The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Dat kan idd zowaar nog weleens gaan lukken.
Als de kleine kraai vandaag maar wint, vind ik het prima!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
de kraai gaat vandaag wel winnen, 2e ronde eruit tegen mauresmo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Adje. Agassi in jou team. Die man is toch echt te oud en niet goed genoeg meer om Nadal te verslaan?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:de kraai gaat vandaag wel winnen, 2e ronde eruit tegen mauresmo.

Tegen Amelie heeft ze nog iets goed te maken. Ze is in vorm. You never know!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mauresmo is wel minder op gras, dat wel. Maar de Kleine Kraai gaat er doorgaans hard af tegen top 10 spelers.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:Adje. Agassi in jou team. Die man is toch echt te oud en niet goed genoeg meer om Nadal te verslaan?
Zoals ik al zei, is het mijn grootste gok.
Mijn idee was dat hij zich via Pashanski en Seppi weer een beetje in vorm zou spelen en dan in de derde ronde zijn spel weer een beetje teruggevonden heeft. Hij speelde tegen Pashanski bij vlagen weer als vanouds. En hij serveerde erg sterk; 17 aces. En Nadal op gras is natuurlijk ook niet veel.
Bovendien is het zijn laatste Wimbledon en hoorde je dat publiek gisteren? Dat moet hem toch wel wat doen en als hij ergens voor gaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Adje. Agassi in jou team. Die man is toch echt te oud en niet goed genoeg meer om Nadal te verslaan?
ad is een man van gevoelens...hij wil hiermee zijn respect voor agassi tonen.
Reply
centre court Wrote:Mauresmo is wel minder op gras, dat wel. Maar de Kleine Kraai gaat er doorgaans hard af tegen top 10 spelers.
Voor vorige week wel, ja. Maar ik neem aan dat vorige week een behoorlijk boost is geweest voor haar zelfvertrouwen. Mauresmo knalde er vorige week nog heel vroeg uit, dus wie weet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Adje. Agassi in jou team. Die man is toch echt te oud en niet goed genoeg meer om Nadal te verslaan?
ad is een man van gevoelens...hij wil hiermee zijn respect voor agassi tonen.

hoor ik hier scholten! praten? :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Adje. Agassi in jou team. Die man is toch echt te oud en niet goed genoeg meer om Nadal te verslaan?
ad is een man van gevoelens...hij wil hiermee zijn respect voor agassi tonen.

hoor ik hier scholten! praten? :Big Grin

Lijkt er wel op. Kan bijna niet anders :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Agassi gaat er gewoon af tegen nadal denk ik. Seppi zal ie nog pakken en dan neemt ie afscheid van Wimbledon met een eervolle nederlaag op CC tegen Nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal wint maar nipt van een geblesseerde Verdasco. Waarom zou hij dan wel winnen van Agassi, die beter op gras kan spelen omdat hij de ballen veel sneller neemt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yeahhh afgestudeerd!!! :-({|=
Reply
Eindelijk het VMBO afgerond? :wink:
Reply
Jeetje, wat een verrassende mededeling opeens. Gefeliciteerd!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Matador! Wrote:Eindelijk het VMBO afgerond? :wink:

Ja net iets hoger, het HBO Smile
Reply
klasse man
Reply
cruijff Wrote:
Matador! Wrote:Eindelijk het VMBO afgerond? :wink:

Ja net iets hoger, het HBO Smile


feli cruijffke.

Je geeft 't goede voorbeeld. :8: :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha thx @ll !!! =D>
Reply
HBO blijft natuurlijk voor mietjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feestje!!
Reply
Die opmerking wordt hier niet gewaardeerd. Maar dat snap je natuurlijk wel :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Die opmerking wordt hier niet gewaardeerd. Maar dat snap je natuurlijk wel :wink:

Wij doen tenminste maar 4 jaar over onze Bachelor :razz: :razz: :razz: :razz: (Of desnoods 5, maar dat is nog minder dan de 6 van Ad)
Reply
Idd. Ik 5 jaar. Maar speciaal onderwijs :wink: :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Maar ik ga meer verdienen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat hoop je dan maar..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Maar ik ga meer verdienen :razz:

Dat denk jij... Maar ik doe overigens ook een Master opleiding nu. Even in 4 jaartjes promoveren en dan kassa!!
Reply
Ben bang voor Buurs dat ie geen goede week gaat krijgen. Ik heb al 15 punten meer en hij heeft alleen Roddick tegenover mijn Ancic en Blake.
Reply
Blake wordt misschien geen voltreffer, maar Roddick ook zeker niet. Snap ook niet dat Buurs en Tamp Roddick hebben genomen. Het hele seizoen is hij al matig en zijn optreden op Queen's getuigde ook niet van heel veel vertrouwen. Eraf gemept worden voor het eerst ooit door Blake op je favoriete ondergrond :roll:
En het was meer dan terecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Ben bang voor Buurs dat ie geen goede week gaat krijgen. Ik heb al 15 punten meer en hij heeft alleen Roddick tegenover mijn Ancic en Blake.

Dat krijg je als je maar 20 minuten hebt om een team te maken voor zo'n groot deelnemersveld.
Er waren immers nog geen partijen gespeeld :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: