10-04-2006, 11:16 AM
Ekslem Wrote:Ik heb niets van het voetbal gezien, maar het lijkt er op dat het Ajax cadeau is gedaan :razz:
Quote:Perez: 'Niet expres gemist'
Het meest opvallende moment gisteren in het duel tussen Ajax en AZ (1-0) was de bal op de paal twintig minuten voor tijd van Kenneth Perez. In de scrimmage schoot AZ'er over de bal heen en mikte uiteindelijk op de paal. Of er een verband is met het feit dat Perez volgend seizoen Ajacied is? De Deen beweert van niet.
"Nee, ik heb die kans niet expres gemist'', was Perez stellig in het Noord-Hollands Dagblad. "De bal werd ook te zacht gespeeld. Ik wilde schieten maar werd vlak voor de uithaal van achteren aangeraakt door Maduro.
"Het was een wedstrijd die ik wilde winnen, zoals ik het liefste alles wil winnen. En geloof me óók vandaag had ik liever gewonnen.''
ik heb het gezien en het was gewoon goed van Maduro
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen