The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
Haggie Wrote:Nu ook knallen in de 3e set

welk belang heb je?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:
Haggie Wrote:Nu ook knallen in de 3e set

welk belang heb je?

LTM
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hag heeft altijd ergens een belang. Wedden dat dit geen TB wordt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-3 Bagh idd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bahh 4x Ivan 4x maar degenen die Baghdatis hebben staan over het algemeen hoger. Daarom steun ik die kale vandaag. LTM kijk ik totaal niet naar. Dat heeft pas later in het seizoen zin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Bahh 4x Ivan 4x maar degenen die Baghdatis hebben staan over het algemeen hoger. Daarom steun ik die kale vandaag. LTM kijk ik totaal niet naar. Dat heeft pas later in het seizoen zin

Waarom? Mijn voorsprong is zometeen al helemaal niet meer in te halen voor jou :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja man
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Bagh :letitallout:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Marcos!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kijk effe 10 minuut en Ljubo gaat het weggeven Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mooi he
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mwah als Bagh wint maakt ook niet uit hoor, als ie dan ook maar van JWT wint
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Boem deze was 199km/u !!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ljubicic het weggeven? In dit soort situaties is hij imo juist in z'n element.
Reply
Dacht je dat eind 2e set ook?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toen had ik nog geen internet aan. Gebeurde er toen iets raars?
Reply
Ljubo gaf het weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ljubo gaf het weg.
:Big Grin

Die ML heeft 2 helden.
Eentje die choket en eentje die totaal niet kan tennissen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
2 MP gehad in 2e set die Ljubo waarvan 1 op eigen serve
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Paire kan absoluut tennissen, maar zal gisteren één van z'n offdays gehad hebben. Ljubicic wegzetten als choker kan ik alleen maar om lachen :lol:
Reply
mindlight Wrote:Paire kan absoluut tennissen, maar zal gisteren één van z'n offdays gehad hebben. Ljubicic wegzetten als choker kan ik alleen maar om lachen :lol:

Betreft Paire kan ik je echt totaal niet serieus nemen, iedereen kan best wel tennissen, maar Paire :roll: !!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En Gilles Simon? Kan ie tennissen? Die verliest in 5 sets van jullie koning. Vervolgens verliest Simon van Paire. Dan moet je dus wel iets kunnen alleen lukte het gisteren gewoon niet. Ik heb Paire vorig jaar op RG tegen Rochus gezien en toen liet ie mooie staaltjes zien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gespannen TB tot nu toe. Kijken of Bagh dit keer wel 1e services kan slaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:En Gilles Simon? Kan ie tennissen? Die verliest in 5 sets van jullie koning. Vervolgens verliest Simon van Paire. Dan moet je dus wel iets kunnen alleen lukte het gisteren gewoon niet. Ik heb Paire vorig jaar op RG tegen Rochus gezien en toen liet ie mooie staaltjes zien
Simon was geblesseerd en zegt waarsch af voor Marseille.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:En Gilles Simon? Kan ie tennissen? Die verliest in 5 sets van jullie koning. Vervolgens verliest Simon van Paire. Dan moet je dus wel iets kunnen alleen lukte het gisteren gewoon niet. Ik heb Paire vorig jaar op RG tegen Rochus gezien en toen liet ie mooie staaltjes zien

Ga Paire anders even verdedigen. Herinner je je die bal door de benen nog? Als hij die nou eens goed uitvoerde? Het is een lachertje! Ik hoop dat jullie hem vaak zullen nemen met CTM!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Had ie dat niet eerder kunnen zeggen...had ik een beter alt kunnen nemen Sad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haggie Wrote:
Stille Wrote:En Gilles Simon? Kan ie tennissen? Die verliest in 5 sets van jullie koning. Vervolgens verliest Simon van Paire. Dan moet je dus wel iets kunnen alleen lukte het gisteren gewoon niet. Ik heb Paire vorig jaar op RG tegen Rochus gezien en toen liet ie mooie staaltjes zien

Ga Paire anders even verdedigen. Herinner je je die bal door de benen nog? Als hij die nou eens goed uitvoerde? Het is een lachertje! Ik hoop dat jullie hem vaak zullen nemen met CTM!

Allez Paire!!!! Ik vind het een held! Vooral toen ie naar mij ging zwaaien gisteren (na die harde voila door ahoy)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:
Haggie Wrote:
Stille Wrote:En Gilles Simon? Kan ie tennissen? Die verliest in 5 sets van jullie koning. Vervolgens verliest Simon van Paire. Dan moet je dus wel iets kunnen alleen lukte het gisteren gewoon niet. Ik heb Paire vorig jaar op RG tegen Rochus gezien en toen liet ie mooie staaltjes zien

Ga Paire anders even verdedigen. Herinner je je die bal door de benen nog? Als hij die nou eens goed uitvoerde? Het is een lachertje! Ik hoop dat jullie hem vaak zullen nemen met CTM!

Allez Paire!!!! Ik vind het een held! Vooral toen ie naar mij ging zwaaien gisteren (na die harde voila door ahoy)

Dat was nog het meest treurige moment idd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ivan in topvorm. dat gaat lastig worden voor Jo.

Hopelijk kan Ivan morgen zijn bed niet uitkomen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bagh ](*,)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: