar je hebt gelezen dat ik jou (of wie dan ook) niet als concurrent zie.
Scheer me ajb niet over een kam met buurs.

Ik scheer je zeker niet over één kam met Buurs en heb jou regelmatig als één van de weinigen hier gecomplimenteerd toen je door heel veel mensen als geluksvogel werd gezien.
Maar ik heb geen zin om het op te zoeken, maar ik kan mij nog heel goed herinneren dat je mij niet echt een concurrent vond en dat ik niet stabiel was en regelmatig een week er tussen had zitten dat ik geen goed team had.
Maar nogmaals ik voel mij ook absoluut niet zo'n tennisvolger als jou en Buurs en Stille en wellicht nog wel meer.
Ik ben een voetballer.

(18-10-2012, 08:27 PM)buurs Wrote: Ik heb alle kwartfinalisten in Moskou Hakkuh

Netjes!
Kan mij bij ook nog, maar is nog lang niet zeker.
Ik hoop dat Del Potro het toernooi gewoon wint, waar ik vol vanuit ben gegaan.
En ik had Berankis in halve finale gezet, moet nog wel even van Bagh winnen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Maakt allemaal niet uit, Kuip.

Je doet het dit jaar fantastisch en als ik van iemand zou willen verliezen, dan ben jij het!

En dit is het 1e jaar dat Ad misschien in de top 5 eindigt....

Dus om Ad nu al direct een topper te noemen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat klinkt wel heel erg als iets dat buurs zou zeggen.
Ik zal vast ooit wel eens in een week gezegd hebben dat je een apart team hebt, maar ik kan me niet voorstellen dat ik stellig heb gezegd dat ik je geen concurrent vond.
Ik sluit namelijk niemand uit en zie iedereen als concurrent, ongeacht hoe veel je tennis volgt. Dat is in het verleden wel gebleken, dat die kennis van marginaal belang is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat laatste ben ik niet met je eens. Tuurlijk is die kennis van groot belang, wellicht niet doorslaggevend, maar wel zeer bruikbaar.
En naast de kennis uiteraard ook de systematiek van het spelletje.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
(18-10-2012, 04:26 PM)Ad Wim Wrote: Lopez eruit. Vervelend voor Atlanta, maar dat was ook niet echt een geweldige keus. Maak het die jongen nou een beetje moeilijk, Atlanta!

Tja, ik zag Lopez wel als iemand die eventueel het toernooi had kunnen winnen. Risicovolle keus, maar helaas niet goed uitgepakt. En ik wacht met m'n aanval op Buurs tot de WTF. Wink Dan ga ik erover.
Reply
(18-10-2012, 09:03 PM)kuiper Wrote: Dat laatste ben ik niet met je eens. Tuurlijk is die kennis van groot belang, wellicht niet doorslaggevend, maar wel zeer bruikbaar.
En naast de kennis uiteraard ook de systematiek van het spelletje.

Nu spreek je je eerdere bericht tegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-10-2012, 09:19 PM)Ad Wim Wrote:
(18-10-2012, 09:03 PM)kuiper Wrote: Dat laatste ben ik niet met je eens. Tuurlijk is die kennis van groot belang, wellicht niet doorslaggevend, maar wel zeer bruikbaar.
En naast de kennis uiteraard ook de systematiek van het spelletje.

Nu spreek je je eerdere bericht tegen.

Wat nu weerHuh
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Wat nu weer? Laten we niet vergeten dat jij hiermee kwam, hè.

Je zegt eerst dat je het tennis beduidend minder volgt dan wij. Maar toch sta je in de top 3, en boven mij bijvoorbeeld. Daarmee spreek je jezelf dus tegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu haal jij de dingen door elkaar.
Ik bedoel dat het wel zeer van belang kan zijn dat je het wat meer volgt. Maar dat betekent nog niet dat je het dan per definitie goed doet. En ik volg het wel aardig hoor, maar niet zo'n verschrikkelijk fanatiek als jij en buurs. Jullie weten zo belachelijk veel feitjes en uitslagen. Ik heb je een keer mee gemaakt met een tennisquiz (niet normaalBlush).
Dat heb ik dus absoluut niet, maar tuurlijk volg ik het wel. Anders sta je echt niet in de top 10.
Zo'n geluksspel is het nu ook weer niet (net als pokeren bijvoorbeeld dat ook niet is).
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Lekker Haas! Veeg nu ook Tipsa maar weer van de baan.
Reply
Zo'n Jaziri ga je toch kapot aan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Liever hij door dan Rosol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat prima tot nu toe, alleen die Karlo wordt nu wel vervelend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op Jaziri na prima uitslagen tot zover.

Baghdatis staat nu in de halve finale maar meldt zich vast even af voor volgende week, hij wordt op korte termijn vader.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gaat Haas nu van 4*-0 naar 4-3* Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En de game daarna een 0-40 gemist Angry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maak het eens af, Grega!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse, easy.
Zoveel mensen weer in de overschatte Haas getrapt, geinig.
Kan nog wel een leuk weekje worden zo, als Janowicz ook nog even terugkomt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd fijne zege van Zemlja!
Janowicz krijgt het niet voor elkaar helaas.
Reply


Forum Jump: