17-03-2006, 02:02 PM
Hallo allemaal. Ik wil mij even voorstellen.
Ik weet trouwens niet of ik hiervoor goed zit in deze subforum, zo niet, niet het einde van de wereld
Ik ben dus Maurien, alias maupster. 23, man en net als velen hier volgens mij fan van spellen/sport.
Mn dagelijkse bezigheden ( naast het helaas moeten werken
) zijn het managen van mn hattrick en soccerproject team. Deze heten beide AFC AfA. Daarnaast besteed ik veel tijd aan het moderaten bij het Ajaxforum. daar ken ik Jansoe van, die hier dus ook veel post (door hem ken ik dit forum trouwens weer...) Jansoe en ik zijn op het Ajaxforum iig gewikkeld in mooie strijden in verschillende toto's en managergames, ben benieuwd of dat hier ook zo zal zijn 
Op AF heeft Jansoe zo n 4 dagen geleden het spel Travian bekend gemaakt en ik hoorde van hem dat hier een subforum is waar info over te lezen is, maar dat je wel eerst kenbaar moet maken dat je daar voor geinteresseerd bent..Aangezien ik nieuw ben in dit spel zou ik daar ook graag kunnen posten..Kan dat?
Zijn er nog regels mbt tot instromen in al opgestarte managergames/toto's enzo?
Ik weet trouwens niet of ik hiervoor goed zit in deze subforum, zo niet, niet het einde van de wereld

Ik ben dus Maurien, alias maupster. 23, man en net als velen hier volgens mij fan van spellen/sport.
Mn dagelijkse bezigheden ( naast het helaas moeten werken

Op AF heeft Jansoe zo n 4 dagen geleden het spel Travian bekend gemaakt en ik hoorde van hem dat hier een subforum is waar info over te lezen is, maar dat je wel eerst kenbaar moet maken dat je daar voor geinteresseerd bent..Aangezien ik nieuw ben in dit spel zou ik daar ook graag kunnen posten..Kan dat?
Zijn er nog regels mbt tot instromen in al opgestarte managergames/toto's enzo?