(21-03-2019, 03:09 PM)rikbetert Wrote: ook als ik de sheet van dit forum ophaal, ziet hij er zo uit als in het plaatje hierboven.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Nee, werkt prima!
Complimenten voor de sheet, mooi overzicht van de keuzes en scores.
Sheet opnieuw opgehaald en nu is aantal spelers over wel goed maar kolom (B) aantal x gekozen blijft overal 13 staan....raar ja maar goed dan pas ik dat evt wel handmatig aan.
vooral het kiezen van al die qualies is niet handig.
ook mijn fout.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
maar goed, wanneer djokovic het toernooi niet wint maakt het allemaal niet zoveel uit.
Dat valt dus nog te zien, met al die onzekere subtoppers. Eerst maar eens afwachten.
En bovendien heb ik liever spelers in vorm, zoals Auger, Albot, Rublev, ook al weet je de plek niet, dan lukraak kleintjes die er tegen iedereen af kunnen, zoals Norrie, Eubanks, Gojo, etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
thx ad. Ik wilde net een update gaan maken en toen stond hij er al ;-)
Ben toch niet geheel ontevreden. Als je veel hebt zullen er veel sneuvelen. Maar het is toch minder pijnlijk als je iemand van 700 verliest dan iemand van 11000.