07-03-2006, 04:49 PM
Dodge Wrote:Heeft ze wel nodig want dit grapje kost haar geloof ik wat verzekeringsboetes, omdat ze een soort uitkering heeft gehad toen ze geblesseerd met pensioen ging destijds.
Maar ik snap het ook niet echt. Toen was ze wel goed, maar echt top nou ook weer niet. Altijd als er groot succes lonkte begon ze te choken! Ze had een machtige service, maar die hebben de anderen nu ook. Ik dacht dat ze een beetje ging mixdubbelen voor de lol.
Dubbelen met de kleine kraai is misschien een optie :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.