06-06-2006, 04:51 PM
waf Wrote:Mukkus Wrote:pappa, mag ik een ijsje [jawel, vriezer staat op zolder]paaaaaappaaaaa, ik krijg de vriezer niet openIK ZEI VRIEZER, NIET DE WASMACHINE!
pappa, ik heb dorst [ik ook, doe nog maar een biertje]er zit een slot op de ijskast, heb jij de sleutel? ZIE VORIGE
pappa, mag ik sponge bob kijken? [jawel, straks om 22:45 uur]mag ik dan nu pipi lankous kijken? DRAAI JEZELF ALVAST HET NUMMER VAN DE KINDERTELEFOON OF MOET IK HET VOOR JE DOEN?
pappa, wil je de dora cd rom even opzetten [probeer het zelf maar, je bent tenslotte al anderhalf]papa, klaas jan heeft chips in de computer gestopt en nu past de cd rom niet meer ZIE VORIGE, MAAR DAN VOOR KLLAAS JAN
pappa, ik heb de limonade over het toetsenbord laten vallen. [alvast een nieuw toetsenbord in huis halen]ga jij ff lekker een toetsenbord aansluiten tijdens nederland-servie OW JA, DAN SLUIT IK HEM VOOR DE TIJD ALVAST AAN.....
pappa, het toetsenbord doet het niet meer [zie vorige]zie vorige ZIE VORIGE
pappa, mag ik buiten spelen [graag!]papa, klaas jan is onder een auto gekomen en heeft nun een gebroken beentje KAN IE NOG NAAR HUIS STROMPELEN?
pappa, ik ben gevallen [dan moet je weer opstaan....]
ja, maar mijn been is gebroken? ZIE VORIGE
Oh, my god, we bought Kenny!