The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Atlanta/Gstaad/Hamburg
Wat een gekut. 4-2 voor, bp op 4-3 en dan 6-4 verliezen. Bedankt voor de jinx tamp....
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat heeft er natuurlijk niets mee te maken.
Het is jammer dit verlies, was de kans op in te lopen op de nummers 3 t/m 6.
Reply
Voor de weekwinst:
Isner def. Roddick: Maartendinkelman
Roddick def. Isner en Bellucci F: Atlanta
Roddick def. Isner en Bellucci W: GAE
Reply
(21-07-2012, 04:07 PM)Ad Wim Wrote: Wat een gekut. 4-2 voor, bp op 4-3 en dan 6-4 verliezen. Bedankt voor de jinx tamp....

Graag gedaan Ad.

Bduh
Reply
Fijne smiley, jij doet niet mee aan het nieuwe posten?

Hup Cilic, stond al 3-0 voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Al, Cilic bal op de netband op sp. Haas net op 5-5 2 bps gehad.
TB nu.

Niveau is slecht, staat ook veel wind.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Man man, 6-3 voor in de TB, ook nog *5-2, nu 6-6. Op 6-5 hele veld open, speelt een dropshot die er net niet over valt...
Haas ook nog een 2e service achterkant lijn op 6-3.

En verloren na weer een netbal die verkeerd valt. Tjonge jonge, dat Hamburg. Wat heeft het daar tegen gezeten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens mij valt dat ook wel mee. Naar mijn idee zit het mij niet tegen en ik kan geen partij bedenken waar het jou meer tegen gezeten heeft. Ja, deze partij, maar die is nog niet afgelopen.
Reply
Ja Ad al dat geluk het hele jaar.....dat gaat de rest van het jaar tegen zitten. Je kan er op wachten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Al dat gelul over geluk of niet is alleen maar om je eigen falen te verbloemen.
Natuurlijk zijn er partijen waar het tegen zit, maar er zijn ongeveer net zoveel partijen waar het mee zit.
Reply
Ja man
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(21-07-2012, 05:48 PM)andre Wrote: Volgens mij valt dat ook wel mee. Naar mijn idee zit het mij niet tegen en ik kan geen partij bedenken waar het jou meer tegen gezeten heeft. Ja, deze partij, maar die is nog niet afgelopen.

In de drie meest cruciale partijen van Hamburg zit het flink tegen, dat scheelt honderden punten.
Of het eerder mee of tegen heeft gezeten maakt me niet uit, ik heb het nu over deze week.

En ik wil mijn falen niet verbloemen, ik heb al meermaals mijn falen deze week toegegeven. Het verloop van deze partijen wrijft het er echter alleen nog maar harder in.
Maar ik neem aan dat je dat tegen Stille zei.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Netjes van Haas, jammer van Dimi. Alleen bij toernooiwinsten voor Tipsarevic, Isner/Roddick en Haas neem ik de 1e plaats over van Ad.

Kans = 0.55 (Tipsa) x 0.8 (Isner/Roddick) x 0.45 (Haas) = 0.198.

Het belangrijkste is iig dat Haas wint, die wedstrijd gaat om 200 punten.
Reply
Keurig Haas!

Enorme must-pick natuurlijk voor dat geld.

(21-07-2012, 06:01 PM)Ad Wim Wrote:
(21-07-2012, 05:48 PM)andre Wrote: Volgens mij valt dat ook wel mee. Naar mijn idee zit het mij niet tegen en ik kan geen partij bedenken waar het jou meer tegen gezeten heeft. Ja, deze partij, maar die is nog niet afgelopen.

In de drie meest cruciale partijen van Hamburg zit het flink tegen, dat scheelt honderden punten.
Of het eerder mee of tegen heeft gezeten maakt me niet uit, ik heb het nu over deze week.

En ik wil mijn falen niet verbloemen, ik heb al meermaals mijn falen deze week toegegeven. Het verloop van deze partijen wrijft het er echter alleen nog maar harder in.
Maar ik neem aan dat je dat tegen Stille zei.

honderden punten...wimbledon al vergeten?

daar zat het je duizenden punten mee....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De opleving van Haas is van langere duur dan eerder gemeld hier, mooi om te zien! Maak het nu dan ook maar af!
Reply
Prima Monaco en Haas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(21-07-2012, 07:12 PM)Atlanta Wrote: Netjes van Haas, jammer van Dimi. Alleen bij toernooiwinsten voor Tipsarevic, Isner/Roddick en Haas neem ik de 1e plaats over van Ad.

Kans = 0.55 (Tipsa) x 0.8 (Isner/Roddick) x 0.45 (Haas) = 0.198.

Het belangrijkste is iig dat Haas wint, die wedstrijd gaat om 200 punten.
Het gaat wel hard als je voor zowel Roddick als Isner 150 punten krijgt.
Reply
(22-07-2012, 10:00 AM)andre Wrote:
(21-07-2012, 07:12 PM)Atlanta Wrote: Netjes van Haas, jammer van Dimi. Alleen bij toernooiwinsten voor Tipsarevic, Isner/Roddick en Haas neem ik de 1e plaats over van Ad.

Kans = 0.55 (Tipsa) x 0.8 (Isner/Roddick) x 0.45 (Haas) = 0.198.

Het belangrijkste is iig dat Haas wint, die wedstrijd gaat om 200 punten.
Het gaat wel hard als je voor zowel Roddick als Isner 150 punten krijgt.

Ah, ik zie het nu ook. Mooi dat ik een handje wordt geholpen Smile
Reply
Goedmakertje voor Nalbi? Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hahaha, Bellucci van 6-1 naar 6-8 in de TB...
Valt idd best mee hoe het tegen zit deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bizar idd. Laatste keer dat ik keek stond Bellucci met 5-1 voor in de TB, kom ik terug... heeft Tipsarevic 'm gewonnen. Niet ongunstig voor mij.
Reply
Klasse andy!

Nu door Tips.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(22-07-2012, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: Hahaha, Bellucci van 6-1 naar 6-8 in de TB...
Valt idd best mee hoe het tegen zit deze week.

hou nou eens op met dat klagen...

als iedereen net zoveel geluk als pech heeft dit jaar, dan word jij keurig 10e.

en ik heb bellucci ook, maar ik ben niks anders gewend, dus ik klaag hier niet eens meer over.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(22-07-2012, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: Hahaha, Bellucci van 6-1 naar 6-8 in de TB...
Valt idd best mee hoe het tegen zit deze week.
Ik vind het best meevallen hoor. Het zit deze week misschien iets meer mee dan tegen, dat heb je soms.
Maar je benadrukt wel heel erg de potten waar het tegenzit en vermeldt niet de potten waar het meezit. Vergelijk je team bv met dat van Superkuuper, die had Fish ook nog. Dat Fish verloor was pas echt pech hebben, want die was duidelijk de betere speler.
Reply
(22-07-2012, 12:31 PM)buurs Wrote:
(22-07-2012, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: Hahaha, Bellucci van 6-1 naar 6-8 in de TB...
Valt idd best mee hoe het tegen zit deze week.

hou nou eens op met dat klagen...

als iedereen net zoveel geluk als pech heeft dit jaar, dan word jij keurig 10e.

Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(22-07-2012, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: Hahaha, Bellucci van 6-1 naar 6-8 in de TB...
Valt idd best mee hoe het tegen zit deze week.

Jij was toch diegene die zei dat ie niet klaagde voordat de partij was afgelopen?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(22-07-2012, 12:32 PM)andre Wrote:
(22-07-2012, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: Hahaha, Bellucci van 6-1 naar 6-8 in de TB...
Valt idd best mee hoe het tegen zit deze week.
Ik vind het best meevallen hoor. Het zit deze week misschien iets meer mee dan tegen, dat heb je soms.
Maar je benadrukt wel heel erg de potten waar het tegenzit en vermeldt niet de potten waar het meezit. Vergelijk je team bv met dat van Superkuuper, die had Fish ook nog. Dat Fish verloor was pas echt pech hebben, want die was duidelijk de betere speler.

Het valt niet mee, in welke pot van belang heeft het mij meegezeten dan deze week?
Er is gewoon een aantal cruciale potten waarin de verschillen gemaakt worden, en die vallen allemaal verkeerd en ze hadden qua wedstrijdverloop allemaal ook goed kunnen vallen. In dat geval draai ik een prima week, nu een heel slechte. Normaliter valt er evenveel goed als fout, nu valt vrijwel alles fout. Dat kan idd een keer gebeuren, maar dat maakt het nog niet minder zuur.

(22-07-2012, 12:39 PM)Jansoe Wrote:
(22-07-2012, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: Hahaha, Bellucci van 6-1 naar 6-8 in de TB...
Valt idd best mee hoe het tegen zit deze week.

Jij was toch diegene die zei dat ie niet klaagde voordat de partij was afgelopen?

Zeg ik al dat ie verloren heeft dan? Iets als 'GSM Tipsarevic'?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(22-07-2012, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: Het valt niet mee, in welke pot van belang heeft het mij meegezeten dan deze week?
Bellucci-Dimitrov, Brown-Stakhovsky, Almagro-Kohlschreiber, Ramos-Rosol, Fish-Muller.
Reply
(22-07-2012, 12:41 PM)Ad Wim Wrote:
(22-07-2012, 12:32 PM)andre Wrote:
(22-07-2012, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: Hahaha, Bellucci van 6-1 naar 6-8 in de TB...
Valt idd best mee hoe het tegen zit deze week.
Ik vind het best meevallen hoor. Het zit deze week misschien iets meer mee dan tegen, dat heb je soms.
Maar je benadrukt wel heel erg de potten waar het tegenzit en vermeldt niet de potten waar het meezit. Vergelijk je team bv met dat van Superkuuper, die had Fish ook nog. Dat Fish verloor was pas echt pech hebben, want die was duidelijk de betere speler.

Het valt niet mee, in welke pot van belang heeft het mij meegezeten dan deze week?
Er is gewoon een aantal cruciale potten waarin de verschillen gemaakt worden, en die vallen allemaal verkeerd en ze hadden qua wedstrijdverloop allemaal ook goed kunnen vallen. In dat geval draai ik een prima week, nu een heel slechte. Normaliter valt er evenveel goed als fout, nu valt vrijwel alles fout. Dat kan idd een keer gebeuren, maar dat maakt het nog niet minder zuur.

(22-07-2012, 12:39 PM)Jansoe Wrote:
(22-07-2012, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: Hahaha, Bellucci van 6-1 naar 6-8 in de TB...
Valt idd best mee hoe het tegen zit deze week.

Jij was toch diegene die zei dat ie niet klaagde voordat de partij was afgelopen?

Zeg ik al dat ie verloren heeft dan? Iets als 'GSM Tipsarevic'?

Nee, maar zeg ik dat jij dat zegt? Je eigen woorden zijn dat je niet klaagde als de partij nog bezig was. Dat reken jij buurs etc aan dat zij dat wel doen, maar je doet het zelf nu ook...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(22-07-2012, 12:53 PM)andre Wrote:
(22-07-2012, 12:08 PM)Ad Wim Wrote: Het valt niet mee, in welke pot van belang heeft het mij meegezeten dan deze week?
Bellucci-Dimitrov, Brown-Stakhovsky, Almagro-Kohlschreiber, Ramos-Rosol, Fish-Muller.

Maar die tellen allemaal niet...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: