17-03-2006, 02:54 PM
Mac Wrote:welkom maupster!Ik had al een beetje rondgekeken en hier komt echt alles voor, alle mogelijke games die te spelen zijn zijn besproken en/of worden hier bijgehouden. Toppie
Zoals je zult zien zijn hier ook verschillende managerspellen te spelen op dit forum. Bijna allemaal kun je gewoon instromen wanneer je maar wil dus wees welkom om daar aan mee te doen.
Zoals je waarschijnlijk al gezien hebt is er ook een mooi hattrick forum met vele actieve managers.
Er is idd ook een travian gedeelte op dit forum waar ik je toegang toe moet verlenen. Officieel moet je daarvoor iemand persoonlijk kennen maar misschien kunnen we een uitzondering maken. Zit je al bij een alliantie? en op welke servers speel je?
Ik weet niet precies hoe het zit, maar die TTT en bookie ziet er ook mooi uit. Neem aan dat daar wel moet worden gewacht op een nieuwe aanvang van een seizoen
Ik zit bij Travian nog niet bij een alliantie en speel zelf op server 2 (mijn speelnaam daar is ook maupster trouwens) Zit nu op een populatie van 16 en ben hevig graan en klei aan het verbouwen hehe