Leuke speler wel, die Janowicz. Al had ik daar liever vandaag een andere mening over gehad. Kom op Murray, niet tanken nu maar beuken!
Exact, die subtoppers moet je hebben. Gasquet/Nishi was de verkeerde combi, Tsonga en Potro gaan hopelijk voor de winst en Murray is absoluut niet de zekere winnaar. Ik heb hem genomen omdat ik wel vertrouwen had in zijn wil om hier diep te komen met het oog op zijn kansen voor de nummer 1 positie te gaan, vanaf RG heeft hij een goede serie staan in principe waarmee hij in die richting kan gaan denken dan zijn 1.000 puntjes in Parijs zeer welkom.
(01-11-2012, 04:44 PM)mindlight Wrote: Dit is voor al die subtoppers een ideale gelegenheid om een TMS te pakken, met Murray die vermoedelijk nog wel een tankje gaat doen ergens deze week. Als ik Potro zou zijn zou ik juist hier vol voor de winst gaan.
Llodra in de vorm van deze week wordt wel lastig genoeg trouwens.
Exact, die subtoppers moet je hebben. Gasquet/Nishi was de verkeerde combi, Tsonga en Potro gaan hopelijk voor de winst en Murray is absoluut niet de zekere winnaar. Ik heb hem genomen omdat ik wel vertrouwen had in zijn wil om hier diep te komen met het oog op zijn kansen voor de nummer 1 positie te gaan, vanaf RG heeft hij een goede serie staan in principe waarmee hij in die richting kan gaan denken dan zijn 1.000 puntjes in Parijs zeer welkom.