The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
de 5G's en 9TM's lijken mij wel wat, dat is mijn specialiteit!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja dan hoef je het minste na te denken he :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haggie Wrote:de 5G's en 9TM's lijken mij wel wat, dat is mijn specialiteit!

lijkt mij ook leuk.

ik denk dat je andere uitslag krijgt, dan het totaalklassement.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Ja dan hoef je het minste na te denken he :Big Grin

Ik doe toch altijd maar wat, dat weet je toch. JIj denkt na en eindigt buiten de top 10.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De afgelopen 3 jaar niet hoor
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En we zijn begonnen! :cheers:
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
3 Fransen voor Buurs tegenover 3 Russen voor mij.
Reply
13 lege teams als ik het zo snel zie
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Monaco, GGL, Montanes en Starace!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
andre Wrote:3 Fransen voor Buurs tegenover 3 Russen voor mij.

Ik weet niet waarom, maar ik ga bijna altijd voor Fransen en dan met name Gasquet, PHM en Clement.
Ze stellen me vaak teleur, maar ik kan mijn gevoel niet tegen spreken :8:

Succes op een spannend FTM-jaar!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Hup Monaco, GGL, Montanes en Starace!

Dat wordt weer schelden, Stille :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:13 lege teams als ik het zo snel zie

Waaronder SuuperKuuper? :cry:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Of niet :-"
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad staat nu al boven Buurs :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Ad staat nu al boven Buurs :-({|=

"nu al" begrijp ik niet :-k

dat moet zijn: heel even
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie week !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
wel vaag dat lege teams gewoon punten krijgen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat viel me oook al op maar er zal wel momenteel aan het een en ander gewerkt worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gelijk al vergeten.

KUT KUT

Nu al geen zin meer!!!!!!!!!!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
80% van de laagste score en deze week is niet al te belangrijk.
Reply
Stille Wrote:Haggie week !
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kunnen we elkaars team niet meer zien? Als ik op aantal punten van iemand klik krijg ik namelijk: Het team van .... deze week is: en dan vervolgens niets...

Succes allemaal!
Reply
Roos Wrote:Kunnen we elkaars team niet meer zien? Als ik op aantal punten van iemand klik krijg ik namelijk: Het team van .... deze week is: en dan vervolgens niets...

Succes allemaal!
Als je eerst op stand klikt en dan op een naam dan kun je wel het team van een ander zien.
Succes Roos :8:
Reply
Haha ja ik zag het nadat ik bericht hier had gepost. Hmmpf waarom doen de spelers nou niet wat ze moeten doen!Wink
Reply
Roos Wrote:Haha ja ik zag het nadat ik bericht hier had gepost. Hmmpf waarom doen de spelers nou niet wat ze moeten doen!Wink

daar heb ik al jaren last van. :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ooh is dat het!Wink Uhm en waarom krijgen mensen die geen team hebben toch nog behoorlijk wat punten? Mis ik iets? :-k
Reply
Ja, als je het vergeet krijg je 80% van de score van de nummer laatst van die week (althans, de nummer laatst mét team Wink )
Reply
Wat ik niet kan vinden, is hoe je andermans team in de draws kunt zien. Volgens mij kon dat dus vroeger door op iemands weekscore te klikken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat kan via de stand.
Reply
mindlight Wrote:Dat kan via de stand.

Daar kun je alleen het team in overview bekijken... Niet zoals Ad vraagt in de draw..
Reply


Forum Jump: