The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Ad Wim Wrote:Ik heb nu Baghdatis of Pavel, Roitman, Galvani en Lopez Icon_question Icon_question Icon_question

Ad Wim Wrote:Enige twijfel nu nog is Roitman en Galvani of Serra. Ik ga voor dat laatste, denk ik, vooral omdat ik abslouut niet zeker ben van Roitman en omdat Galvani sowieso verliest van Lopez of Ancic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo win je in zo'n klein weekje toch maar even 41 punten op Kuiper en 40 op Woerdie :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Over en Uit voor mij dit seizoen!!! #-o :letitallout:


KLIK HIER OM JE TEAM TE LEGEN..


























kut
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Grapje zeker? want deze week is er geen ATP toernooi.
Reply
Inderdaad, verklaar je eens nader Haggeman.

En het was toch al over en uit voor jou dit seizoen Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij was blijkbaar alweer vroeg zat! vraag me af uit welke ''draw'' hij zijn team had samengesteld... heb hem inmiddels gerust kunnen stellen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik kom niet uit qua budget Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had er ook graag nog 1000 extra
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kunnen we het toernooi in Bangkok niet gewoon schrappen? Eigenlijk wil ik daar alleen Murray of Srichaphan.

Ahh... Ik zie dat Murray vorig jaar ook al van Paradorn heeft gewonnen in Bangkok.
Reply
Ik kom eigenlijk wel lekker uit met het budget.
Reply
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.
Murray gaat er misschien wel af tegen Henman en de Thai heeft misschien wel een jetlag van Duitsland naar Bangkok......
Ik zie dus meer in Ancic in Mumbai en Pipo in Palermo (de maffia zal hem wel helpen door de tegenstander te intimideren....... :razz: ).

20 Spelers in mijn team (Bangkok 6, Mumbai 6 en Palermo 8).
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Tja, Pipo en Ancic heb ik ook.

Mijn verdeling is 8-5-4 (Palermo - Bangkok - Mumbai)
Reply
Genomico Wrote:Tja, Pipo en Ancic heb ik ook.

Mijn verdeling is 8-5-4 (Palermo - Bangkok - Mumbai)

Bij mij 7-5-6
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
In het kwart van Nieminen en Blake heb ik niemand, terwijl daar wel een halve finalist tussenzit.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:In het kwart van Nieminen en Blake heb ik niemand, terwijl daar wel een halve finalist tussenzit.

Ik heb daar in het onderste kwart niemand.
Reply
Genomico Wrote:
kuiper Wrote:In het kwart van Nieminen en Blake heb ik niemand, terwijl daar wel een halve finalist tussenzit.

Ik heb daar in het onderste kwart niemand.

In de laatste seconde Srichaphan eruit gehaald voor Safin en Vassallo Arguello en daarmee toch iemand in het onderste kwart van Bangkok.

Verdasco
RRH
Seppi
Lapentti
Mayer & Vassallo Arguello
Almagro
Starace
Volandri

Moya
Gremelmayr & Moodie
Phau
Ancic

Udomchoke
Murray
Waske
Safin
Reply
kuiper Wrote:In het kwart van Nieminen en Blake heb ik niemand, terwijl daar wel een halve finalist tussenzit.

één van die 2 wordt ook finalist.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
verdasco en murray moeten er als eerst uit heb ik snel al even bekeken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Genomico Wrote:
Genomico Wrote:
kuiper Wrote:In het kwart van Nieminen en Blake heb ik niemand, terwijl daar wel een halve finalist tussenzit.

Ik heb daar in het onderste kwart niemand.

In de laatste seconde Srichaphan eruit gehaald voor Safin en Vassallo Arguello en daarmee toch iemand in het onderste kwart van Bangkok.

Verdasco
RRH
Seppi
Lapentti
Mayer & Vassallo Arguello
Almagro
Starace
Volandri

Moya
Gremelmayr & Moodie
Phau
Ancic

Udomchoke
Murray
Waske
Safin
Toch geen vertrouwen in Mathieu, Geno? Je was zo overtuigd van hem eerder vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Palermo:

Verdasco
RRH
---
Mathieu
Mayer
Almagro
Starace
Volandri


Mumbai:

Berrer
Moya
---
Moodie
Phau
---
Koubek
Ancic


Bangkok:

Becker
Bastl
Muray
---
---
---
Lee
Safin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Komt er deze week weer een sheet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Toch geen vertrouwen in Mathieu, Geno? Je was zo overtuigd van hem eerder vandaag.

Een duidelijke win-win situatie. En ik vond het toch te link na zijn opgave in Boekarest.
Reply
Ad Wim Wrote:Komt er deze week weer een sheet?

Als we het hier dan toch even over Haggie hebben... Speelt hij niet in het 1e van Pax? Ze hebben afgelopen week verloren van RKZVC :lol:

P.s. Waar komt Pax eigenlijk vandaan?
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Toch geen vertrouwen in Mathieu, Geno? Je was zo overtuigd van hem eerder vandaag.

Een duidelijke win-win situatie. En ik vond het toch te link na zijn opgave in Boekarest.
Hoezo win-win? Als hij de halve finale haalt, verlies je toch alleen maar?
En hij heeft meer dan een week rust gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Toch geen vertrouwen in Mathieu, Geno? Je was zo overtuigd van hem eerder vandaag.

Een duidelijke win-win situatie. En ik vond het toch te link na zijn opgave in Boekarest.
Hoezo win-win? Als hij de halve finale haalt, verlies je toch alleen maar?
En hij heeft meer dan een week rust gehad.

Mathieu is 1 van mijn favoriete spelers!! Vraag me niet waarom. Waarschijnlijk omdat ik het een mooie naam vind of zo, net als Gasquet :lol:
Reply
Krijgen we dat weer! Leer dat nou eens scheiden!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Krijgen we dat weer! Leer dat nou eens scheiden!

Lukt toch ook prima. Mijn favorieten winnen toch nooit, dus ook niet verstandig om ze te nemen :wink:

Maar ik heb een andere favoriet, Verdasco, natuurlijk wel genomen. Geen win-win situatie te behalen met hem dus.
Reply
Murray, Mayer, Lee en Verdaco zijn duidelijk mijn troeven deze week, met Bastl en Koubek als kleintjes daarbij.

Seppi, Wang, Srichaphan, Gremelmayr, Udomchoke, Vassallo en Montanes moeten er zsm uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Krijgen we dat weer! Leer dat nou eens scheiden!

Lukt toch ook prima. Mijn favorieten winnen toch nooit, dus ook niet verstandig om ze te nemen :wink:

Maar ik heb een andere favoriet, Verdasco, natuurlijk wel genomen. Geen win-win situatie te behalen met hem dus.
Juist wel win-win als hij het toernooi wint!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Komt er deze week weer een sheet?

Als we het hier dan toch even over Haggie hebben... Speelt hij niet in het 1e van Pax? Ze hebben afgelopen week verloren van RKZVC :lol:

P.s. Waar komt Pax eigenlijk vandaan?

Dat klopt Geno. Maar was maar een doordeweeks oefenwedstrijdje hoor. :8: Pax komt uit Hengelo. Dat ze in de competitie ook onderaan staan laten we hier even buiten beschouwing. Dit is al pijnlijk zat voor Haggie. Hoop dat ie een sheet maakt morgen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: