The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Simon kan mijn dag compleet maken.
Reply
Ik hoop dat je dag anders ook wel compleet wordt.... :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Had nog niet gezien dat de bovenste helft ook allemaal spelen. Misschien is Mayer dan toch niet kansloos, maar juist Del Potro.
Reply
Kom op Kei, maak er een derde set van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Rafa. NID!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Almagro zoveel beter in de derde set, pak die hond, held!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
phoe, wat was Nadal matig vandaag.

Ongeveer hetzelfde niveau als de 1e set tegen Nalbi in IW.

Moet tegen Tsonga en vooral tegen Murray veel beter.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Fish, zet hem op!
Reply
Haha, wat een fluke.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Keurig Vis!

Nu Gasquet, Potro, Monaco, Mayer en Simon nog even winnen! OSmile
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Djoko is ook matig. Waarom moest nou net Federer een ontketende tegenstander tegenkomen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Djoko is ook matig. Waarom moest nou net Federer een ontketende tegenstander tegenkomen?

Typisch Federer, altijd een goed niveau, maar als een tegenstander piekt is hij de mindere Smile
Reply
Wel een vermakelijk potje Djoko-Gasquet. NID Djoko natuurlijk, dat wel.
Reply
Wat een wereld van verschil: Simon en Murray die als wijven staan te spelen en rallies van 40 slagen maken zonder dat iemand een keer de trekker overhaalt tegenover Djokovic en Gasquet =D>
Reply
Echt, het is zo´n mentale drol die Gasquet. Hij choket al op bp bij een 5-5 stand.
Reply
Haha zie die gasten klooien met het parasolletje van Djoko Smile
Reply
Ik zit geen tennis te kijken maar kom me murray simon helemaal voorstellen. Laffe pot.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo voorspelbaar dat Gasquet z'n game inlevert op *5-6.
Reply
centre court Wrote:Ik zit geen tennis te kijken maar kom me murray simon helemaal voorstellen. Laffe pot.

Lijkt wel een training.
Reply
centre court Wrote:Ik zit geen tennis te kijken maar kom me murray simon helemaal voorstellen. Laffe pot.

Deze pot is niet op sport 1, maar ik kan me er ook wel een beeld bij vormen. Murray nu wel vrij snel naar 4-1.
Reply
Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En Djokovic en Gasquet gaan gewoon weer door, wat een 1e punt van de set Notworthy
Reply
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:Ik zit geen tennis te kijken maar kom me murray simon helemaal voorstellen. Laffe pot.

Deze pot is niet op sport 1, maar ik kan me er ook wel een beeld bij vormen. Murray nu wel vrij snel naar 4-1.

Duidelijk toch. Zelfde spel alleen Murray is nog vaster. Daarnaast Simon niet helemaal fit las ik hier ergens. Tipsa-Murray wordt een ander verhaal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
In de pot tegen Melzer werd Simon een aantal keer behandeld, volgens mij last van z'n (onder)rug. Hoe loopt hij er nu bij, Geno? Jij zit hem te kijken toch?

Met vrij snel bedoelde ik dat hij geen kwartier per game nodig had zoals in de eerste game Smile
Reply
Ik heb de stream uitgezet. Schandalig dat deze spelers top 15 staan. Dat wat ik gezien heb, hoefde hij niets te lopen, want alles werd netjes in het midden teruggespeeld. En als Simon dan een keer een bal harder dan 60% probeerde te slaan, ging hij de fout in.
Reply
Uitstekende 2e set van Djokovic.
Reply
Toch maar weer even van dat campingtennis kijken.
Reply
De beste vergelijking is waarschijnlijk te maken met een dynamictennis wedstrijd tussen 2 60+'ers :waf:
Reply
Hup Monaco. Vannacht mogen verder Potro en Mayer winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roddick zal wel winnen denk ik. Ik geloof dat in ieder geval minstens 1 van de spelers: Del Potro/Mayer door gaat.
Reply


Forum Jump: