The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Atlanta/Gstaad/Hamburg
En dat geklaag van Ad helpt al weer. Bellucci wint de 2e set en staat een break voor in de 3e, ziekelijk!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(22-07-2012, 12:53 PM)andre Wrote:
(22-07-2012, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: Het valt niet mee, in welke pot van belang heeft het mij meegezeten dan deze week?
Bellucci-Dimitrov, Brown-Stakhovsky, Almagro-Kohlschreiber, Ramos-Rosol, Fish-Muller.

Brown was niet van belang, en in de partijen die je noemt heeft het nauwelijks meegezeten. Niet in de zin dat ze 4-2 achter stonden in de 3e set, of een set en een break achter stonden, of sps miste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zullen we het nog maar een keer over Seppi of Federer hebben?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(22-07-2012, 01:02 PM)Jansoe Wrote:
(22-07-2012, 12:41 PM)Ad Wim Wrote:
(22-07-2012, 12:32 PM)andre Wrote:
(22-07-2012, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: Hahaha, Bellucci van 6-1 naar 6-8 in de TB...
Valt idd best mee hoe het tegen zit deze week.
Ik vind het best meevallen hoor. Het zit deze week misschien iets meer mee dan tegen, dat heb je soms.
Maar je benadrukt wel heel erg de potten waar het tegenzit en vermeldt niet de potten waar het meezit. Vergelijk je team bv met dat van Superkuuper, die had Fish ook nog. Dat Fish verloor was pas echt pech hebben, want die was duidelijk de betere speler.

Het valt niet mee, in welke pot van belang heeft het mij meegezeten dan deze week?
Er is gewoon een aantal cruciale potten waarin de verschillen gemaakt worden, en die vallen allemaal verkeerd en ze hadden qua wedstrijdverloop allemaal ook goed kunnen vallen. In dat geval draai ik een prima week, nu een heel slechte. Normaliter valt er evenveel goed als fout, nu valt vrijwel alles fout. Dat kan idd een keer gebeuren, maar dat maakt het nog niet minder zuur.

(22-07-2012, 12:39 PM)Jansoe Wrote:
(22-07-2012, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: Hahaha, Bellucci van 6-1 naar 6-8 in de TB...
Valt idd best mee hoe het tegen zit deze week.

Jij was toch diegene die zei dat ie niet klaagde voordat de partij was afgelopen?

Zeg ik al dat ie verloren heeft dan? Iets als 'GSM Tipsarevic'?

Nee, maar zeg ik dat jij dat zegt? Je eigen woorden zijn dat je niet klaagde als de partij nog bezig was. Dat reken jij buurs etc aan dat zij dat wel doen, maar je doet het zelf nu ook...

Mijn eigen woorden? Ben benieuwd waar je die gelezen hebt dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-07-2012, 05:01 PM)Ad Wim Wrote:
(18-07-2012, 04:59 PM)centre court Wrote: Haas op *4-3 van 40-0 rechtstreeks naar break tegen. Het past allemaal prima in deze dag, week en jaar.

Maar waarom deze teksten voordat ie verloren heeft?
Je ziet toch wel dat dit buurs/stille-teksten zijn en niks voor jou?

Als ie nu alsnog wint, sta je toch voor lul? Wat die twee constant staan...

Een vergelijkbare post van mij tijdens Haas-Simon. Kijk je reactie Ad. En check dan nu je eigen reactie even na de 1e set bij Bellucci.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En Adje zet zichzelf maar weer eens voor paal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En weer een kutweek!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(22-07-2012, 01:39 PM)Stille Wrote: En weer een kutweek!
Je stijgt van 7 naar 5 in het klassement.
Reply
Precies.

Dus een topweek, stille!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Is dat zo? Ik kan helaas op Iphone het niet meer checken maar na de nederlaag van Isner en nu deze shit er over heen......
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(22-07-2012, 01:17 PM)centre court Wrote:
(18-07-2012, 05:01 PM)Ad Wim Wrote:
(18-07-2012, 04:59 PM)centre court Wrote: Haas op *4-3 van 40-0 rechtstreeks naar break tegen. Het past allemaal prima in deze dag, week en jaar.

Maar waarom deze teksten voordat ie verloren heeft?
Je ziet toch wel dat dit buurs/stille-teksten zijn en niks voor jou?

Als ie nu alsnog wint, sta je toch voor lul? Wat die twee constant staan...

Een vergelijkbare post van mij tijdens Haas-Simon. Kijk je reactie Ad. En check dan nu je eigen reactie even na de 1e set bij Bellucci.

Waarom reageer je hier niet op, Ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Bellucci. Gelukkig zat het maar een set tegen en won de betere speler. Dat schijnt belangrijk te zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas van 4-1 naar 5-7...

Waarom horen we je nu niet, Adje?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En ook in de 2e set verspeelt Haas een break voorsprong...jammer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Omdat ik weg was, misschien?

Dit zit dan mee, prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(21-07-2012, 03:04 PM)_Tampie Wrote: Nico gaat weer goed, ik moet steeds meer lachen om die berichten vlak voor de deadline.

Heb je nog veel lol gehad om Nico? Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nico was met 180 punten toch voldoende rendabel. Maar je hoax vlak voor de deadline heeft je nog wel even doen zweten, neem ik aan. Redelijk belachelijke actie natuurlijk.
Reply
(22-07-2012, 08:21 PM)_Tampie Wrote: Nico was met 180 punten toch voldoende rendabel. Maar je hoax vlak voor de deadline heeft je nog wel even doen zweten, neem ik aan. Redelijk belachelijke actie natuurlijk.

Ik dacht echt dat hij niet zou spelen gezien zijn tweet en zijn fitheid van vorige week.

En Nico is met 180 wel rendabel, maar voor die 2600 van hem had je waarschijnlijk wel meer punten gehad als je andere spelers had gekozen.

Ik had anders bijvoorbeeld geen Chardy, Rosol, Bemelmans en Haase gehad.

Per saldo zal het niet veel uitmaken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je dacht dat ie niet ging spelen en je post dat ie zich heeft afgemeld Idontgetit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(22-07-2012, 08:52 PM)Stille Wrote: Je dacht dat ie niet ging spelen en je post dat ie zich heeft afgemeld Idontgetit

Ik ben altijd overtuigd van mijn zaak Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Daar gaat voor de 2e opeenvolgende week helaas het goud aan mijn neus voorbij. Vorige week omdat Tipsarevic won van Monaco, deze week omdat Tipsarevic verloor van Bellucci.
Conclusie: Tipsarevic staat er niet op de momenten dat het moet.

Bij winst Roddick win ik iig nog brons, maar hij staat wel met 3-0 achter momenteel.
Reply
Roddick krijgt een blessurebehandeling aan z'n schouder na de 1e set met 6-1 te hebben verloren. Dit wordt een slechte FTM-dag voor mij.
Reply
Roddick bakt er niets van op de service games van Muller maar dan krijgt ie opeens op 6-5 een 0-40 en nog een SP maar benut ze niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Roddick mist maar liefst 4 setpunten. Op de dag dat de meeste punten verdeeld worden zit het Ad Wim flink mee. Daarmee is de 'pech' van eerder deze week wel weer gecompenseerd.
En het blijkt eens te meer dat het pech en geluk op de langere termijn elkaar wel weer compenseren. Wat mij betreft houden we daar over op.
(maar ik beloof niet om niet te reageren als anderen zeggen dat ze weer flink pech hebben gehad)
Reply
Maar nu wel 5-1 roddick in de tb
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
wat een pech
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(22-07-2012, 10:44 PM)andre Wrote: Roddick mist maar liefst 4 setpunten. Op de dag dat de meeste punten verdeeld worden zit het Ad Wim flink mee. Daarmee is de 'pech' van eerder deze week wel weer gecompenseerd.
En het blijkt eens te meer dat het pech en geluk op de langere termijn elkaar wel weer compenseren. Wat mij betreft houden we daar over op.
(maar ik beloof niet om niet te reageren als anderen zeggen dat ze weer flink pech hebben gehad)

En nu dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
7-2 lijkt me redelijk duidelijk toch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Monaco trouwens. Dinsdagmiddag schakelde ik een stream in toen Stebe voor de wedstrijd serveerde tegen 'm. Nu wint ie een paar dagen later het toernooi.

3-1 A-Rod. 3x goed serveren ouwe reus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Helaas, maar deze was ook NID.

Weer een hoop ongefundeerde onzin langs gekomen hier de afgelopen dagen. Op naar een nieuwe week met meer punten en minder onzin.

Al merk ik terdege dat actie reactie is hier, dus ik zal me ook afzijdiger houden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: