The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Ad Wim Wrote:Serra heeft een veel makkelijkere loting. En is titelverdediger.


Ok, in zo'n week voor 815 euro een titelverdediger nemen, dan heb je een punt. Ik kijk echter maar naar zijn vorm van de laatste weken en zeker op gravel waar hij geen kwart finale heeft gehaald.
Reply
Oke, je hebt me overtuigd. Ik neem Mayer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar nu kom ik weer niet uit qua geld Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar nu kom ik weer niet uit qua geld Icon_evil

Maar Mayer is gewoon goedkoper dan Serra hoor. Tja, dan maar een beetje geld over.

P.s. En nu niet achteraf gaan zeuren :wink:
Reply
komt davy opdagen jongens? anders is carlsen ook nog wel een optie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Maar nu kom ik weer niet uit qua geld Icon_evil

Heb je Rochus? Zo ja, en als je veel geld over hebt, kun je hem verkopen en 2 kleintjes daarvoor in de plaats kopen. Cristophe is hooguit 3 punten waard en dan kun je beter voor 2 kleintjes gaan.
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar nu kom ik weer niet uit qua geld Icon_evil

Maar Mayer is gewoon goedkoper dan Serra hoor. Tja, dan maar een beetje geld over.

P.s. En nu niet achteraf gaan zeuren :wink:
Maar ik had Starace en Roitman, die gaan er dan uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb nu Baghdatis in mijn team, maar ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Heb nu Baghdatis in mijn team, maar ja...

Tja...
Reply
Kan zo de finale halen als Davy niet komt. Maar zo constant is hij nou ook weer niet. Maar ja, als ik al mijn twijfelgevalletjes eruit knikker, kan ik hem wel nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gewoon doen Ad, anders krijg je later toch weer spijt
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
En natuurlijk is Tursunov voor iedereen een zekerheidje in Boekarest?
Icon_question Icon_question Icon_question
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ik heb nu Baghdatis of Pavel, Roitman, Galvani en Lopez Icon_question Icon_question Icon_question
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb nu Baghdatis of Pavel, Roitman, Galvani en Lopez Icon_question Icon_question Icon_question

Baghdatis :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
THE MAILMAN Wrote:En natuurlijk is Tursunov voor iedereen een zekerheidje in Boekarest?
Icon_question Icon_question Icon_question

tuurlijk
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
THE MAILMAN Wrote:En natuurlijk is Tursunov voor iedereen een zekerheidje in Boekarest?
Icon_question Icon_question Icon_question

tuurlijk

zeer makkelijke loting
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ga niet voor Tursunov, wellicht wel voor Baghdatis. Ik ben er nog niet over uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik twijfel ook over beide, maar wel mooie loting... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, maar met Baghdatis weet je het ook niet. Hij moet wel echt de halve halen om rendabel te zijn. Die Wang deed het vorig jaar ook goed volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, maar met Baghdatis weet je het ook niet. Hij moet wel echt de halve halen om rendabel te zijn. Die Wang deed het vorig jaar ook goed volgens mij.

Dat klopt...

toch lastig dat stukje
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
In mijn opzet met Baghdatis heb ik ook Wang, Udom en Karlo. Dat is natuurlijk ook wel weer gek, maar geen van die drie wil ik weglaten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Baghdatis kan zomaar het toernooi winnen. Hij staat er soms zomaar
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Tja, maar meestal in grote toernooien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik twijfel nog wel
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Baghdatis kan zomaar het toernooi winnen. Hij staat er soms zomaar

Maar die Cyprioot speelt het hele seizoen toch alleen maar goed op de Grand-Slams? En misschien heeft-ie nog wel pijn in zijn kuit- en dijbenen van die partij tegen Agassi...... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ik ga toch maar voor een team zonder Baghdatis. Het risico is kleiner en Ljubicic wint het toernooi daar toch dus maximaal 24 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch maar voor wat meer zekerheid gegaan, dus zonder Baghdatis. Ik kap ermee. Ik ga studeren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn voorspelling voor de 2e ronde en de spelers die ik in mijn team heb zijn vetgedrukt:

Peking:

(Ljubicic)
Kim
Berrer
Lee
Lopez
Galvani
Peya
Hrbaty
Karlovic
Udomchoke
Wang

(Baghdatis)
Srichaphan
---
---
(Davydenko)

Boekarest:

Tursunov
(GGL)
---
Mathieu
Simon
Melzer

(Rochus)
RRH
Volandri

---
(Pavel)
Moya
Mayer

(di Mauro/Roitman)
Vasallo Arguello
(Serra)
Reply
Ik wil gewoon Melzer, Lopez, Kim, Pavel en Udomchoke in mijn team. Dus dan is er gewoon geen plaats meer voor Baghdatis.

Enige twijfel nu nog is Roitman en Galvani of Serra. Ik ga voor dat laatste, denk ik, vooral omdat ik abslouut niet zeker ben van Roitman en omdat Galvani sowieso verliest van Lopez of Ancic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb:

Boekarest

GGL
Mathieu
Simon / Melzer
RRH

Volandri
Pavel / Moya
Mayer
Vassallo / Serra


Peking:

Kim
Lee
Lopez
Hrabty

Karlo / Udom
Wang
Paradorn
Carlsen
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: