The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
NEVER IN DOUBT!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heerlijk dit, wat een pot, wat een overwinning!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(06-07-2016, 05:24 PM)maartendinkelman Wrote: Gefeliciteerd Haggie!

Treurmuis #2. Goede verliezer man, ik neem mijn eerdere woorden weer terug.
Ga lekker huilen met Stille.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Hag. Mooie keus! Ook volledig verdient dat hij wint hier
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prachtig scenario voor zijn laatste kunstje. All the way, Roger!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
NickHop86, deze is voor jouw kerel! Smiley_emoticons_baby_taptap

@Maarten thnx!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(06-07-2016, 05:25 PM)Haggie Wrote: NEVER IN DOUBT!!

SF idd nooit geweest. Maar nu kan opeens alles. Haggie/Ad-week!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Krankzinnig en lachwekkend komt als eerst in me op. 

Ach Cilic niet super rendabel nu en Federer ook nog niet. Als raonic hem pakt dan komt het nog allemaal wel aardig uit zoals verwacht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het kan me gewoon 1000 punten kosten.
Maar ja...hoort bij het spel.
Federer wel prachtig zo aan het einde van zijn carrière.
Reply
(06-07-2016, 05:30 PM)centre court Wrote: Krankzinnig en lachwekkend komt als eerst in me op. 

Ach Cilic niet super rendabel nu en Federer ook nog niet. Als raonic hem pakt dan komt het nog allemaal wel aardig uit zoals verwacht.

Ach, in het begin zat het jou in een hoop partijen mee, nu zit ons in 1 partij mee.
En dan krijg je zo'n verschil als je voor een topper kiest, kijk maar wat jij had bij RG met Wawrinka.

Nu al meer punten, wie had dat gedacht na de eerste dagen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(06-07-2016, 05:31 PM)maartendinkelman Wrote: Het kan me gewoon 1000 punten kosten.
Maar ja...hoort bij het spel.
Federer wel prachtig zo aan het einde van zijn carrière.

Dat is al een normalere reactie. En ik snap ook wel dat het zuur is.
Mooie laatste zin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2/2, nu Pouille en Murray nog!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kom op Berdych!  Wel graag 3 halve finalisten.
Reply
Wat is het stil hier...
Gaat Pouille slecht of zo
Reply
Vind je het gek na die zure, achterlijke reacties...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat Berdych zou winnen, was niet zo moeilijk. De MOTD hebben we gewonnen. Federer mag vrijdag het verschil van 480 punten gaan maken. Berdych gaat er in straigth sets vanaf.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Andy maakt er potje van!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tsonga, held. Wat een niveau deze set. Al had Andy al binnen moeten zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wilde nog een analyse van de wedstrijd geven voor de zure verliezers, maar dat zou toch niemand geloven. Op Mtf stond echter een perfecte beschrijving die precies aansluit bij wat ik hier schreef en hoe de wedstrijd was. Cilic extreem goed eerste twee sets en daarna een logische drop waar Federer gretig gebruik van maakte.
En dat het een geweldige wedstrijd was. 

Match of the year. Congrats on Federer achieving a miraculous comeback,playing at a high level. [Image: thumb.gif] In the first two sets, Federer was subdued and Cilic served very well, holding serve extremely easily at points. He also hit lots of clean winners, blasting Federer off the court. However, the only thing that caused a 2 set deficit was that Federer played a bad TB and Cilic converted the only chance he had to break with some great returns. Federer wasted BPs and looked like he was going out in straights at 3-3 0-40 in the 3rd......[Image: devil.gif] Then what I saw was that Federer found his backhand all of a sudden. He had 2 horrible BH misses at 4-5 in the 2nd, but it held up in the next points and he hit the forehand with enough control. Cilic of course "choked", but it was just a natural drop of level at the worst moment. Federer turned the tide, and captured 3rd set. Fourth set was the best on quality and drama, Federer hit 20 winners and 6 UEs. They both played nice tennis to hold serve until 4-5, when Cilic had MP but missed 2nd serve return. Then Cilic played well in another return game and won another MP, but was aced by Federer. In the TB, both were nervous and Federer shanked multiple times, while Cilic missed 2nd serve return on MP again, then DF gave Federer the edge. Some great rallies toward the end, and nice drama! [Image: biggrin.gif] In the fifth set, Federer was completely in form, missed BP at 3-2 but put lots of pressure. Finally, he broke at 4-3, with BH pass, FH pass, and peak CC forehand. At last he served it out with 2 aces! Cilic was playing really well, but his nerves got to him [Image: frown.gif] Federer won this match with a bit of luck, but nevertheless he deserves it the way he fought and with his level. Respect to both players, amazing match [Image: smile.gif]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je kunt analyseren tot je een ons weegt. Cilic had op 5 verschillende momenten "Mps", want ook de 0-40 op 3/3 in de 3e waren op dat moment en met dat spelbeeld mps. Als die allen niet worden benut dan kun je er vroeg of laat op wachten dat de tegenstander het een keer overneemt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Uiteindelijk heeft de beste gewonnen! Murray ook prima.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Federer was 1 set de betere, de 5e. Best knap.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ha ha match of the year  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(06-07-2016, 09:41 PM)centre court Wrote: Je kunt analyseren tot je een ons weegt. Cilic had op 5 verschillende momenten "Mps", want ook de 0-40 op 3/3 in de 3e waren op dat moment en met dat spelbeeld mps. Als die allen niet worden benut dan kun je er vroeg of laat op wachten dat de tegenstander het een keer overneemt.

Jij analyseert toch ook?

Ik ontken nergens dat er geluk bij kwam kijken, maar jullie doen net alsof het de grootste choke ooit is en dit soort wedstrijden nooit voor komen. Terwijl ik Wawrinka-Rosol noem, en zo kan ik er nog wel 10 noemen, van dit jaar alleen al.

Federer heeft net op tijd zijn niveau (vooral zijn backhand) gevonden, en dan is ie natuurlijk beter.
Want ik hoor ook niemand over de idioot hoge vorm die Cilic opeens haalde. Had iemand dat een 10 dagen geleden verwacht?
Denk niet dat Raonic zo'n hoog niveau gaat halen, als in de eerste twee sets van Cilic daarna. En zelfs nog grotendeels daarna.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1 dag ben ik onderweg...mis ik dit
Geweldig Roger! 
Jammer dat Murray hem er ook uit pielt

Raonic, mede door Ad, nog steeds zwaar onderschat hier. Top drie binnen nu en een jaar
Kei Nishikori





Reply
(06-07-2016, 10:31 PM)buurs Wrote: Ha ha match of the year  Idontgetit

Dat GOAT dit op z'n 34ste nog kan he. Nadal gaat niet in de buurt komen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(06-07-2016, 11:19 PM)kooltje Wrote: 1 dag ben ik onderweg...mis ik dit
Geweldig Roger! 
Jammer dat Murray hem er ook uit pielt

Raonic, mede door Ad, nog steeds zwaar onderschat hier. Top drie binnen nu en een jaar

Ik onderschat niemand, zeker niet tegen Federer, maar zoals Cilic speelde in de eerste twee sets kunnen er maar heel weinig, en Raonic op gras niet. Dat zag je ttegen Goffin.
Maar als Raonic op 80% serveert, wordt het verdomde lastig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(06-07-2016, 10:03 PM)centre court Wrote: Federer was 1 set de betere, de 5e. Best knap.

En 2 sets gelijkwaardig, dan win je dus als topper.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De Federer fans nog gefeliciteerd met gisteren! Ben ook altijd fan van Federer, maar gisteren was het wel even zuur dat hij me de weekwinst door de neus boort en een potentiële 2de plaats in het algemeen klassement. Vorig jaar dito door te verliezen van Djokovic.
Reply
Voor vandaag:

Federer def. Raonic
Murray def. Berdych

De  pannenkoeken zijn verdeeld, gaat nu om de echte punten. De titel is voor jouw Roger!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: