The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinnati (TMS)
#31
Lekker begin...Dag Kohl

Volgende is Tomic Tongue
Kei Nishikori





Reply
#32
Lekker Sousa! Kohl op het juiste moment negeren is ook een vak! Tongue
Reply
#33
Omg die muller  Idontgetit

Beide sets een break voor en 4-1 voor in de Tb...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Denk je op zeker te gaan met mahut en Monfils ...
Kei Nishikori





Reply
#35
En allebei ook dik favoriet.

Matig begin zeg, met al 3 man out. Kudla gewoon slechte keus, maar was een opvuller, rest is wel verrassend. Gelukkig ook nog wel wat man door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Quote:Dat kon niet worden gezegd over Gaël Monfils. De Fransman verloor met 6-4, 7-5 van Jerzy Janowicz en maakte de indruk er geen enkele zin in te hebben. Monfils raffelde zijn opslagbeurten in de tweede set zo snel af dat de ballenjongens amper tijd hadden om hun positie in te nemen na een punt.

pffft waarom blijf ik er ook intrappen bij hem
Reply
#37
Tja, same here. En nu had ie echt een heel goede loting. Wat een rare knakker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Allez Goatquet
Hup Zverevje

Anderson mag winnen om morgen Sock te pakken. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Daar gaan we weer. Hup Kyrgios, schijt aan de hele sportwereld.
Zverev mag ook wel winnen, maar geen must.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Tja, nu wel... Kaskut
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Vorige week 360 met hem misgelopen. 

Isner toch een week te lang genomen nu. 

Dan Murray maar weer toernooiwinst. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Poeh, even een weekje toekijken zo. Murray dan maar weer winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Isner nog veerkracht over? Anders wel een mooie opening voor Berdych zo. Benutten dan maar, en hopen dat Djoko een keer faalt. Zou mooi kunnen zijn, maar tot nu toe loopt het ruk.
Reply
#44
Ik zou vooral blijven doorgaan Isner...help je knie helemaal naar de klote zo  Bduh
Reply
#45
(17-08-2015, 11:28 AM)Ad Wim Wrote:
(17-08-2015, 11:07 AM)centre court Wrote:
(17-08-2015, 10:49 AM)buurs Wrote:
(17-08-2015, 10:11 AM)Ad Wim Wrote: Buurs toch weer geen Murray, hoe is het toch mogelijk?
Dat doe je alleen als je wilt gokken/forceren.
Berdych is een prima keus, maar Murray moet je gewoon hebben voor dat geld. Ook al gaat ie zich sparen. Met die loting is SF wel heel aannemelijk, en dan is ie al rendabel.

Verder geen heel boeiende week, helaas. Tsonga moet er zsm uit. Interessante keuze, maar zag dat ie echt nooit iets gepresteerd heeft hier. Maar 90 punten haalt ie wel.
Isner en Nadal mogen er ook uit, en Kudla moet van Pospisil winnen. En Berdych mag weer falen.

Ik probeer inderdaad te forceren en gok op max een halve finale van Murray.

Helaas trekt Nishi zich voor de deadline terug.

Ik heb m'n volledige team gericht op een afmelding/vroege uitschakeling van Djoko en Nishi...
Daarom geen ruimte voor Murray.

Ik heb als laatste Berdych erin gegooid voor oa Karlo/Kwerrie en Boredo.

Hopelijk haalt Berdych iig de halve finale.

Als je verwacht dat Djoko en Nishi slecht zijn of niet komen dan wordt Murray toch alleen maar interessanter?

Juist, of Federer.
Wederom een vage redenatie.
En jammer dat ie niet die alternatieven heeft genomen, hoe kom je bij Robredo, en in mindere mate Karlo en Querrey?!

Karlo, boredo en kwestie halen samen minimaal 225 pnt...  Smiley_emoticons_baby_taptap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
Sta niet te kijken van een eventueel ongeluk dat Coric binnenkort overkomt, want van z'n geluk de laatste set komt ie sowieso een keer onder een trein. Zelden vertoond!
Reply
#47
Op dinsdagavond al weten dat je een kut week hebt. Ik heb dat. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Pospisil geeft nog maar even een voorsprong in de Tb weg
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
Tsonga mist een aantal bp en verdasco breekt natuurlijk wel  Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
Verdasco gaat voor het eerst sinds maanden weer een potje winnen. Hij kiest daar even mijn troef Tsonga voor uit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Tsonga speelt ook wel beneden aller peil, kan er niet eens mee zitten als iemand zo droevig speelt. (Heb JW ook)
Reply
#52
Jammer van Isner, maar een mooie opruiming van alle paupers. Met Kyrgios voorop.
Reply
#53
Wordt gelukkig redelijk gecompenseerd allemaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Blij dat mijn seizoen al naar de klote was want dit toernooi wil je niet als je bovenin staat
Kei Nishikori





Reply
#55
Zolang iedereen bovenin een kut week heeft dan is het geen drama toch. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Alleen als Berdych en Murray rare dingen gaan doen ontstaan er verschillen.
Was ook niet zo moeilijk te voorspellen dat deze week raar zou worden. 
Daarom spreidt de top zijn kansen. 

Ik zou gek worden als Federer finale of verder haalt, maar zover is het nog niet. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Prima Kwerrie..NID natuurlijk ! 
Isner die zo vaak gekozen is..onbegrijpelijk Bduh
Vorige week al bij elke wedstrijd minimaal een blessure behandeling en kon nauwelijks nog lopen (knie) na zijn 3 uur wedstrijd tegen Chardy...plus nog eens dat hij nu dus al 3 zware weken achter de rug had.
Reply
#58
Plus dat Querrey 3-1 voor stond in H2H.

Als ik zo naar mijn team kijk, gaat het onwijs slecht, maar gelukkig heeft iedereen dat.
Ben nu wel een beetje bang voor Berdych, SF lijkt me duidelijk. Dan maar hopen dat Djoko er zin in heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Djoko last van elleboog... dus ben benieuwd
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
Geen risico nemen met het oog op de US open, lijkt me. Gelukkig heeft Murray nergens last van. Die gaat er dus uit in 2R.
Reply


Forum Jump: