03-09-2016, 10:57 AM
(01-09-2016, 03:57 PM)Ad Wim Wrote: Nadal (of Wawrinka) was een uitstekende keus geweest als je echt alles of niets wilde spelen. Die kunnen zo'n toernooi winnen en daarvan wist je zeker dat niemand hen zou hebben. En dan ook nog jouw adoratie met Nadal...
Maar in plaats daarvan heb je net-niet jongens als Isner, Dimitrov, Nishikori, Zverev en Pouille, die ook nog eens redelijk vaak gekozen zijn.
Nadal en Wawrinka geven beiden aan dat ze niet fit zijn. Daar kun je naar mijn mening dan niet het verschil mee maken.
Mijn redenatie was:
De top 10 zal in principe gaan voor: Cilic/Raonic/Potro/Kyrgios/Murray en paar kleintjes
Daarom ben ik voor Nishikori, Dimitrov, Monfils, Isner, Querrey, Pouille en Zverev gaan.
3 hebben al gefaald. Maar dat is het risico van net niet jongens. Ik hoop dat het bij eentje nu net wel wordt.
Met Monfils maak ik in ieder geval een verschil tov Raonic, maar Monfils heeft last van zijn enkel en zal dus niet winnen van GOAT.
Ik heb mijn hoop nu gevestigd op Dimitrov en Nishikori.
Dimitrov won dit jaar al eens van Murray en NIshikori verloor in 5 sets.
Wanneer je nog in de top 5 wilt eindigen dit jaar, moet je 2000 punten goed maken.
Iedereen heeft verder Murray, dus ik gok op een vroege uitschakeling.
En jij snapt de keuze voor Pouille niet, maar ik zie dat hij maar 20 keer gekozen is, terwijl de door jou gekozen Bautista bijna het dubbele....
Dus volgens mij heb jij nog steeds een redelijk safe team.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.