(02-08-2014, 09:36 PM)mindlight Wrote:(02-08-2014, 09:50 AM)Ad Wim Wrote:(02-08-2014, 09:41 AM)mindlight Wrote: Nishi schijnt al de hele week "geblesseerd" te zijn aan de enkel. Heb een stuk van de pot tegen Querrey gezien maar toen was er niks aan de hand. Het lijkt mij meer een kunstje dat hij flikt bij achterstand, maar we zullen de komende weken wel zien hoe ernstig dit werkelijk is.
Gasquet 20 winners en 4 UE, dat zijn prima statistieken.
Die statistieken zijn natuurlijk makkelijker te halen tegen iemand die niet loopt. Van wat ik er van lees, had hij al helemaal in het begin last.
En op de vorm van Gasquet ga je niet in...
Dat zeg ik toch ook? Die "last" had ie al de hele week....
Op de vorm van Gasquet ga ik niet in nee, die spreekt voor zich, net als de H2H en het gemak waarmee hij Nishi altijd pakt, maar daar ga je niet op in.
Ik bedoelde: helemaal in het begin van de partij. Lijkt me gek als je meteen al faket.
Die vorm komt juist uit de lucht vallen, dat probeer ik duidelijk te maken. Hij spreekt verre van voor zich als je je laatste 2 partijen verliest van Kyrgios en Estrella. En dan is zo'n H2H leuk, maar vorm weegt voor mij toch nog altijd zwaarder.
En ik zeg toch dat ik de scoreline verrassend dik vond? Als ik dan nu zie dat ie van een vermoeide Pospisil verliest, wordt een blessure van Nishikori steeds waarschijnlijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello