05-11-2012, 06:15 PM
(05-11-2012, 04:28 PM)Ad Wim Wrote: Ik ging er vanuit dat jij dacht dat ik voor het meest zekere, lees buurs, team zou gaan aangezien ik dat zelf aangekaart had. Ik denk dat hij de enige was die ingeschat heeft dat ik dit team zou hebben. Waaraan kon je het afleiden dan?Ik ben het er niet mee eens dat het 'Buurs-team' het meest zekere team was. Als de finale Djoko-Federer (1-2) wordt, ben je met dat team nergens en verlies je dik.
En gaan we nu weer op deze toer? Moet je nu weer een heel andere discussie op een heel ander forum erbij halen?
Het was één van de 5 mogelijkheden (Djo-Mur, Fed-Mur, Djo-Pot-Ber/Tso/Fer, Fed-Pot-Ber/Tso, Mur-Pot-Fer-Tso) en met elk van deze mogelijkheden kun je dik verliezen en dik winnen. Afhankelijk van je inschatting van het toernooiverloop, maak je daar een keuze tussen.
Uit het laf en Buursiaans noemen van dit team, haalde ik dat jij dat niet zou kiezen. Vervolgens maak je een opmerking dat je Djoko favoriet vond (en die lijkt me ook meer favoriet dan Federer), dus bleven 2 teams over. En je noemde Djo-Pot-Tso/Fer een prima team, en het is niet logisch om je eigen team te noemen, dus kwam ik op Djo-Mur voor jou uit.
En dat andere forum haalde ik erbij, omdat ik niet anders kan verklaren waarom jij vindt dat ik opnieuw de concurrentie slecht inschatte. Leg dat eens uit?