04-11-2010, 05:05 PM
redt haha, klopen haha
dat ze jou nog niet eruit hebben gegooid
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Basel/Valencia
|
04-11-2010, 05:05 PM
redt haha, klopen haha
04-11-2010, 05:08 PM
nee snap ik eigelijk ook niet
hoe mot het nou nog verder
04-11-2010, 05:10 PM
oh ja roffa taal mag fout, komt door de 68% procent buitenlanders in de stad
04-11-2010, 05:10 PM
Cuevasje 2-0 in de 2e. Die moet ook maar door. Cuevas-Ferrer please.
Niets is sterker dan dat ene woord...
04-11-2010, 05:13 PM
Stille Wrote:oh ja roffa taal mag fout, komt door de 68% procent buitenlanders in de stad 68% is nog netjes uitgedrukt volgens mij is het onderhand al 85%
04-11-2010, 05:14 PM
Yep maar we mogen er niet over klagen he. Forza multi culti!
04-11-2010, 05:15 PM
hahah je weet zelf swa
04-11-2010, 05:16 PM
Come on Beest! Vermorzel die gekke Rus.
04-11-2010, 05:32 PM
roffaboy Wrote:hahah je weet zelf swa ga jij nou maar drulu worden vanavond. kk lauw man, je weet zelf, we zijn de jongens van de straat leuk man rotterdam! :-({|=
04-11-2010, 05:35 PM
cuevas nooit in de problemen en wordt direct gebroken in de 3e set :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
04-11-2010, 05:35 PM
Waarom woon je er dan nog? Voor hetzelfde geld heb je in de provincie 3x zoveel woonruimte...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
04-11-2010, 05:37 PM
waarom woon jij nog in amsterdam dan?
04-11-2010, 05:42 PM
Ad Wim Wrote:Waarom woon je er dan nog? Voor hetzelfde geld heb je in de provincie 3x zoveel woonruimte... Het platteland.
04-11-2010, 05:50 PM
Mac Wrote:waarom woon jij nog in amsterdam dan?Omdat het de mooiste/leukste stad ter wereld is en ik er nog elke dag van geniet om er te wonen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
04-11-2010, 05:56 PM
Troicki walkover tegen PHM :lol:
Ad Wim Wrote:Mac Wrote:waarom woon jij nog in amsterdam dan?Omdat het de mooiste/leukste stad ter wereld is en ik er nog elke dag van geniet om er te wonen. En niet omdat ik je uitlach maar omdat ik er bijna emotioneel van werd toen ik 't las.
Ad Wim Wrote:Troicki walkover tegen PHM :lol: \/
04-11-2010, 05:58 PM
Tja moet ik me weg laten jagen door een stelletje van die badgasten, mooi niet! 60% van die lui werkt niet en over de overlast maar niet te spreken. Ze horen hier niet, ik wel
04-11-2010, 06:00 PM
centre court Wrote:Ad Wim Wrote:Troicki walkover tegen PHM :lol: Topdag weer
04-11-2010, 06:02 PM
Stille Wrote:Tja moet ik me weg laten jagen door een stelletje van die badgasten, mooi niet! 60% van die lui werkt niet en over de overlast maar niet te spreken. Ze horen hier niet, ik wel :eten:
04-11-2010, 06:04 PM
Stille Wrote:Tja moet ik me weg laten jagen door een stelletje van die badgasten, mooi niet! 60% van die lui werkt niet en over de overlast maar niet te spreken. Ze horen hier niet, ik wel En je hebt het nu toch niet naar je zin? Dus je hoeft je niet weg te laten jagen, je kunt gewoon vrijwillig een andere plek opzoeken. Waar je ze niet hoeft te zien bijvoorbeeld, als je je er zo aan ergert. O nee, wacht even, dan heb je niks meer om je eeuwige gezeik op te richten...
04-11-2010, 06:10 PM
Ach laat jij je land maar overnemen door dat gespuis. Bouw maar een moskee voor Ad zijn huis
04-11-2010, 06:11 PM
gasquet mist bij 4-3 een 0-40 en bij 5-4 een 15-40 :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
04-11-2010, 06:12 PM
Cuevas
04-11-2010, 06:13 PM
Stille Wrote:Ach laat jij je land maar overnemen door dat gespuis. Bouw maar een moskee voor Ad zijn huisOntzettende treurmuis. Het is nog het meest treruig als je het allemaal zo vreselijk vindt, maar je blijft er wel tussen wonen. Het is nou niet dat je door je werk gebonden bent aan Rotterdam...
04-11-2010, 06:18 PM
Ach bij mij in de buurt valt het wel mee maar als ik de wijk uit rijd lijkt het wel een ghetto. Maar laten we er maar over houden Abdel Wim.
Beest doet het prima! Cuevas out ook prima, Gasquet wint 1e set. Nu alleen nog Bachinger voor de centjes
04-11-2010, 06:18 PM
Beest
04-11-2010, 06:19 PM
Stille Wrote:Ach bij mij in de buurt valt het wel mee maar als ik de wijk uit rijd lijkt het wel een ghetto. Maar laten we er maar over houden Abdel Wim.Verhuis je naar Baak, daar kun je uren rond rijden zonder een allochtoon te zien. Of naar Limburg, lekker naar het PVV-nest.
04-11-2010, 06:24 PM
Dan kom ik Haggie elke dag tegen :-k
|
« Next Oldest | Next Newest »
|