The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Masters Cup Shanghai 2006
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Over 5 minuten moet ik weer naar de les.... #-o

En het is nu al zo gek, dat ik onder mijn werk buurs op de hoogte moet houden van de wedstrijd.

Ik heb net al een klant weggejaagd. Ja je moet zo je prioriteiten stellen. :wink:

Je houdt hem per sms op de hoogte?
Reply
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:dan krijgen we wel een enorme kraker met nadal-federer natuurlijk. een rechtstreeks duel om de zege in TM. :8:

Je vergeet steeds dat Nalbandian er nog inzit. Als die eerst speelt morgen en Blake wint, dan zou Federer-Nadal wel een rechtstreeks duel zijn om de zege in TM. Als dat zo uitkomt dan ga ik hem wel ergens live kijken die pot.

Slaap je nog wel een beetje goed? :wink:
Reply
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:dan krijgen we wel een enorme kraker met nadal-federer natuurlijk. een rechtstreeks duel om de zege in TM. :8:

Je vergeet steeds dat Nalbandian er nog inzit. Als die eerst speelt morgen en Blake wint, dan zou Federer-Nadal wel een rechtstreeks duel zijn om de zege in TM. Als dat zo uitkomt dan ga ik hem wel ergens live kijken die pot.

nalbi gaat echt geen potten breken hoor, heb alles van hem gezien geloof ik deze week. puur geluk dat roddick met een offday tegenover hem stond. hij verliest de halve finale op zeker. heeft ook nog eens trieste familieomstandigheden en zal dus niet wakker liggen van een verlies in de halve finale.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Over 5 minuten moet ik weer naar de les.... #-o

En het is nu al zo gek, dat ik onder mijn werk buurs op de hoogte moet houden van de wedstrijd.

Ik heb net al een klant weggejaagd. Ja je moet zo je prioriteiten stellen. :wink:

Je houdt hem per sms op de hoogte?

Ja per 2 games ongeveer.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
2-2. wat een spanning. ook voor de mannen op de baan natuurlijk.
Reply
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:

nalbi gaat echt geen potten breken hoor, heb alles van hem gezien geloof ik deze week. puur geluk dat roddick met een offday tegenover hem stond. hij verliest de halve finale op zeker. heeft ook nog eens trieste familieomstandigheden en zal dus niet wakker liggen van een verlies in de halve finale.

Nalbandian schrijf ik pas af als hij in het vliegtuig zit.
Die kan zomaar de vorm te pakken hebben om dit toernooi nog te winnen.
Reply
0-30 op de service van davy nu.
Reply
Davy *3-3 *0-40.

Dit zal de beslissing wel zijn al miste nadal in de 1e set ook een 0-40.
Reply
*4-3 nadal.
Reply
5-3 nadal.

davy is gezien.
Reply
5-4
Reply
Ik wilde net reageren op je berichtje Tampie, maar je was wat voorbarig met je conclusie....daarom maar even gewist?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ja, haha, ik zag dat Davy nog spartelde. Ik zet hem zo terug.
Reply
Toch sterk gespeeld van Buurs. Nu al.
Federer nemen had voor hem in geen enkel geval geloond:

Federer-Blake-Robredo = winst voor mij
Federer-Roddick = winst voor mij
Federer-Davydenko = winst voor mij
etc
Federer-Nadal = als Nadal wint morgen is zijn huidige team beter
Federer-Nalbandian = alleen voldoende als Nalbandian het toernooi wint, en dan redt hij het ook met zijn huidige team

Met Federer in zijn team was hij dus in geen geval beter af geweest dan zonder Federer. Ook als Federer nu het toernooi wint.

Gewaagd en goed gespeeld; 3 halve finalisten en nu maar hopen op een slippertje van Federer. Als Federer mijn vertrouwen niet waarmaakt kan ik dan alleen maar concluderen dat Buurs met deze goed doordachte taktiek de titel TM 2006 volledig verdient (hoe zuur het dan ook zal zijn).
Reply
davy miste nog een bp toen nadal serveerde voor de wedstrijd maar daarna maakte nadal 't goed af.
Reply
Er van uitgaande dat Robredo niet met 2-0 van Blake wint hebben we dus morgen:

Nalbandian-Blake en Federer-Nadal als halve finales. Schitterend toch. En wat een spanning zit er nog op.
Reply
buurs is met zweet in de handen de les uitgelopen en heeft met mij per telefoon live de laatste punten beleeft.

Het is toch wat om TM zo te beleven!!!
Reply
kuiper Wrote:buurs is met zweet in de handen de les uitgelopen en heeft met mij per telefoon live de laatste punten beleeft.

:lol: :lol:

Bij mij komt er ook niet bijzonder veel uit mijn handen het afgelopen half uur.
Reply
Behalve zweet dan
Reply
centre court Wrote:Er van uitgaande dat Robredo niet met 2-0 van Blake wint hebben we dus morgen:

Nalbandian-Blake en Federer-Nadal als halve finales. Schitterend toch. En wat een spanning zit er nog op.

Als Blake met 2-0 verliest is hij nog groeps-eerste.

3) The final standings of each group shall be determined by the first of the following methods that apply:
a) Greatest number of wins;
b) Greatest number of matches played;
c) Head-to-head results if only two (2) players are tied, or if three (3) players are tied, then:
etc. blabla
Reply
Finale dus Federer- Blake. :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Blake krijgt flink smeer maar heb 't idee die hij 't liefst zo snel mogelijk in bed wil liggen.
Reply
nog mensen belangen bij blake-robredo?
Reply
_Tampie Wrote:Toch sterk gespeeld van Buurs. Nu al.

etc
Federer-Nalbandian = alleen voldoende als Nalbandian het toernooi wint, en dan redt hij het ook met zijn huidige team

Met Federer in zijn team was hij dus in geen geval beter af geweest dan zonder Federer. Ook als Federer nu het toernooi wint.

Gewaagd en goed gespeeld; 3 halve finalisten en nu maar hopen op een slippertje van Federer. Als Federer mijn vertrouwen niet waarmaakt kan ik dan alleen maar concluderen dat Buurs met deze goed doordachte taktiek de titel TM 2006 volledig verdient (hoe zuur het dan ook zal zijn).

Dank je.

Jij hebt door je verrassende keuze's mij ingehaald, dus jij verdient die 1e plaats ook wel een beetje... :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:buurs is met zweet in de handen de les uitgelopen en heeft met mij per telefoon live de laatste punten beleeft.

Het was echt ontzettend spannend...
Bedankt Kuip, voor het op de hoogte houden :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:Toch sterk gespeeld van Buurs. Nu al.

etc

Dank je.

Jij hebt door je verrassende keuze's mij ingehaald, dus jij verdient die 1e plaats ook wel een beetje... :8:

Gaan we sentimenteel worden cry
Reply
En nog steeds geen sport 1 :letitallout:

Reply
Over een kwartiertje gaat het beginnen [-o<

Reply
Het duurt nog even, Bjorkman/Mirnyi - Damm/Paes is nog bezig, 3-3 in de derde. Ik kan de eerste set volgen, daarna moet ik weg..... pas aan het eind van de middag ben ik weer terug.

Jammer, maar ik zal de apotheose dus niet live meemaken. Ook niet als morgen Federer-Nalbandian de finale is, want dan moet ik voetballen.
Reply
Ach misschien maar beter voor mijn gezondheid.
Reply

Forum Jump: