The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Mirnyi heeft natuurlijk wel een goede kans op 12 punten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, maar je weet het tegenwoordig bij hem niet meer. Hij singlet nauwelijks meer en als hij het doet, met weinig succes. Maar hij was altijd wel goed indoor, dat is waar, en Kim zal hij ook wel winnen. Maar toch te onzeker naar mijn idee. Daarom maar voor wat duurdere jongens gegaan die al door zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe gaan we nu de sheet invullen met z'n allen? als 3, 4 en 5 toernooi of 3, 4, 4? Wel zo leuk dat we dat allemaal op dezelfde manier doen. Anders krijg je verschillende tussenstanden in de loop van de week.

Goed werk Kuip! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
4,4,5
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Hoe gaan we nu de sheet invullen met z'n allen? als 3, 4 en 5 toernooi of 3, 4, 4? Wel zo leuk dat we dat allemaal op dezelfde manier doen. Anders krijg je verschillende tussenstanden in de loop van de week.

Goed werk Kuip! =D>

4,4,5
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
3,4,5 :razz:
Reply
Die smliey betekent dat je het niet meent?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4, 4, 5! :letitallout:

:Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Die smliey betekent dat je het niet meent?

Dat ik het brutaal tegendraads ga doen :wink:
Reply
Buurs
Koubek 5
Srichaphan 3
Clement 5
Gicquel 3

Schuettler 1
17

Ik
Kunitsyn 5
Wawrinka 5
Johansson 3

Gremelmayr 1
Youznhy 1
15

Ik moet inmiddels weer hopen dat de schade beperkt blijft, zodat er nog spanning is de komende weken.
Reply
Buurs:

Koubek 5
Clement 5
Gicquel 4

Srichaphan 4
Schuettler 1


Tampie:

Kunitsyn 12
Wawrinka 5
Johansson 4

Gremelmayr 1
Youzhny 1

19 pnt voor mij en 23 voor jou....dus ik moet de schade beperkt houden :roll: :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Roddick, wat een topper!! Ik neem aan dat jullie hem allemaal hebben :wink:
Reply
Genomico Wrote:Roddick, wat een topper!! Ik neem aan dat jullie hem allemaal hebben :wink:

waar is dit op gebaseerd.... :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Acasuso wegtikken met 6-0 in de eerste set en ook van hem winnen is sinds Luzzi in Barcelona April 2001 nooit iemand gelukt, dus dan is Andy wel van een uitzonderlijke klasse en lijkt toernooiwinst nu al zeker :8:

Ik mag overigens nog niet te vroeg juichen, want de laatste 2x dat Acasuso een eerste set met 6-0 verloor, won hij beide keren de wedstrijd alsnog.
Reply
Maar deze week wordt voor mij drama of een super week. Roddick, Baghdatis en Nieminen in mijn team die maar 1 of 2 keer zijn gekozen in de top 25 en daar heb ik de helft van mijn budget al mee verspeeld. Nou jah, verspeeld weet ik nog niet; besteed lijkt me vooralsnog een beter woord ervoor.
Reply
Op zich een aardig dagje waarin mijn troeven Tipsarevic, Melzer, Rochus en Gonzalez winnen. Maar in Moskou zijn alle uitslagen muv Tipsa kut. En dan ook nog eens Joachim en Korolev erbij die ik allemaal in mijn team had.

Morgen een onwijs belangrijke dag weer. Wel spannend zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zie trouwens net dat ik vlak voor tijd nog deze keuze had:

Gonzalez
Rochus

Of

Mayer
Wawrinka
Devilder
Mirnyi
Joachim

Hopelijk pakt dat goed uit en komt er geen verrassing van Wawrinka of Mayer en verliest een van die kleintjes in de eerste ronde.
Op zich heeft de keuze redelijk goed uitgepakt, maar Joachim is wel echt vervelend en totaal onverwacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Op zich een aardig dagje waarin mijn troeven Tipsarevic, Melzer, Rochus en Gonzalez winnen. Maar in Moskou zijn alle uitslagen muv Tipsa kut. En dan ook nog eens Joachim en Korolev erbij die ik allemaal in mijn team had.

Morgen een onwijs belangrijke dag weer. Wel spannend zo.

Icon_twisted

Die hadden we deze week nog niet gehoord. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Check de post erna dan...

Kunitsyn-Clement zou trouwens wel echt kut zijn in de kwartfinale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zie trouwens net dat ik vlak voor tijd nog deze keuze had:

Gonzalez
Rochus

Of

Mayer
Wawrinka
Devilder
Mirnyi
Joachim

Hopelijk pakt dat goed uit en komt er geen verrassing van Wawrinka of Mayer en verliest een van die kleintjes in de eerste ronde.
Op zich heeft de keuze redelijk goed uitgepakt, maar Joachim is wel echt vervelend en totaal onverwacht.

dat kan je toch niet serieus menen dit? Rochus verliest van Blake. Ik hoop ook dat 't niet zo is, maar daar kun je dus wel vanuit gaan. En ook Gonzalez zal er wel afgaan tegen Nalbi. Dan pak je met hen 23 punten, die hebben die andere 5 spelers nu al ruim te pakken met nog 3 vd 5 in de race.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Check de post erna dan...

Kunitsyn-Clement zou trouwens wel echt kut zijn in de kwartfinale.

dan hoeft alleen nog maar clement van stakhovsky te winnen... daar twijfelt denk ik niemand aan. hopelijk kan Stakky nog een keer stunten en daarmee de weg vrij maken voor Kunitsyn. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zie trouwens net dat ik vlak voor tijd nog deze keuze had:

Gonzalez
Rochus

Of

Mayer
Wawrinka
Devilder
Mirnyi
Joachim

Hopelijk pakt dat goed uit en komt er geen verrassing van Wawrinka of Mayer en verliest een van die kleintjes in de eerste ronde.
Op zich heeft de keuze redelijk goed uitgepakt, maar Joachim is wel echt vervelend en totaal onverwacht.

dat kan je toch niet serieus menen dit? Rochus verliest van Blake. Ik hoop ook dat 't niet zo is, maar daar kun je dus wel vanuit gaan. En ook Gonzalez zal er wel afgaan tegen Nalbi. Dan pak je met hen 23 punten, die hebben die andere 5 spelers nu al ruim te pakken met nog 3 vd 5 in de race.
Ik denk niet dat Gonzalez verliest van Nalbi. Ik denk zelfs dat hij de finale gaat halen.
En Blake staat niet bekend om zijn constantheid.
En van die andere keuze zie ik iedereen behalve Joachim de komende ronde verliezen. Wel balen van joachim natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Check de post erna dan...

Kunitsyn-Clement zou trouwens wel echt kut zijn in de kwartfinale.

dan hoeft alleen nog maar clement van stakhovsky te winnen... daar twijfelt denk ik niemand aan. hopelijk kan Stakky nog een keer stunten en daarmee de weg vrij maken voor Kunitsyn. :8:
Als die Stakhovsky wint van Clement, heeft hij ook goede kansen tegen Kunitsyn. En Kunitsyn baal ik niet echt van, omdat ik bewust gekozen heb voor Schuettler. Dit itt Korolev en Joachim die ik eruit heb geflikkerd voor de grotere jongens.
Ik denk trouwens wel dat Korolev volgende ronde van Kohlschreiber verliest. Zeker als die Duitser net zo goed speelt als tegen Youzhny.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zie trouwens net dat ik vlak voor tijd nog deze keuze had:

Gonzalez
Rochus

Of

Mayer
Wawrinka
Devilder
Mirnyi
Joachim

Hopelijk pakt dat goed uit en komt er geen verrassing van Wawrinka of Mayer en verliest een van die kleintjes in de eerste ronde.
Op zich heeft de keuze redelijk goed uitgepakt, maar Joachim is wel echt vervelend en totaal onverwacht.

dat kan je toch niet serieus menen dit? Rochus verliest van Blake. Ik hoop ook dat 't niet zo is, maar daar kun je dus wel vanuit gaan. En ook Gonzalez zal er wel afgaan tegen Nalbi. Dan pak je met hen 23 punten, die hebben die andere 5 spelers nu al ruim te pakken met nog 3 vd 5 in de race.
Ik denk niet dat Gonzalez verliest van Nalbi. Ik denk zelfs dat hij de finale gaat halen.
En Blake staat niet bekend om zijn constantheid.
En van die andere keuze zie ik iedereen behalve Joachim de komende ronde verliezen. Wel balen van joachim natuurlijk.

Gonzo wint dus van Nalbi én van Roddick, terwijl Roddick wel gaat winnen van Gasquet omdat hij Acasuso zo mooi van de mat veegde?! We zullen 't wel zien. En Mirnyi verliest natuurlijk ook niet van Benneteau, al zie ik dat wel graag gebeuren. Mirnyi hadden we gewoon allemaal moeten hebben voor 12 punten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gonzalez is onwijs in vorm de laatste weken en dat alles op HC. En dat is niet te zeggen van Nalbi. Roddick is erg goed, maar indoor niet super. Maar het zou een close match kunnen worden tussen die twee, als ze beide zover komen. Roddick heeft goede papieren. Gasquet niet in vorm de laatste weken dus die moet te doen zijn. Melzer zal lastiger worden.

Mirnyi-Benneteau wordt een close one. Hopelijk pakt Julien die. Anders valt mijn keuze wel heel erg de verkeerde kant op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat die keuze je nog tegen gaat vallen. Maar dat kunnen we pas over een dag of 2 zeggen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb wellicht de verkeerde keus gemaakt, maar het zal elkaar niet zoveel ontlopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Morgen zijn bij alle 3 toernooien de kwartfinales bekend, dan weten we heel veel meer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Joachim heeft er toch maar even mooi voor gezorgd dat de weg naar de finale open ligt voor Nieminen :Big Grin
Reply


Forum Jump: