06-07-2016, 10:32 PM
(06-07-2016, 09:41 PM)centre court Wrote: Je kunt analyseren tot je een ons weegt. Cilic had op 5 verschillende momenten "Mps", want ook de 0-40 op 3/3 in de 3e waren op dat moment en met dat spelbeeld mps. Als die allen niet worden benut dan kun je er vroeg of laat op wachten dat de tegenstander het een keer overneemt.
Jij analyseert toch ook?
Ik ontken nergens dat er geluk bij kwam kijken, maar jullie doen net alsof het de grootste choke ooit is en dit soort wedstrijden nooit voor komen. Terwijl ik Wawrinka-Rosol noem, en zo kan ik er nog wel 10 noemen, van dit jaar alleen al.
Federer heeft net op tijd zijn niveau (vooral zijn backhand) gevonden, en dan is ie natuurlijk beter.
Want ik hoor ook niemand over de idioot hoge vorm die Cilic opeens haalde. Had iemand dat een 10 dagen geleden verwacht?
Denk niet dat Raonic zo'n hoog niveau gaat halen, als in de eerste twee sets van Cilic daarna. En zelfs nog grotendeels daarna.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello