The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Rome 2011
Undecided
Reply
En de set...Lorenzi wat vermoeid...Ik verwacht weinig van de derde set...
Maar Nadal toch al ruim twee uur op de baan...
Reply
Nou, iig de set. Dit moet idd toch goed gaan komen en de volgende ronde ook nog wel. Maar Beest zal moeilijk worden zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs mode...Ik denk dat lorenzi geblesseerd is
Reply
Nadal gaat wel easy winnen, heb de 2e set zitten kijken. Hij slaat alleen nu al meer dan 20 UE's met z'n FH. En die gaan met grote regelmaat ook echt meer dan een meter uit. Echt heel vreemd. Ze winnen ook exact evenveel punten als de rally langer dan 8 slagen duurt. Ook niks voor Rafa natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik hoop dat jullie vrijdag, zaterdag en zondag ook zoveel gaan posten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Denk het niet, dan heb ik betere dingen te doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Meteen de break...Twee dramatische volleys van Paolo
Reply
Hup Moffen!
Reply
Ad Wim Wrote:Denk het niet, dan heb ik betere dingen te doen.

helemaal zondag Hakkuh Hakkuh
Reply
En de week erna om de teleurstelling te verdrinken. Wink
Reply
Jij snapt het. En de rest van het weekend is mentale voorbereiding. Ga je ook?
Ik ben al dagen van slag door de spanning.
Reply
Nadal heeft orde op zaken gesteld. Als dit alleen een slechte dag is en geen fysiek probleem, staat hij er in het vervolg gewoon weer en is Ferrer inderdaad de eerste echte test, vrijdag.
Reply
_Tampie Wrote:Nadal heeft orde op zaken gesteld. Als dit alleen een slechte dag is en geen fysiek probleem, staat hij er in het vervolg gewoon weer en is Ferrer inderdaad de eerste echte test, vrijdag.
Maar nogmaals, zelfs op een slechte dag mag Nadal niet meer dan 6 games van iemand als Lorenzi verliezen. En dat deed ie ook nooit.
Dus het lijkt erop alsof dat verlies heel hard is aangekomen.
Reply
Deze wedstrijd toont ook maar weer aan dat Nadal niet onverslaanbaar is. Daarom ook was het zonde dat Del Potro vorige week niet speelde. Hij had 'm al kunnen pakken als je ziet dat Nadal moeite had met Federer, verloor van Djoko en nu ook weer moeite heeft.
Reply
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:Tja, we weten uit ervaring dat dit soort onwerkelijke dingen altijd met een sisser afloopt en dus volgt een overwinning voor Nadal. 6-7 7-5 6-0.

indekmomentje?

Nee, dit is realisme. Al hoopte ik natuurlijk dat ik mis zat.... :letitallout:
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Nadal heeft orde op zaken gesteld. Als dit alleen een slechte dag is en geen fysiek probleem, staat hij er in het vervolg gewoon weer en is Ferrer inderdaad de eerste echte test, vrijdag.
Maar nogmaals, zelfs op een slechte dag mag Nadal niet meer dan 6 games van iemand als Lorenzi verliezen. En dat deed ie ook nooit.
Dus het lijkt erop alsof dat verlies heel hard is aangekomen.

Het zou kunnen, de nederlaag was de eerste die hij niet aan omstandigheden kon wijten. De laatste gravelnederlaag zonder smoesjes was die in Hamburg tegen de FedEx.
Reply
Ad Wim Wrote:Jij snapt het. En de rest van het weekend is mentale voorbereiding. Ga je ook?

Uiteraard. Ik begin het ook steeds meer te voelen ja. Gelukkig heb ik de afgelopen dagen genoeg te doen op mn werk om mn hoofd er een beetje vanaf te houden.
Reply
Het is maar een spelletje hoor dat voetbal. Hoef je totaal niet zenuwachtig voor te zijn. Hup Twente
Reply
Ik maak me weinig zorgen. Twente heeft gewoon het betere team én ze hebben aan een gelijkspel genoeg. Zondag was Twente de betere ploeg muv van de verlenging, die zal er zondag iig niet komen. :8:
En het thuisvoordeel valt in dit geval wel mee, een echte heksenketel is de Arena immers nog nooit gebleken.
Reply
Klasse Rafa.
Reply
Mac Wrote:
Ad Wim Wrote:Jij snapt het. En de rest van het weekend is mentale voorbereiding. Ga je ook?

Uiteraard. Ik begin het ook steeds meer te voelen ja. Gelukkig heb ik de afgelopen dagen genoeg te doen op mn werk om mn hoofd er een beetje vanaf te houden.
Ik heb ook redelijk wat afleiding, maar elke keer als ik eraan denk, gaat het weer kriebelen.
Het is verdomme ook wat, ik denk dat we dit als seizoenkaarhouders nooit meer mee gaan maken, zo'n apotheose.
Reply
Hup kohli, mayer en fish.
Reply
centre court Wrote:Ik maak me weinig zorgen. Twente heeft gewoon het betere team én ze hebben aan een gelijkspel genoeg. Zondag was Twente de betere ploeg muv van de verlenging, die zal er zondag iig niet komen. :8:
En het thuisvoordeel valt in dit geval wel mee, een echte heksenketel is de Arena immers nog nooit gebleken.
Dat laatste zul je je nog lelijk in vergissen. Je bent duidelijk lang niet meer in de Arena geweest. Als het tegen Excelsior al helemaal losgaat...

En ik denk dat Ajax sowieso niet verliest, en dan heb je net dat beetje geluk nodig dat we de laatste tijd in de competitie hebben.
Reply
Nou nou als je dat losgaan noemt. Dat viel ook wel meer hoor Ad. Pas toen de beelden uit de Kuip tevoorschijn kwamen ging het stadion los. Voor die tijd blonk de Arena uit in vloekpartijen, enorme fluitconcerten (vooral tegen El Ham). Vak 410 niets meer dan lof want die gaan de hele wedstrijd door en maken er een positieve bende van maar van de rest keer ik mij af. Ik heb het niet zo met 'you only sing when you're winning' publiek.
Maar het wordt een spannend middagje. Ik zit in Arnhem bij Vitesse en we hopen op winst en een stuntje van VVV. Kans dat wij er rechtstreeks inblijven schat ik op 15%.
Reply
hup felicia [gay] & 'jetzt geht florian kampfen und siegen'
Reply
Und Florian hat das break geschafft!
Reply
Michael : heb je Lu nog gesproken? Je zou hem toch bellen in Busan?
Reply
Stille Wrote:Nou nou als je dat losgaan noemt. Dat viel ook wel meer hoor Ad. Pas toen de beelden uit de Kuip tevoorschijn kwamen ging het stadion los. Voor die tijd blonk de Arena uit in vloekpartijen, enorme fluitconcerten (vooral tegen El Ham). Vak 410 niets meer dan lof want die gaan de hele wedstrijd door en maken er een positieve bende van maar van de rest keer ik mij af. Ik heb het niet zo met 'you only sing when you're winning' publiek.
Maar het wordt een spannend middagje. Ik zit in Arnhem bij Vitesse en we hopen op winst en een stuntje van VVV. Kans dat wij er rechtstreeks inblijven schat ik op 15%.
Ik heb het ook over vanaf de 2-1 en de goal van Feyenoord. Toen was het besef er wat er kon gebeuren. Dat is er nu natuurlijk helemaal, dus nu verwacht ik het de hele wedstrijd.
Of het intimiderend is voor de tegenstander is, weet ik niet, het is ook weer geen Kuip, maar wel aanmoedigend voor de Ajacieden, neem ik aan.
Reply
Klasse mayer. Kohli vooralsnog de mindere van lopez. Wat heeft die de laatste weken dan?
Reply

Forum Jump: