The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Het grote AH voetbalplaatjes topic!
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
Davydoff Wrote:Bedankt waf!! Ze zijn binnen

Sad [wafmode] dus een forumvriend gaat boven een echte vriend? [wafmode]...

ik heb valente, appelvlaai, rechterhelft psvee en oerbij voor je gereserveerd, huilebalk. ik dacht, ik wacht ff tot ik het setje compleet heb....

rechterhelft psv hoeft niet meer, tx. Moet nog afellya, valente, vertonghen, urby en mcclaren... kom maar door! stuur maar naar me werk svp...
Reply
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:Overigens nog iemand een tip, voor de slechtste coach, voor mijn meest waardeloze team?

Verhoeven, Poepon en Fränkel al in je team?

nee, keeper wordt ten Rouwelaar, ook omdat hij irritant is, Frankel is wel een optie.
elftam; linkerkant van Feyenoord, maar ben nog op zoek naar een rechterkant
The great old Ludwig von...
Reply
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:Overigens nog iemand een tip, voor de slechtste coach, voor mijn meest waardeloze team?

Verhoeven, Poepon en Fränkel al in je team?

Verhoeven Icon_question Icon_question Icon_question er staat meest waardeloze team!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Mocht iemand nog een Dingsdag overhebben, dan ben ik zeer geïnteresseerd.

Die mist nog in het boek, samen met het Feyenoord logo, maar die komt via Gitter deze kant op.
What, me worry?
Reply
heb ik voor je Fred Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Jeuh, boek is vol!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Een collega van me heeft nog vijf plaatjes nodig voor zijn boek vol is. Welke namen erbij horen weet ik niet, maar het gaat om de nummers 14, 67, 102, 104 en 208. Heeft iemand deze dubbel? Hij wil er graag iets voor ruilen!
Reply
Bocaloca Wrote:heb ik voor je Fred Smile

Bedankt voor het aanbod, maar hij is al binnen.
What, me worry?
Reply
Voor degenen die denken dat ze alles al hebben...

Quote:Nieuwe voetbalplaatjes
Helemaal compleet wordt het album met de drie extra plaatjes die Albert Heijn in beperkte oplage laat maken. Op 17 en 18 februari kon onder andere op profcoach.nl gestemd worden op spelers die tijdens de transferperiode naar een Eredivisieclub zijn gekomen, zoals Ola Toivonen van PSV en Dalibor Stevanovic van Vitesse. De drie spelers met de meeste stemmen krijgen een eigen voetbalplaatje. Deze collector items worden alleen tijdens de ruilmiddag weggegeven in de winkels van Albert Heijn op vertoon van het Eredivisie verzamelalbum. De plaatjes zijn daarmee échte must-haves voor elke fanatieke verzamelaar van voetbalplaatjes.
Mijn gras is groener
Reply
@ Boca -> Plaatjes zijn binnen.

Het boek is vol \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Bakke Wrote:Een collega van me heeft nog vijf plaatjes nodig voor zijn boek vol is. Welke namen erbij horen weet ik niet, maar het gaat om de nummers 14, 67, 102, 104 en 208. Heeft iemand deze dubbel? Hij wil er graag iets voor ruilen!

Iemand Smile ?
Reply
Bakke Wrote:
Bakke Wrote:Een collega van me heeft nog vijf plaatjes nodig voor zijn boek vol is. Welke namen erbij horen weet ik niet, maar het gaat om de nummers 14, 67, 102, 104 en 208. Heeft iemand deze dubbel? Hij wil er graag iets voor ruilen!

Iemand Smile ?

Bakke,

Enkel 208 heb ik dubbel.
Als je die ene wilt hebben, pm dan je adres.
What, me worry?
Reply
Heb er nog 3 nodig
64-209-262
Een maat van me moet nog
67-173-222-257
Gitter PM ff wat je nog moet. Heb 200 dubbelen volgens mij dus laat maar horen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ik heb ook dikke stapels dubbele, zelfs de dichte zakjes worden thuis niet meer opengemaakt......

Als je de moeite neemt mij een PM met namen (geen nummers) van de ontbrekende plaatjes te sturen en ook je adres erbij zet zal ik wat ik heb toesturen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik weet de namen bij de nummers niet :oops:. Even kijken of ik vanavond na Danko Jones nog achter de laptop kruip
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
En ik kan niet zien welke namen er bij de nummers horen omdat ik het boek vol heb.
En heb de dubbele niet op volgorde liggen, namen zoeken gaat voor mij daarom dan ook sneller.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Legion Wrote:Heb er nog 3 nodig
64-209-262
Een maat van me moet nog
67-173-222-257
Gitter PM ff wat je nog moet. Heb 200 dubbelen volgens mij dus laat maar horen.

Legion,

zoals al in een eerder bericht gemeld, heb ik 64 voor je klaarliggen.
Tevens heb ik hier 222, 257, 262

Als je ze wilt hebben, dan even een adresje pm'en.
What, me worry?
Reply
Bedankt Fred. PM komt eraan. Heb jij deze Bumme?

209 = Denneboom
67 = Bot
173 =Bodor

Iemand nog plaatjes nodig?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Bedankt Fred. PM komt eraan. Heb jij deze Bumme?

209 = Denneboom
67 = Bot
173 =Bodor

Iemand nog plaatjes nodig?

Kijk ik vanavond, als jij lekker bij Danko Lazov.........ehh Jones zit even voor je na.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Hmm shit, mijn collega heeft het album nog niet, dus weet ook niet uit zijn hoofd welke namen horen bij de nummers 14, 67, 102, 104 en 208. Misschien kan iemand in zijn album tellen wie bij nummer 14 hoort? De rest is een beetje teveel telwerk, denk ik... :lol:.

Ik lees hier in ieder geval dat 67 Rene Bot is, dus als iemand die heeft, heel graag! Van Fred krijgen we 208 al.
Reply
Dank Bumme.
Ik kijk thuis ff voor je Bakke
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Bakke Wrote:Hmm shit, mijn collega heeft het album nog niet, dus weet ook niet uit zijn hoofd welke namen horen bij de nummers 14, 67, 102, 104 en 208. Misschien kan iemand in zijn album tellen wie bij nummer 14 hoort? De rest is een beetje teveel telwerk, denk ik... :lol:.

Ik lees hier in ieder geval dat 67 Rene Bot is, dus als iemand die heeft, heel graag! Van Fred krijgen we 208 al.

Uit mijn hoofd zeg ik Caraciollo, of zoiets.
What, me worry?
Reply
Legion Wrote:Dank Bumme.
Ik kijk thuis ff voor je Bakke

Super! Onze dank is groot Smile.
Reply
Bakke Wrote:
Legion Wrote:Dank Bumme.
Ik kijk thuis ff voor je Bakke

Super! Onze dank is groot Smile.

Ik heb 14,102 en 104 voor je. PM je adres maar
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
De post is op tijd op de bus gegaan, dus moeten Legion en Norbert morgen hun missende plaatjes hebben.
What, me worry?
Reply
Legion ik heb ze alledrie nog

@ Davy: Graag gedaan

Ik neem de zakjes niet eens meer mee na de boodschappen.
GUn ze ook niet aan die slijmende kindertjes voor de deur
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bedankt Fred.
Stuur jij ze op Boca? TOP!
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
ok!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nilsson, Toivonen en Ben Sahar nu ook AH-plaatje
25 februari 2009


Lasse Nilsson, Ola Toivonen en Ben Sahar worden een voetbalplaatje. De aanvallers van respectievelijk Vitesse, PSV en De Graafschap worden door Albert Heijn toegevoegd aan de verzameling. Het trio ontbrak aanvankelijk, omdat ze pas in januari naar de Eredivisie gehaald werden. Op dat moment was het verzamelboek al gedrukt.



Liefhebbers konden de afgelopen weken op de website van Albert Heijn laten weten welke speler, van wie nog geen plaatje bestond, ze graag toegevoegd zagen worden aan de collectie. Toivonen kreeg met afstand de meeste stemmen, voor Nilsson en Ben Sahar. De drie nieuwe plaatjes worden niet gratis uitgedeeld aan de kassa's, maar worden enkel verspreid tijdens een ruilmiddag in AH-filialen op 4 maart.
Reply
Amor Fati Wrote:Voor degenen die denken dat ze alles al hebben...

Quote:Nieuwe voetbalplaatjes
Helemaal compleet wordt het album met de drie extra plaatjes die Albert Heijn in beperkte oplage laat maken. Op 17 en 18 februari kon onder andere op profcoach.nl gestemd worden op spelers die tijdens de transferperiode naar een Eredivisieclub zijn gekomen, zoals Ola Toivonen van PSV en Dalibor Stevanovic van Vitesse. De drie spelers met de meeste stemmen krijgen een eigen voetbalplaatje. Deze collector items worden alleen tijdens de ruilmiddag weggegeven in de winkels van Albert Heijn op vertoon van het Eredivisie verzamelalbum. De plaatjes zijn daarmee échte must-haves voor elke fanatieke verzamelaar van voetbalplaatjes.


Wink
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: