The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wat statistiekjes
#31
Ach ik heb toch genoeg schuilnamen. Mokertje wordt de volgende :wink:
Economists do it with models...
Reply
#32
Heb je nog wat nieuwe statistiekjes, Mac?
Reply
#33
We hebben op dit forum een totaal van 192581 posts. Echter we zaten dik boven de 200 000 posts maar doordat ik helaas moest prunen zijn er zeker 50 000 posts 'verdwenen'. Het gemiddelde per dag zal is 239 maar goed dat is dus niet echt goed meer te vergelijken met de vorige keer.
Totaal aantal topics is 2957 wat een gemiddelde maakt van maar liefst 65 berichten per topic!! De vorige keer was dit slechts 36 dus je kan wel zien dat dit aantal schrikbarend omhoog is gegaan.

Het hattrick topic is nog altijd het meest bekeken topic en heeft inmiddels de magische grens van 100 000 views bereikt 103 423 om precies te zijn. Transfers en geruchten staat nog altijd op nummer 2 en lijkt de achterstand langzaam maar zeker in te lopen : 85556.

Ook qua replies staan deze 2 topics bovenaan met respectievelijk 13785 replies en 7189.

Qua aantal posts voer ik nog altijd de ranglijst aan maar er zijn inmiddels al 4 man die de magische grens van 10 000 posts gepasseerd zijn: mac, bocaloca, treesong en de nieuwste member is Ad Wim. Gerben lijkt af en toe echt te werken nu want hij is gezakt naar de 7e plaats.

Ad Wim voert de lijst aan van aantal berichten per dag met 18.22 berichten per dag, maar ubertravianner T00L volgt op niet al te grote achterstand: 17.35.

Deze maand voert FC Petr de ranglijst aan qua aantal posts maar dat is natuurlijk verklaarbaar door alle vrije tijd die hij heeft nu hij weer vrijgezel is! Ad Wim en Centre court hebben ook deze maand weer wat flinke discussies gevoerd en volgen hem op de voet.

Nog altijd is de woensdag de drukste dag met 19% van alle posts op die dag en dat zal alleen maar weer meer worden nu CM weer gaat starten. Nog altijd zijn de werktijden de meeste populaire uren op dit forum. Gelukkig weten de systeembeheerders van niks Wink

In de maand Augustus hebben we in totaal 1755 unieke bezoekers gehad die gemiddeld 10 keer terugkwamen en in totaal 39 354 940 pagina's hebben bekeken (218 pagina's per bezoek).

Opnieuw krijgen we nog altijd heel veel hits uit de US maar nu zijn die enigzins verklaarbaar door bijvoorbeeld een detecteddestiny die in amerika zit maar het aantal blijft onverklaarbaar hoog (ongeveer 2/3 van de nederlandse hits) Dat belgie en duitsland ook redelijk populair waren in augustus is niet zo raar met de vakanties.

Nog altijd hebben 98,7% van onze bezoekers een windows OS. De opkomst van firefox is echter opzienbarend waar de vorige keer slechts 6% firefox gebruikte is dat inmiddels al bijna 13% geworden! Lang leve firefox! Speciaal voor jansoe: opera wordt slechts door 0,7% gebruikt. IE heeft wel nog altijd een meerderheid met 85%

In augustus kwamen er nog altijd 1300 mensen via de dotservant site naar competitieteam en dat terwijl we daar toch al zeker 2 jaar weg zijn...

mvgame is de populairste search hit voor competitieteam. Wat opvallende stopwoordjes waarmee we gevonden zijn: http (wie zoekt er in godsnaam op http) appelsappers, oldenzaal en stadionplanner.

Dat was het weer voor vandaag tot de volgende keer![/quote]
Reply
#34
Mac Wrote:Gerben lijkt af en toe echt te werken nu want hij is gezakt naar de 7e plaats. :-$

De opkomst van firefox is echter opzienbarend waar de vorige keer slechts 6% firefox gebruikte is dat inmiddels al bijna 13% geworden! Lang leve firefox!

Als ik zo hard blijf 'werken' als ik nu doe (en de twee niksnutten vlak onder mij hun nonzin blijven uitbraken zoals ze nu doen) zak ik vlot naar plaats 9.

:cheers:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#35
Mac Wrote:Nog altijd zijn de werktijden de meeste populaire uren op dit forum.
Ik vind het op het forum anders maar akelig rustig tijdens mijn werktijden. :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#36
Mac Wrote:Wat opvallende stopwoordjes waarmee we gevonden zijn: http (wie zoekt er in godsnaam op http) appelsappers, oldenzaal en stadionplanner.
[/quote]

:lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#37
Mac Wrote:Deze maand voert FC Petr de ranglijst aan qua aantal posts maar dat is natuurlijk verklaarbaar door alle vrije tijd die hij heeft nu hij weer vrijgezel :cry: is! Ad Wim en Centre court hebben ook deze maand weer wat flinke discussies gevoerd en volgen hem op de voet.

Pffffffff....en dan nog te bedenken dat AD, CC en ik nooit met elkaar hebben gediscusseerd. :oops:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#38
FC Petr Wrote:
Mac Wrote:Deze maand voert FC Petr de ranglijst aan qua aantal posts maar dat is natuurlijk verklaarbaar door alle vrije tijd die hij heeft nu hij weer vrijgezel :cry: is! Ad Wim en Centre court hebben ook deze maand weer wat flinke discussies gevoerd en volgen hem op de voet.

Pffffffff....en dan nog te bedenken dat AD, CC en ik nooit met elkaar hebben gediscusseerd. :oops:

Discusseren-discusseerde-gediscusseerd.

Eén of andere malloot op onze school vond dat we een nieuw logo nodig hadden. Ter promotie heeft een zo mogelijk nog grotere malloot bedacht dat het leuk zou zijn de leerlingen bij het uitdelen van de boeken/roosters etc. een frisbee met het nieuwe logo te geven.

Kortom er is in gisteren en vandaag heel was plastic gediscusseerd in de kantine.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#39
we zitten inmiddels weer op 246620 posts wat dus weer zo'n 50 000 extra is in vergelijking met de vorige update. Het aantal posts per dag is ook weer gestegen naar 261 posts per dag. We hebben in totaal 3912 topics wat dus betekent dat we gemiddeld op 63 posts per topic zitten. Nog altijd een behoorlijk hoog aantal voor een gemiddeld forum. Wel een lichte daling ten opzichte van de vorige update.

Het hattrick topic is eindelijk van z'n 1e plaats af! Transfers en geruchten is het ht topic de afgelopen maanden hard voorbij gegaan en zit inmiddels al weer op 120164 views, terwijl het hattrick topic op 107704 is blijven steken. Opvallende 'nieuwkomen' is het (OT) Poker topic wat nu de 6e plaats alweer inneemt met meer dan 36 000 views.

Het hattrick topic is nog wel altijd het topic met de meeste replies (14291). Op grote afstand volgt transfers en geruchten met iets meer dan 8000 replies en daarna Tennis Manager 2006 met 4466 replies.

Deze maand (januari dus) is Ad Wim weer 1 van de veelposters. Maar liefst 688 posts kwamen er uit z'n toetsenbord wat een prachtige gemiddelde van 31 per dag maakt. Nou vergeven we het hem deze keer omdat de australian open bezig is en dat zn postcount natuurlijk flink opschroeft! nummer 2 is centre court en daarna komt ricochan.

Het wordt een beetje saai maar de woensdag blijft de meest actieve dag onder ons. ook tussen 13 en 16 uur blijft een zeer populaire tijd om te posten. Wat wel grappig is om te zien is dat ondanks het feit dat de meeste posts op woensdag gemaakt worden de meeste nieuwe topics op vrijdag aangemaakt worden. Waarschijnlijk zullen op vrijdag de meeste wedstrijden topics aangemaakt worden.

De gemiddelde leeftijd ligt op 28 jaar. Natuurlijk is dit niet helemaal serieus te nemen omdat niet iedereen z'n leeftijd serieus invult in z'n profiel. Toch denk ik dat dit gemiddelde niet heel ver van de waarheid afligt.

Als we kijken naar het afgelopen jaar zijn er voor competitieteam.nl in totaal meer dan 18000 unieke bezoekers geweest. deze bezoekers hebben in totaal 172 116 visits gebracht wat een gemiddelde van 9 visits per bezoeker te weeg brengt. Deze bezoekers hebben in totaal 4 683 106 pagina's bekeken wat een gemiddelde van iets meer dan 27 pagina's brengt per visit.

Onze drukste maand qua bandbreedte verbruik was maart. Grappig om te zien is dat hoewel maart het meeste bandbreedte verbruik had October de maand was met de meeste Visits en bekeken pagina's.

Ook bij deze statistieken zien we dat de woensdag de drukste dag is. Het forum blijft toch de grootste invloed hebben op competitieteam.nl.

Opvallend is nog altijd het grote aantal bezoeken uit Amerika. Ik heb echter een vermoeden dat dit komt door de zogenaamde searchbots. Zoekmachines als google en yahoo laten bots het net afstruinen op zoek naar nieuwe sites en naar veranderingen en ik denk dat die geteld worden als bezoeken uit amerika. Ook grappig om te zien: Maar liefst 155 pagina;s zijn bekijken door iemand uit Saudi arabie, 183 door iemand uit Zuid korea en 190 uit de UAE.

Het windows gebruik is ietsjes afgenomen. Waar de vorige keer dit op 98,7 stond is het nu 98,5. Mac's worden door 0.9% van de gebruikers gebruikt en 0,3% gebruikt linux.

IE is nog altijd de meest gebruikte browser met 88,4% op ruime afstand gevolgd door Firefox met 10,3%. Opera weet maar liefst 0,5% van de gebruikers te bekoren.

De search phrases waarmee we gevonden zijn, zijn niet meer zo raar als de vorige keer, alhoewel ik niet direct aan woorden als sauna en vida guerra denk bij competitieteam.
Reply
#40
Mac Wrote:Deze maand (januari dus) is Ad Wim weer 1 van de veelposters. Maar liefst 688 posts kwamen er uit z'n toetsenbord wat een prachtige gemiddelde van 31 per dag maakt. Nou vergeven we het hem deze keer omdat de australian open bezig is en dat zn postcount natuurlijk flink opschroeft!

ik vergeef die forumvervuiler helemaal niet


De gemiddelde leeftijd ligt op 28 jaar. Natuurlijk is dit niet helemaal serieus te nemen omdat niet iedereen z'n leeftijd serieus invult in z'n profiel.

ik ontken alles

Opvallend is nog altijd het grote aantal bezoeken uit Amerika.

ik zeg Berend Botje

Ook grappig om te zien: Maar liefst 155 pagina;s zijn bekijken door iemand uit Saudi arabie, 183 door iemand uit Zuid korea en 190 uit de UAE.

de as van het kwaad, Moker en zijn vrienden
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#41
zo, daar heb je lang over gedaan
Reply
#42
Idd, verschrikkelijke sloeber dat het is :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
T00L Wrote:zo, daar heb je lang over gedaan

Ik kom niet zo vaak in de kantine ivm een drankprobleem. In ieder geval verdient zo'n arbeidsintensieve post van Mac een reactie.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply


Forum Jump: