The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2006
Als je een keer van het EB-imago af wil, moet je toch minder zeuren over "had ik nou maar die" en "die had ik, maar heb ik op het laatste moment gewisseld" en achteraf zeggen "dat dacht ik al dat die zou winnen" etc...
Reply
Ten eerste kan dat imago me niets schelen en ten tweede heb ik het hier helemaal niet over "had ik maar die genomen" of welke andere uiting dan ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
he he
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Ten eerste kan dat imago me niets schelen en ten tweede heb ik het hier helemaal niet over "had ik maar die genomen" of welke andere uiting dan ook.

Liever Gasquet dan Nieminen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lopez in Marseille, wat zeggen jullie daarvan?
Hij staat vrij zeker in mijn team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Is zeker een optie, maar hij moet minimaal de kwart halen en die kans acht ik minder dan 50%
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ten eerste kan dat imago me niets schelen en ten tweede heb ik het hier helemaal niet over "had ik maar die genomen" of welke andere uiting dan ook.

Liever Gasquet dan Nieminen :wink:
Het ging hier over de verschillende belangen als je met twee spellen meedoet.
Reply
Davydenko lijkt me hier ook best wel een goede optie, maar dan moet je hopen dat Ljubicic al eerder verliest want hij heeft een slechte H2H tegen Ivan indoors.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alleen Gasquet voor mij in Marseille.
En dan verder alle kwart finalisten in San Jose en Buenos Aires behalve Roddick, Ferrero en Coria.

14 man dus...
Reply
Pavel-Soderling vind ik ook lastig. Pavel wint vorige week van Roddick, die weliswaar ziek was maar toch, maar trok zich daarna terug.
Soderling komt net van gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Alleen Gasquet voor mij in Marseille.
En dan verder alle kwart finalisten in San Jose en Buenos Aires behalve Roddick, Ferrero en Coria.

14 man dus...
Heb je Robredo, Blake, Tursunov en Martin ook dan?
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Alleen Gasquet voor mij in Marseille.
En dan verder alle kwart finalisten in San Jose en Buenos Aires behalve Roddick, Ferrero en Coria.

14 man dus...
Heb je Robredo, Blake, Tursunov en Martin ook dan?

Soderling en Pashanski ja... En uiteraard Blake en Tursunov.
Reply
Ik zat net te kijken en Blake staat 8-0 achter tegen Andy in H2H. Dat wordt dus geen Blake voor mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zelfs met die HtH denk ik dat Blake een grotere kans heeft om het toernooi te winnen dan Roddick. Roddick verliest van Pavel en dan zie ik hem eigenlijk niet langs Karlovic en dan Blake komen... Roddick is sowieso niet rendabel om te nemen en om dan Blake ook maar niet te nemen? Dan heb je daar m.i. wel een hele zwakke bezeting.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zat net te kijken en Blake staat 8-0 achter tegen Andy in H2H. Dat wordt dus geen Blake voor mij.

Hoe kom je daarbij :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Genomico Wrote:Zelfs met die HtH denk ik dat Blake een grotere kans heeft om het toernooi te winnen dan Roddick. Roddick verliest van Pavel en dan zie ik hem eigenlijk niet langs Karlovic en dan Blake komen... Roddick is sowieso niet rendabel om te nemen en om dan Blake ook maar niet te nemen? Dan heb je daar m.i. wel een hele zwakke bezeting.
Roddick tegen Pavel? Dan haalt Blake niet eens de halve finale!

En zo moet je natuurlijk niet denken, je moet punten halen en dat hoeft niet te betekenen dat je overal iemand moet hebben.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zat net te kijken en Blake staat 8-0 achter tegen Andy in H2H. Dat wordt dus geen Blake voor mij.

Hoe kom je daarbij :roll:
Roddick, Andy 8-0 Blake, James



2005 Washington, Hard, F
DC, U.S.A. Hard F Roddick 7 5 6 3
2003 Cincinnati TMS, Hard, R16
Ohio, USA Hard R16 Roddick 7 6 6 2
2002 Basel, Carpet, R16
Switzerland Carpet R16 Roddick 7 6 6 3
2002 Houston, Clay, Q
TX, U.S.A. Clay Q Roddick 6 2 6 4
2002 San Jose, Hard, Q
CA, U.S.A. Hard Q Roddick 6 4 6 2
2002 Memphis, Hard, F
TN, U.S.A. Hard F Roddick 6 4 3 6 7 5
2001 Waikoloa, CH, Hard, F
Hawaii, USA Hard F Roddick 1 6 6 3 6 1
2000 Burbank, CH, Hard, R16
California, USA Hard R16 Roddick 6 2 6 4
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zat net te kijken en Blake staat 8-0 achter tegen Andy in H2H. Dat wordt dus geen Blake voor mij.

Hoe kom je daarbij :roll:
Roddick, Andy 8-0 Blake, James



2005 Washington, Hard, F
DC, U.S.A. Hard F Roddick 7 5 6 3
2003 Cincinnati TMS, Hard, R16
Ohio, USA Hard R16 Roddick 7 6 6 2
2002 Basel, Carpet, R16
Switzerland Carpet R16 Roddick 7 6 6 3
2002 Houston, Clay, Q
TX, U.S.A. Clay Q Roddick 6 2 6 4
2002 San Jose, Hard, Q
CA, U.S.A. Hard Q Roddick 6 4 6 2
2002 Memphis, Hard, F
TN, U.S.A. Hard F Roddick 6 4 3 6 7 5
2001 Waikoloa, CH, Hard, F
Hawaii, USA Hard F Roddick 1 6 6 3 6 1
2000 Burbank, CH, Hard, R16
California, USA Hard R16 Roddick 6 2 6 4

ha ha, ik dacht dat je het over Murray - Blake had :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Niet een hele gekke gedachte, inderdaad :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray wint trouwens dit jaar elke keer van mindere spelers, maar wint nog geen een keer van een betere speler.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pavel of Soderling?

Ik neig naar Pavel, maar als Karlovic alsnog wint dan neem ik Karlovic i.p.v. Phau en moet ik wel voor Soderling gaan.
Reply
Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik ga toch maar voor Pavel, omdat Soderling nog nooit iets echt goeds op HC heeft gepresteerd en Pavel best goed bezig is dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yep, mijn keuze gaat ook uit naar Pavel. Mocht Karlovic winnen, dan moet ik nog een keuze maken tussen hem en Pashanski.
Reply
Ik zit nu te twijfelen tussen Dent of Lopez. Ik wil een verrassinkje hebben om een beetje terug te komen. Lopez betere H2H tegen Ancic en Dent betere H2H tegen Ljubicic. Beiden even duur. Ik kan ook youzhny nemen, maar dan houd ik 100 over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Yep, mijn keuze gaat ook uit naar Pavel. Mocht Karlovic winnen, dan moet ik nog een keuze maken tussen hem en Pashanski.
Als Karlovic de tweede set wint, zie je de partij niet meer af denk ik.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zit nu te twijfelen tussen Dent of Lopez. Ik wil een verrassinkje hebben om een beetje terug te komen. Lopez betere H2H tegen Ancic en Dent betere H2H tegen Ljubicic. Beiden even duur. Ik kan ook youzhny nemen, maar dan houd ik 100 over.

Ik denk eigenlijk dat het alle 3 geen goede keuzes zijn. Ze zijn dan misschien in staat een wedstrijd verrassend te winnen, maar ze moeten keer op keer verrassen om ver te komen en dat zie ik niet gebeuren.

Lopez zie ik verliezen van Ancic of Baghdatis. Mocht hij dat (verrassend) winnen, dan verliest ie wel van Ljubicic. Dent zie ik niet winnen van Ljubicic (ondanks zijn nipt betere HtH) en mocht ie dat (verrassend) winnen, dan zie ik hem weer niet winnen van Ancic of Baghdatis. Voor Youzhny geldt weer hetzelfde. Hij zal het al heel lastig hebben tegen Grosjean of Monfils in eigen land. Mocht hij dat (verrassend) winnen, zie ik hem niet winnen van Davydenko.

Een verrassing kiezen is leuk, maar dan zijn dit denk ik niet de goede keuzes. Maar goed, daar zijn verrassingen voor.
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit nu te twijfelen tussen Dent of Lopez. Ik wil een verrassinkje hebben om een beetje terug te komen. Lopez betere H2H tegen Ancic en Dent betere H2H tegen Ljubicic. Beiden even duur. Ik kan ook youzhny nemen, maar dan houd ik 100 over.

Ik denk eigenlijk dat het alle 3 geen goede keuzes zijn. Ze zijn dan misschien in staat een wedstrijd verrassend te winnen, maar ze moeten keer op keer verrassen om ver te komen en dat zie ik niet gebeuren.

Lopez zie ik verliezen van Ancic?? of Baghdatis. Mocht hij dat (verrassend) winnen, dan verliest ie wel van Ljubicic. Dent zie ik niet winnen van Ljubicic (ondanks zijn nipt betere HtH) en mocht ie dat (verrassend) winnen, dan zie ik hem weer niet winnen van Ancic of Baghdatis. Voor Youzhny geldt weer hetzelfde. Hij zal het al heel lastig hebben tegen Grosjean of Monfils in eigen land. Mocht hij dat (verrassend) winnen, zie ik hem niet winnen van Davydenko.

Een verrassing kiezen is leuk, maar dan zijn dit denk ik niet de goede keuzes. Maar goed, daar zijn verrassingen voor.

Als er één een faler is, is het Ancic wel. Daar wint Lopez wel van. Bij mij staat hij erin!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Je hebt helemaal gelijk, maar ik houd constant 850 euro over en daar kan ik niet 2 leuke spelers van kopen. En Ljubicic en Ancic komen van gravel, dus wie weet. En Ivan klaagt de hele tijd over vermoeidheid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De hele dag had ik hetzelfde team. Maar toen Rochus er opeens goed voorstond tegen Nadal, was ik bang dat ik een groot deel van mijn team moest gaan omgooien om Rochus of Stepanek in mijn team te krijgen (i.p.v. Hewitt of zo). Gelukkig won Nadal alsnog en die zie ik dan ook wel in de halve finale komen (zeker gezien zijn HtH tegen Stepanek; 4-0, waarvan 3x vorig jaar en ook altijd vrij dik). De enige wissel die ik vandaag heb toegepast is dat ik Phau en Pavel heb gekozen i.p.v. Soderling en Karlovic. Hopen dat dat goed gaat uitpakken.
Reply
Als Dent deze wint voor 23 uur, ga ik voor hem denk ik. Anders voor Feliciano.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: