The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
Ik weet dat Hanescu nog geen partij gewonnen heeft dit jaar, maar Roddick walst wel echt over hem heen en Hanescu houdt wel van gravel volgens mij :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik weet dat Hanescu nog geen partij gewonnen heeft dit jaar, maar Roddick walst wel echt over hem heen en Hanescu houdt wel van gravel volgens mij :wink:

Roddick nu ook :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Safin kreeg setpoint op eigen service, maar nu breakpoint Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik weet dat Hanescu nog geen partij gewonnen heeft dit jaar, maar Roddick walst wel echt over hem heen en Hanescu houdt wel van gravel volgens mij :wink:

Roddick nu ook :Big Grin
Van dit snelle gravel houdt ie wel :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Safin red zich met een 2e service. nu weer SP.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ERg zwaar bevochten, maar toch de set naar mijn held. Met een ace =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
safin pakt hem..goed bezig..wel 70 minuten gespeeld
Reply
Ad Wim Wrote:ERg zwaar bevochten, maar toch de set naar mijn held. Met een ace =D>

jou held totdat je zijn tegenstander in je team hebt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:ERg zwaar bevochten, maar toch de set naar mijn held. Met een ace =D>

jou held totdat je zijn tegenstander in je team hebt.
Nee hoor, Safin is altijd mijn held. Anders had ik geen plaatje van hem genomen. En ik heb hem tot nu toe altijd behalve in Valencia in mijn team gehad. En toen vond ik het niet eens erg dat hij de halve finale haalde. Hij moet gewoon weer terug komen aan de top.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
was je laatst niet voor gaudio toen ie tegen safin moest?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:
centre court Wrote:
kooltje Wrote:hijheeft eenhoger precentage in an gaba. 4-4 na 50 minuten. het wordt een marathonpartij. roddick verrassend gemakkelijk tot nu toe

bij ToJo staat 't 2-2 na 30 minuten. :eeeek:

53 punten gespeeld in 5 games :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Wereldrecord???

68 punten na 6 games. allebei 34.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:ERg zwaar bevochten, maar toch de set naar mijn held. Met een ace =D>

jou held totdat je zijn tegenstander in je team hebt.
Nee hoor, Safin is altijd mijn held. Anders had ik geen plaatje van hem genomen. En ik heb hem tot nu toe altijd behalve in Valencia in mijn team gehad. En toen vond ik het niet eens erg dat hij de halve finale haalde. Hij moet gewoon weer terug komen aan de top.

goed dat je 't na mijn opmerking even hebt veranderd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:was je laatst niet voor gaudio toen ie tegen safin moest?
Er is een verschil in fan van iemand zijn en voor iemand zijn uit managersbelang. Dat weet jij ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:was je laatst niet voor gaudio toen ie tegen safin moest?
Er is een verschil in fan van iemand zijn en voor iemand zijn uit managersbelang. Dat weet jij ook.

en als die belangen elkaar kruisen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:ERg zwaar bevochten, maar toch de set naar mijn held. Met een ace =D>

jou held totdat je zijn tegenstander in je team hebt.
Nee hoor, Safin is altijd mijn held. Anders had ik geen plaatje van hem genomen. En ik heb hem tot nu toe altijd behalve in Valencia in mijn team gehad. En toen vond ik het niet eens erg dat hij de halve finale haalde. Hij moet gewoon weer terug komen aan de top.

goed dat je 't na mijn opmerking even hebt veranderd.
Ik was aan het editen terwijl jij postte omdat ik me herinnerde dat ik hem in Valencia niet had. Maar toen vond ik het niet erg dat hij de halve haalde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gaba mist alle 7 bps die hij krijgt. niet zo slim. wel goed voor marat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:was je laatst niet voor gaudio toen ie tegen safin moest?
Er is een verschil in fan van iemand zijn en voor iemand zijn uit managersbelang. Dat weet jij ook.

en als die belangen elkaar kruisen?
Dan ga je afwegen. Als ik het op TV zie, ben ik eigenlijk altijd voor Marat omdat ik hem echt koning vind. Maar als iedereen incl. ik Safin heeft en hij moet tegen een speler van mij die bijna niemand heeft, gaat het managersbelang even voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
aah ok. ik vind safin ook top, alleen dat moslim haar wat ie heeft kan echt niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik vind het ook niks, maar hij heeft schijt aan iedereen en daar houd ik wel van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:
kooltje Wrote:hijheeft eenhoger precentage in an gaba. 4-4 na 50 minuten. het wordt een marathonpartij. roddick verrassend gemakkelijk tot nu toe

bij ToJo staat 't 2-2 na 30 minuten. :eeeek:

53 punten gespeeld in 5 games :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Wereldrecord???

68 punten na 6 games. allebei 34.
En het gaat maar door, 80 punten na 7 games.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wel de break nu voor ToJo. misschien een klappie voor fogini en dus wat snellere games.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Gabashvili speelt trouwens wel indrukwekkend. In barcelona was het al een klein beetje te zien, maar hij gaat nu gelijk op met Safin. Groot talent.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee hoor, gewoon weer de break voor fognini Big Grin

Safin serveert trouwens minder dan 49% eerste in. Als dat omhoog gaat, is gabashvili gezien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
fognini-tojo is op tv nu. leuk spelertje die italiaan. 18 jaar pas.

gaba breakt safin. dat mocht ook weleens na 8 kansen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als het bij Safin maar niet gaat zoals tegen Davydenko vorige week. Maar die Gabashvili kan behoorlijk choken, zagen we al tegen Wawrinka in Barcelona.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2e set Gaba.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ai, Marat laat een bp onbenut om terug te breaken en Gabashvili pakt de set.
Na een verdiende eerste set voor Marat, nu een verdiende tweede voor Gabashvili.

Hang in there, Marat!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, Marat wint de eerste game na bp tegen gekregen te hebben. En weer veel te weinig eerste services.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en safin breakt!
Reply
safin op 5-1 lekker jongen en een zeer goede dag...alleen di mauro kwijt
Reply


Forum Jump: