The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Bea gaat trouwens een topweek tegemoet. En Woerdie doet het ook prima. Zo zie je maar weer, Federer nemen is wederom een goede tactiek.

Alleen als je naast hem ook de juiste halve finalisten hebt. Met alleen maar kleintjes ernaast die er in de 1e of 2e ronde uitvliegen red je het niet.

Dus het blijft wel een enorm risico. Ten eerste MOET hij het toernooi winnen en daarnaast moet je het ook nog eens het treffen met de paar andere sub-toppers die je neemt.

Tja, en de beste weekscore (i.i.g. van de teams in de top 25) wordt deze week ook neergezet door een team zonder Federer :Big Grin
Reply
Code:
Genomico  555 Rod 140
Tampie    510 Rod 140
Haggie    502 Rod 140
Buurs     502 Rod 140
Bea       484 Rod 140 - Fed 140
Kuiper    480 Rod 140
Ad Wim    477 Rod 140
Rick      475 Rod 140
Aadje     468 Rod 140
Arco      465 Rod 140
Scholten! 459 Rod 140
Mailman   422 Rod 140
Cruijff   419 Rod 140
Kooltje   361 Rod 140
Mr.T      320 Rod 140

Bea zal dus nog wel naar de 2e plek stijgen.
Reply
Feli Geno!! US Open winst op je CV staat altijd goed. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Feli Geno.

532 hier met alleen Andy over.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
en zo verlies je met 1 toernooi 200 punten op de concurrentie #-o
Reply
Tell me about it. Ik had een nog dramatischere Australian Open. Nog steeds balen dat dat zo'n drama was. Anders had ik nu niet hoeven vechten voor een top 20-plek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe zijn in hemelsnaam die punten voor de US Open berekend?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bij mij is het nog niet verwerkt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ah, nu is het wel bijgewerkt. Kubot 0 punten :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar als het goed bijgewerkt wordt, ben ik helaas geen plekje gestegen omdat een onbekend team mij voorbij is met een prachtteam. Jammer. Wordt nog behoorlijk spannend om in de top 20 te blijven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ah, nu is het wel bijgewerkt. Kubot 0 punten :cry:

kunnen ze becker en novak ook 0 punten geven? :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En toen stond ik opeens weer 15e :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kunnen jullie ook nog geen spelers kopen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ook niet inderdaad. Maar even wachten nog, en dan misschien weer een mailtje sturen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klote voor mensen die bijv. maar tot 6 uur een team kunnen neerzetten. En laten we 't er maar niet over hebben wat er gebeurt als de deadline pas 21.30 opengaat en 22.00 uur weer dicht. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mayer-Starace en Roitman-Di Mauro zijn lastig te voorspellen potjes. En wat te denken van Moya-Horna en Ancic-Lopez...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind 't lastig om aan te geven wie de ''rendabele'' grote jongens gaan worden. Of redt je 't ook gewoon met 25 kleine rukkers?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
25 lijkt me wat veel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Ik vind 't lastig om aan te geven wie de ''rendabele'' grote jongens gaan worden. Of redt je 't ook gewoon met 25 kleine rukkers?

Hrbaty lijkt me in ieder geval een zekerheid en ook Tursunov heeft een vrij gemakkelijke loting/toernooi.
Reply
Ad Wim Wrote:25 lijkt me wat veel.

Inderdaad, ik kom tot 20. Ik heb alle kleine rukkers waarvan ik verwacht dat ze de 2e ronde wel halen. En dan geen Pavel/Pashanski en di Mauro/Roitman wat ik echte 50-50 wedstrijden vind.
Reply
Hier ook Hrbaty. Voor de rest heb ik nog heel wat geplaatste spelers en bijna iedereen die al door is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:25 lijkt me wat veel.

Inderdaad, ik kom tot 20. Ik heb alle kleine rukkers waarvan ik verwacht dat ze de 2e ronde wel halen. En dan geen Pavel/Pashanski en di Mauro/Roitman wat ik echte 50-50 wedstrijden vind.
Ik kom tot 21 en ik heb wel Pavel voor eigen publiek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mayer-Starace en Roitman-Di Mauro zijn lastig te voorspellen potjes. En wat te denken van Moya-Horna en Ancic-Lopez...

Mayer gaat dat zeker winnen gezien de vorm van beide spelers. Ancic gok ik niet op, dus neem ik Lopez en bij Moya-Horna ga ik voor Carlos.
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Mayer-Starace en Roitman-Di Mauro zijn lastig te voorspellen potjes. En wat te denken van Moya-Horna en Ancic-Lopez...

Mayer gaat dat zeker winnen gezien de vorm van beide spelers. Ancic gok ik niet op, dus neem ik Lopez en bij Moya-Horna ga ik voor Carlos.
Mayer is erg wisselvallig en toch nog best duur. Ik ga daar dus voor Potito.
Ancic wint dit nog wel maar niet van Hrbaty, dus niet rendabel. Ik ga ook voor Moya, al vind ik het wat veel: Volandri, Moya en Pavel in 1 stukje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hier ook Hrbaty. Voor de rest heb ik nog heel wat geplaatste spelers en bijna iedereen die al door is.

Nu ik zo kijk, heb ik in Romenië alleen Serra van de geplaatste spelers niet en in China alleen de geplaatste spelers van boven de 1800 euro niet.
Reply
Ik heb Serra wel, maar we zullen wel redelijk hetzelfde team hebben. Er zullen deze week weinig verschillen zijn, denk ik, tenzij er mensen voor de dure jongens gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mayer wisselvallig? :roll:

Sinds Roland Garros:

W Challenger
QF Halle
Wimbledon verliezen van Roddick in 2e ronde
QF Challenger
QF Stuttgart
W Challenger
F Sopot
W Challenger
US Open verliezen van Berdych in 2e ronde

Nou, wat is daar wisselvallig aan? Nee, in Mayer zie ik een zekere halve finalist.
Reply
Pfff, ik zit nu toch wel erg met Starace-Mayer in mijn maag. Mayer kan ook zomaar weer de finale halen, zoals hij in Sopot deed, in ieder geval de halve. Maar Starace haalde de finale in de laatste Challenger op gravel die hij speelde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb Serra wel, maar we zullen wel redelijk hetzelfde team hebben. Er zullen deze week weinig verschillen zijn, denk ik, tenzij er mensen voor de dure jongens gaan.

En dan noem je Mayer wisselvallig en duur :wink:

Alhoewel ik moet toegeven dat Serra constant is... constant slecht :Big Grin
Reply
Serra heeft een veel makkelijkere loting. En is titelverdediger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: