05-11-2012, 04:28 PM
(05-11-2012, 03:22 PM)andre77 Wrote:(05-11-2012, 02:22 PM)Ad Wim Wrote: De concurrentie inschatten is niet je sterkste punt, he?Ik had jouw team goed ingeschat (dat kon je afleiden uit jouw opmerkingen), alleen dat van Kuiper niet. Ik had Kuiper op Djokovic/Del Potro/Ferrer of Berdych ingeschat. Had jij zijn team wel goed ingeschat?
Overigens, waar baseer je het op dat ik niet goed de concurrentie kan inschatten? De rest van het jaar laat ik me niet beïnvloeden door de concurrentie, dan neem ik het team waarmee ik zelf de meeste punten denk te halen. Of heeft dit er weer mee te maken dat ik de nederlaag van Ajax afgelopen weekend niet alleen wijt aan het slechte spel van Ajax?
Ik ging er vanuit dat jij dacht dat ik voor het meest zekere, lees buurs, team zou gaan aangezien ik dat zelf aangekaart had. Ik denk dat hij de enige was die ingeschat heeft dat ik dit team zou hebben. Waaraan kon je het afleiden dan?
En gaan we nu weer op deze toer? Moet je nu weer een heel andere discussie op een heel ander forum erbij halen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello