The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai 2006
We gaan zo beginnen met davy-nadal. schitterende pot. hoop voor ad en buurs wel dat nadal wint en dat we zo een nieuwe federer-nadal ontmoeting krijgen. die wedstrijd zal dan bepalen wie TM 2006 wint en wie er bij de beste 20 komen. maar moet nadal wel eerste de vermoeide davy kunnen pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:We gaan zo beginnen met davy-nadal. schitterende pot. hoop voor ad en buurs wel dat nadal wint en dat we zo een nieuwe federer-nadal ontmoeting krijgen. die wedstrijd zal dan bepalen wie TM 2006 wint en wie er bij de beste 20 komen. maar moet nadal wel eerste de vermoeide davy kunnen pakken.

Is er een livestream van deze pot?
Reply
Tripplexxx Wrote:
centre court Wrote:We gaan zo beginnen met davy-nadal. schitterende pot. hoop voor ad en buurs wel dat nadal wint en dat we zo een nieuwe federer-nadal ontmoeting krijgen. die wedstrijd zal dan bepalen wie TM 2006 wint en wie er bij de beste 20 komen. maar moet nadal wel eerste de vermoeide davy kunnen pakken.

Is er een livestream van deze pot?

ad keek weleens via een livestream dacht ik. maar sport1 doet 't ook goed. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tripplexxx Wrote:
centre court Wrote:We gaan zo beginnen met davy-nadal. schitterende pot. hoop voor ad en buurs wel dat nadal wint en dat we zo een nieuwe federer-nadal ontmoeting krijgen. die wedstrijd zal dan bepalen wie TM 2006 wint en wie er bij de beste 20 komen. maar moet nadal wel eerste de vermoeide davy kunnen pakken.

Is er een livestream van deze pot?
Ik kijk het op Star Sports via TVAnts. Er is geen directe link beschikbaar volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3 bps nadal op 3-3.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gaat redelijk gelijk op. Davy mist net 2 bp's en Nadal mist nu een 0-40.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davy 6-5*.

Tiebreakje in 't verschiet. Zit weinig verschil tussen de beide spelers. vind 't jammer dat nadal zelfs tegen een redelijk verdedigende speler als davy nooit eens de aanval zoekt. staat constant meters achter baseline alles terug te meppen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Spannend. Ik ben blij dat Davydenko in ieder geval goed mee kan want Nadal was voor mij wel de favoriet in deze wedstrijd. Ongeveer een gevalletje 60-40.
Reply
En nu op 6-5* Nadal in lichte problemen op 0-30.
Reply
Hij corrigeert het knap naar 40-30.
Reply
Met een dubbele fout levert nadal dan de set in.

7-5 davy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar met een dubbele fout gaat de set naar Davydenko =D> =D>
Reply
_Tampie Wrote:Maar met een dubbele fout gaat de set naar Davydenko =D> =D>

over een half uurtje ben je misschien wel winnaar TM 2006. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Een terechte setwinst, zo moet je gezien de stats wel concluderen. Davydenko haalt weer eens een zeer hoog niveau. Hij heeft maar 7 punten hoeven afstaan op zijn eigen service, 3 daarvan waren in 1 game, waarna hij herstelde door 5 punten op rij te maken.
Reply
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:Maar met een dubbele fout gaat de set naar Davydenko =D> =D>

over een half uurtje ben je misschien wel winnaar TM 2006. :8:

Als Nalbandian de masters wint, kan het volgens mij nog anders lopen :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Over 5 minuten moet ik weer naar de les.... #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2 bp voor Rafa
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2 bps nadal in de 1e game 2e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
nadal breakt!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en dan de break voor Nadal =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:Maar met een dubbele fout gaat de set naar Davydenko =D> =D>

over een half uurtje ben je misschien wel winnaar TM 2006. :8:

Nee, totdat de dikke dame haar lied ten gehore heeft gebracht, ........
Reply
davy mist een bp, nu 3-1 nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal krijgt geen game kado, deze set is nog zeer zeker niet vergeven. Toch denk ik dat hij naar Nadal gaat, en er een bloedstollende derde set gaat volgen.
Reply
2 setpoints nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
1-1 in sets. durf absoluut niet te voorspellen wie deze pot gaat winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Davydenko maakte in de tweede set maar 1 punt minder en in verhouding meer punten op de service van zijn tegenstander. Op basis van de statistieken tot nu toe zou ik Davydenko tot verwachte winnaar aanwijzen.

Ik denk echter dat Nadal hem op basis van zijn surplus aan talent en strijdlust gaat binnenhalen. Davydenko is heel goed bezig de laatste tijd, speelt bijna foutloos tennis zo nu en dan, maar kan zich niet meten met Nadal op deze punten en verliest hem daardoor.
Reply
dan krijgen we wel een enorme kraker met nadal-federer natuurlijk. een rechtstreeks duel om de zege in TM. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
dokter voor Nadal!

maar dat doet ie vaker toch?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:Over 5 minuten moet ik weer naar de les.... #-o

En het is nu al zo gek, dat ik onder mijn werk buurs op de hoogte moet houden van de wedstrijd.

Ik heb net al een klant weggejaagd. Ja je moet zo je prioriteiten stellen. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
centre court Wrote:dan krijgen we wel een enorme kraker met nadal-federer natuurlijk. een rechtstreeks duel om de zege in TM. :8:

Je vergeet steeds dat Nalbandian er nog inzit. Als die eerst speelt morgen en Blake wint, dan zou Federer-Nadal wel een rechtstreeks duel zijn om de zege in TM. Als dat zo uitkomt dan ga ik hem wel ergens live kijken die pot.
Reply


Forum Jump: