The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Bangkok/Kuala Lumpur
3e TB, spannend. Gulbis is wat beter gaan spelen, maar nog steeds geen bp geweest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lijkt erop dat de mannen 3 TB''s gaan spelen. Kan iemand point by point regelen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
*1-0 Gulbis
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dankje Ad!
Reply
2-0 G
Reply
mb terug 2-1* G
Reply
2 geweldige punten van Gulbis...kutzooi!
Reply
ace 2-2
Reply
Lekker Tsonga prima return!
Reply
Goede 1-2, 3-2* T
Reply
Nipt uit, 4-2* T
Reply
Overrule prima...4-2
Reply
Prachtige passeerbal, *5-2 T
Reply
Goede 1-2-3, *6-2 T
Reply
R32 Bye N/A W
R16 Lukas Dlouhy (CZE) 166 W 7-6(9), 3-6, 7-6(1) Stats
Q Jurgen Melzer (AUT) 41 W 6-3, 6-2 Stats
S Gael Monfils (FRA) 30 W 6-0, 6-3 Stats
W Novak Djokovic (SRB) 3 W 7-6(4), 6-4

Dat kan nogmaals!
Reply
GSM
Reply
Jaaaa =D> \Big Grin/
Reply
Tnx voor de scores ad.
Reply
Poe, dit was close zeg maar eigenlijk toch ook never in doubt. Tsonga stond er in de hele TB, Gulbis alleen de eerste 2 punten.
Gulbis heeft echt een keer een goede run nodig.
Reply
Ad Wim Wrote:Poe, dit was close zeg maar eigenlijk toch ook never in doubt. Tsonga stond er in de hele TB, Gulbis alleen de eerste 2 punten.
Gulbis heeft echt een keer een goede run nodig.
Klopt...
Eerste twee punten waren echt goed...Tsonga totaal niet aangeslagen echter...
op 3-2 die nipte bal en je ziet Gulbis de grond inzakken...

nu Ginepri nog tegen Koro...Erg belangrijk...hup Robby!
iemand in staat Gonzalez en Gasquet bij te werken...Tsonga al wel bijgewerkt :lol:
Reply
Verdasco pakt de set met de derde break...Kreeg er zelf ook twee tegen.
Gaat lastig worden voor Gasquet..heb liever Beck
Reply
Stille maakt er een sport van alles meteen bij te werken dus ik neem aan dat dat zo wel gebeurt.
Reply
Jeetje Korolev doe even rustig :o
Reply
Ja, ik begin een enorme antipathie jegens Korolev te ontwikkelen. Maandenlang lopen prutsen en nu ineens in topvorm :crazy:
Reply
mindlight Wrote:Ja, ik begin een enorme antipathie jegens Korolev te ontwikkelen. Maandenlang lopen prutsen en nu ineens in topvorm :crazy:
Pfff Ginepri is kansloos...Wat een geweld zeg
Reply
Het niveau wat Korolev hier haalt is heel hoog.
Kom op Robby!
Reply
Kijk, die Korolev lijkt het eindelijk weer eens een beetje waar te maken, al is Ginepri ook niet echt een graadmeter.
Reply
Wat een machine...
Graadmeter niret nodig...Dit ziet iedereen.
Reply
Maar ja, dit zag iedereen drie jaar geleden ook, maar toch is ie nooit echt doorgebroken...
Reply
GSM...Eigenlijk een zeer slechte uitslag maar kan er vrede mee hebben... =D> =D> =D>
Reply

Forum Jump: