The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-Groningen
#31
Bredanaar Wrote:
Quote:Ik hoop op een wonder maar vrees dat dit een echt k*tseizoen gaat worden.

Nee, niet weer!!! :lol: Notworthy :yeah:

Vorig seizoen vond ik nog wel meevallen...toch 2e en als Vitesse niet omgekocht was waren we nog kampioen geworden ook.
Maar dit seizoen word gewoon kansloos, nu denk ik dat PSV het ook niet denderend gaat doen dus F'noord en AZ gaan strijden om het kampioenschap.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#32
waf Wrote:
Kuiper Wrote:Nu vinden niet-ajaxieden Sneijder ook in één keer een topper.

Stelletje hypocrieten!!!

ah, dat geldt dus ook voor mij :roll: . word eens concreet man, net als peter ken ik er ook geen een.

Tis gewoon de frustratie bij de Ajax-fans dat Sneijder, nu al, het niveau van Madrid schijnbaar moeiteloos aan kan en ze dus hun allerbeste speler kwijt zijn.

@Peter: Sneijder is geen kwal, maar kereltje zonder al teveel intelligentie, zelfbeheersing en geestelijke begeleiding. Het is daardoor wel een echte 'winner' en die zijn altijd handig in een team.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#33
Depor Wrote:
Bredanaar Wrote:
Quote:Ik hoop op een wonder maar vrees dat dit een echt k*tseizoen gaat worden.

Nee, niet weer!!! :lol: Notworthy :yeah:

als Vitesse niet omgekocht was waren we nog kampioen geworden ook.

:lol:

Calimero
Reply
#34
Gerben Zonderland Wrote:@Peter: Sneijder is geen kwal, maar kereltje zonder al teveel intelligentie, zelfbeheersing en geestelijke begeleiding.

Een kereltje zonder al teveel intelligentie, zelfbeheersing en geestelijke begeleiding is een kwal. :razz:
Reply
#35
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:Stam vond ik overigens prima spelen, te makkelijk om hem van beide goals de schuld te geven.

Mwoah, hij verliest 2x een kopduel van Berg. En om nou te zeggen dat Berg groter en sterker is dan Stam....

Ben je scheel, blind of selectief dom ?
Eerste duel stond Maduro hem te dekken, die was hem domweg kwijt. Daarna zijn de afspraken,blijkbaar , gewijzigd en diende Stam hem te dekken, het dekken ging goed, alleen het kopduel verloor hij. Dat is niet eens altijd een fout, kopduel kan je gewoon verliezen.
Reply
#36
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Kuiper Wrote:Nu vinden niet-ajaxieden Sneijder ook in één keer een topper.

Stelletje hypocrieten!!!

ah, dat geldt dus ook voor mij :roll: . word eens concreet man, net als peter ken ik er ook geen een.

Tis gewoon de frustratie bij de Ajax-fans dat Sneijder, nu al, het niveau van Madrid schijnbaar moeiteloos aan kan en ze dus hun allerbeste speler kwijt zijn.

@Peter: Sneijder is geen kwal, maar kereltje zonder al teveel intelligentie, zelfbeheersing en geestelijke begeleiding. Het is daardoor wel een echte 'winner' en die zijn altijd handig in een team.

Sneijder is een kwal PUNT
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#37
Sneijder is een relaxte gast, die ook nog eens een van de beste Nederlandse middenvelders is.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#38
Gerben Zonderland Wrote:Tis gewoon de frustratie bij de Ajax-fans dat Sneijder, nu al, het niveau van Madrid schijnbaar moeiteloos aan kan en ze dus hun allerbeste speler kwijt zijn.
Dat was te verwachten, Sneijder is gewoon ontzettend goed en nog niet op zijn top, denk ik.

Voor mij is het niet de frustratie dat hij weg is, dat was toch niet tegen te houden, maar dat er geen behoorlijke vervanger is gehaald.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ik vind Sneijder Nederlands beste middenvelder en daarnaast ook een arrogante leugenachtige ajaxbostrol.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#40
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:@Peter: Sneijder is geen kwal, maar kereltje zonder al teveel intelligentie, zelfbeheersing en geestelijke begeleiding.

Een kereltje zonder al teveel intelligentie, zelfbeheersing en geestelijke begeleiding is een kwal. :razz:

Onzin. Onder andere Willibrord F., Robert J., Edwin de R. van Z., John de M., Rita V., Joop v/d E. en Harry M. vind ik kwallen.

Sneijder weet gewoon niet beter, terwijl deze mensen hun intelligentie, want ze zijn verre van dom, aanwenden om er hele nare dingen mee te doen, mede door hoogmoedswaanzin en de vele kontneukers/jaknikkers om deze types heen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#41
Wat een paniek in de tent zeg. Ajax heeft 3 gespeeld en 7 punten. Met dat gemiddelde worden ze gewoon kampioen!

Er is nog geen topclub die me heeft weten te overtuigen. PSV wint net aan van Heracles en verliest ook al een punt tegen Twente (wat niet vreemd is). AZ weet ook nog niet te overtuigen (de spitsen zijn echt minder dan vorig jaar) en Feyenoord heeft tot nu toe het makkelijkste programma gehad van de 4.

En wat is die Huntelaar in vorm he?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#42
mwoah, het gaat mij niet zo zeer om de punten, maar om het spel wat vertoond werd, dat was echt slecht namelijk
The great old Ludwig von...
Reply
#43
Lamme Lennie Wrote:Wat een paniek in de tent zeg. Ajax heeft 3 gespeeld en 7 punten. Met dat gemiddelde worden ze gewoon kampioen!

Er is nog geen topclub die me heeft weten te overtuigen. PSV wint net aan van Heracles en verliest ook al een punt tegen Twente (wat niet vreemd is). AZ weet ook nog niet te overtuigen (de spitsen zijn echt minder dan vorig jaar) en Feyenoord heeft tot nu toe het makkelijkste programma gehad van de 4.

dus jij vindt vitesse uit en vvv en excelsior thuis moeilijker dan utrecht uit en nac en willem II thuis? en grafschaap uit en groningen en heerenveen thuis vind je ook moeilijker? EGNIE!

ik snap trouwens sowieso niet waarom je az behandelt als het over topclubs gaat.
Reply
#44
Lamme Lennie Wrote:Wat een paniek in de tent zeg. Ajax heeft 3 gespeeld en 7 punten. Met dat gemiddelde worden ze gewoon kampioen!

Er is nog geen topclub die me heeft weten te overtuigen. PSV wint net aan van Heracles en verliest ook al een punt tegen Twente (wat niet vreemd is). AZ weet ook nog niet te overtuigen (de spitsen zijn echt minder dan vorig jaar) en Feyenoord heeft tot nu toe het makkelijkste programma gehad van de 4.
En wat is die Huntelaar in vorm he?

Dit overtuigt mij dat Feyenoord mee KAN doen om de titel, omdat ze vorig jaar dat 'makkelijke programma' niet konden winnen. Maar de paniekzaaierij is inderdaad nogal overdreven, al vind ik AZ door het spitsenprobleem op dit moment ook een minder duidelijk titelkandidaat en het is te hopen dat dat zichzelf oplost voordat de achterstand te groot wordt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#45
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wat een paniek in de tent zeg. Ajax heeft 3 gespeeld en 7 punten. Met dat gemiddelde worden ze gewoon kampioen!

Er is nog geen topclub die me heeft weten te overtuigen. PSV wint net aan van Heracles en verliest ook al een punt tegen Twente (wat niet vreemd is). AZ weet ook nog niet te overtuigen (de spitsen zijn echt minder dan vorig jaar) en Feyenoord heeft tot nu toe het makkelijkste programma gehad van de 4.

dus jij vindt vitesse uit en vvv en excelsior thuis moeilijker dan utrecht uit en nac en willem II thuis? en grafschaap uit en groningen en heerenveen thuis vind je ook moeilijker? EGNIE!

ik snap trouwens sowieso niet waarom je az behandelt als het over topclubs gaat.

Dan zal PSV wel kampioen worden. Als enige 2x uit gespeeld, nog niet eens een doelpunt tegen en al een punt meer dan vorig seizoen na 3 potjes. :8:

Kom op jongen, het seizoen is pas net begonnen en 3 potjes zeggen echt niks. Ajax heeft trouwens wel duidelijk het meest onevenwichtige programma.. de laatste 6 of 7 uitduels zijn allemaal tegen toppers of betere subtoppers (Groningen, Heerenveen, Twente).
Reply
#46
Peter Wrote:Kom op jongen, het seizoen is pas net begonnen

hebbie het tegen mij? net of ik conclusies trek uit de eerste wedstrijden..... :roll:
Reply
#47
Lamme Lennie Wrote:Wat een paniek in de tent zeg. Ajax heeft 3 gespeeld en 7 punten. Met dat gemiddelde worden ze gewoon kampioen!

Er is nog geen topclub die me heeft weten te overtuigen. PSV wint net aan van Heracles en verliest ook al een punt tegen Twente (wat niet vreemd is). AZ weet ook nog niet te overtuigen (de spitsen zijn echt minder dan vorig jaar) en Feyenoord heeft tot nu toe het makkelijkste programma gehad van de 4.

En wat is die Huntelaar in vorm he?

3 gespeeld 7 punten zal me aan me reet roesten, het is gewoon treurig om te zien hoe dat zooitje lapzwansen speelt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#48
Lamme Lennie Wrote:Wat een paniek in de tent zeg. Ajax heeft 3 gespeeld en 7 punten. Met dat gemiddelde worden ze gewoon kampioen!

Er is nog geen topclub die me heeft weten te overtuigen. PSV wint net aan van Heracles en verliest ook al een punt tegen Twente (wat niet vreemd is). AZ weet ook nog niet te overtuigen (de spitsen zijn echt minder dan vorig jaar) en Feyenoord heeft tot nu toe het makkelijkste programma gehad van de 4.

En wat is die Huntelaar in vorm he?

Wat is dit nou voor reactie??

Ajax mist voor het tweede jaar achtereen de CL, verkoopt zo'n beetje alle creatieve spelers en krijgt er feitelijk maar 1 goede vervanger voor terug, de verdediging staat te schutteren en er staat een elftal op de mat dat niet Ajax-waardig is.

De paniek lijkt me volledig terecht.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#49
paniek? paniek?

de vlag hangt hier uit!
Reply
#50
waf Wrote:paniek? paniek?

de vlag hangt hier uit!

Wel grappig hoe het kan verkeren, vorig jaar hebben wij Ajacieden goed gelachen om Feyenoord dat bijna failliet ging, en nu spelen wij bagger voetbal.
Zie wel waar het schip strandt maar ben blij dat ik geen seizoenskaart heb dit seizoen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#51
Depor Wrote:
waf Wrote:paniek? paniek?

de vlag hangt hier uit!

Wel grappig hoe het kan verkeren, vorig jaar hebben wij Ajacieden goed gelachen om Feyenoord dat bijna failliet ging, en nu spelen wij bagger voetbal.
Zie wel waar het schip strandt maar ben blij dat ik geen seizoenskaart heb dit seizoen

Gloryhunter! Puke Als PSV dit seizoen 4e wordt ben ik nog steeds blij dat ik iig een seizoenkaart had en ze gewoon gesteund heb. Supporter zijn in goede tijden is het makkelijkste dat er is, in slechtere tijden komen de echte supporters bovendrijven.

Ook wel geinig (voor de Ajax haters dan :p):
Quote:Het pessimisme begint om zich heen te grijpen. Uit de onlangs gehouden poll van Ajax Netwerk over de uitkomst van de Uefacupduels tussen Ajax en Dinamo Zagreb blijkt dat een meerderheid van 56%(1225 stemmen) verwacht dat Ajax het onderspit zal delven. Iets meer dan 36%(792 stemmen) denkt dat het lastige wedstrijden gaan worden, maar verwacht desalniettemin dat Ajax uiteindelijk aan het langste eind zal trekken. Een kleine minderheid van 7,7%(169 stemmen) gelooft onvoorwaardelijk dat Ajax van Dinamo Zagreb gaat winnen.

:eten:
Reply
#52
Depor Wrote:
waf Wrote:paniek? paniek?

de vlag hangt hier uit!

Wel grappig hoe het kan verkeren, vorig jaar hebben wij Ajacieden goed gelachen om Feyenoord dat bijna failliet ging, en nu spelen wij bagger voetbal.
Zie wel waar het schip strandt maar ben blij dat ik geen seizoenskaart heb dit seizoen



Undecided Undecided Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#53
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.youtube.com/watch?v=ByGXZd7LW6Y">http://nl.youtube.com/watch?v=ByGXZd7LW6Y</a><!-- m -->

Doelpunten van Sneijder van gisteren. De eerste zit er goed in.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#54
Depor Wrote:
waf Wrote:paniek? paniek?

de vlag hangt hier uit!

Wel grappig hoe het kan verkeren, vorig jaar hebben wij Ajacieden goed gelachen om Feyenoord dat bijna failliet ging, en nu spelen wij bagger voetbal.
Zie wel waar het schip strandt maar ben blij dat ik geen seizoenskaart heb dit seizoen

Sad Ik ben ook blij dat jij geen seizoenskaart hebt dit seizoen (ik hoop bovendien dat die blijdschap zich kan uitstrekken tot de volgende seizoenen).
Reply
#55
Depor Wrote:...en nu spelen wij bagger voetbal.

dat deden we vorig seizoen ook, dus wat dat betreft is er geen verschil
Reply
#56
Quote:Van Geel twijfelt niet over Ten Cate

De positie van Ajax-trainer Henk ten Cate staat ook na het gelijke spel tegen FC Groningen (2-2) niet ter discussie. Dat deelt technisch directeur Martin van Geel mee in De Telegraaf.

"Van twijfels over de trainer is geen sprake. We gaan zo verder, mét elkaar. In goede en in slechte tijden. Daar is geen speld tussen te krijgen", verzekerde de technisch directeur, die persoonlijk beslist over het eventuele ontslag van Ten Cate in de toekomst.
In het verleden bleek dit soort uitspraken juist vaak de doodsteek voor een trainer, vraag me af hoe lang dat vertrouwen in ten Cate nog blijft.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#57
Flixieluv Wrote:
Depor Wrote:
waf Wrote:paniek? paniek?

de vlag hangt hier uit!

Wel grappig hoe het kan verkeren, vorig jaar hebben wij Ajacieden goed gelachen om Feyenoord dat bijna failliet ging, en nu spelen wij bagger voetbal.
Zie wel waar het schip strandt maar ben blij dat ik geen seizoenskaart heb dit seizoen

Sad Ik ben ook blij dat jij geen seizoenskaart hebt dit seizoen (ik hoop bovendien dat die blijdschap zich kan uitstrekken tot de volgende seizoenen).

Dat zal het ook, vind de kaart te duur voor de hoeveelheid bagger die ik daar 3 jaar lang te zien krijg. Rijkste club van Nederland en ze komen met deze bende aankakken. Ik ga lekker teletekst supporteren, stuk goedkoper, en je kan tenminste zappen als het weer eens drama is.
Nu heeft het niet hebben van een seizoenskaart niets te maken met de drama prestaties, maar meer met het feit dat ik er gewoon geen zin meer in had, steeds meer randdebielen in dat stadion.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#58
Tripplexxx Wrote:http://nl.youtube.com/watch?v=ByGXZd7LW6Y

Doelpunten van Sneijder van gisteren. De eerste zit er goed in.
Vind juist die tweede erg sterk en die assist is ook gruwelijk.
En natuurlijk weer een goal van Ruud binnen de 5 meter =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:http://nl.youtube.com/watch?v=ByGXZd7LW6Y

Doelpunten van Sneijder van gisteren. De eerste zit er goed in.
Vind juist die tweede erg sterk en die assist is ook gruwelijk.
En natuurlijk weer een goal van Ruud binnen de 5 meter =D>

:roll: Die eerste valt inderdaad wat tegen, en die breedtepass over 3 meter is natuurlijk helemaal het einde.
Hup Wesley.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#60
Tripplexxx Wrote:Ajax mist voor het tweede jaar achtereen de CL, verkoopt zo'n beetje alle creatieve spelers en krijgt er feitelijk maar 1 goede vervanger voor terug, de verdediging staat te schutteren en er staat een elftal op de mat dat niet Ajax-waardig is.

De meeste van deze spelers speelden vorig jaar ook bij Ajax, toen hoorde ik daar niemand over :-k Dus een elftal dat niet Ajax-waardig is, lijkt me wat overdreven.

En met ALLE creatieve spelers bedoel je Sneijder en Babel neem ik aan? Met Kennedy en Suarez (en wellicht Luque), heb je daar toch leuke spelers voor terug.

Dat de verdediging niet staat klopt, maar het zijn wel dezelfde spelers als vorig jaar, met uitzondering van Colin (die daar staat omdat er niets beters is, wat ook vrij triest is)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: