The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Haggie Wrote:querrey, wawje en djoko om mee te beginnen! 3 overwinningen svp! Smile

+ Berdych
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het is weer woensdag, gaat direct kut. Komop nou Berdych. Forza Seppi, sla die Querrey eruit, 45 punten is al teveel voor hem
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kom op nou Querrey. Hup Wawje!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fuck, terug en zie dat Chardy terug gebroken wordt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Top dit =D> Berdych, Chardy en Querrey eruit...Hou ik alleen Roger en Ferrer nog over :x
Reply
CHardy van *4-3 naar 4-6, drol!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Waw!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
klasse waw! Even warm worden en nu ben je los. Wie gaat jou stoppen??
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Del Potro misschien, net als een paar weken geleden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nee lijkt niet. Wordt een zwitserse halve finale.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Potro speelt erg sterk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
tegen een uitgeputte berdych die de harde klappen van potro nu ff niet kan hebben. Wat wil je na een week derde set tb's haha
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die Djokovic joh. Zo'n druk schema en nu alweer over Hernandez heen aan het walsen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych geeft er de brui aan, zag wel dat ie totaal kansloos was tegen deze Del Potro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Berdych geeft er de brui aan, zag wel dat ie totaal kansloos was tegen deze Del Potro.

Weet niet of je alle eer op Potro mag afschuiven. Berdych zit er gewoon doorheen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
querrey breakt =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Die Djokovic joh. Zo'n druk schema en nu alweer over Hernandez heen aan het walsen...

:Big Grin!



ps. Klasse Sam!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Querrey, nu nog uitserveren!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Sam! Al denk ik nog steeds niet dat ie gaat winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En op love, klasse!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Die Djokovic joh. Zo'n druk schema en nu alweer over Hernandez heen aan het walsen...

:Big Grin!



ps. Klasse Sam!!!!


En op RG in een best of 5 komt ie al in de 1e of 2e ronde fysiek in de problemen tegen een rukker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee hoor, want daar is het geen 40 graden met hoge luchtvochtigheid.

Hij is gewoon de man na Nadal deze weken, en toch is ie gezakt naar nummer 4 en is die vreselijke Murray hem voorbij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Die Djokovic joh. Zo'n druk schema en nu alweer over Hernandez heen aan het walsen...

:Big Grin!



ps. Klasse Sam!!!!


En op RG in een best of 5 komt ie al in de 1e of 2e ronde fysiek in de problemen tegen een rukker.

op RG moet je hem ook niet nemen. Dan is het weer Nadal tijd :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Forza Seppi!!
Zou toch wel mooi zijn als hij wint voor mij. Ik heb er nog niet het volste vertrouwen in. #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Querrey overleefd 2 bps, 6-5 waw. Break m voor de match.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
15-30. Nog 2 Waw!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 mps
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ai, dat is spijtig van Chardy. Maar als Monaco en Serra nu ook velriezen, vind ik het prima. En dit is ook goed voor de poll...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gsm Waw! Mooi zo. Pak nu ook die Del Potro maar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Waw :-({|=

Nu moet Querrey zichzelf nog even binnenharken.
Fognini winnen van Simon zou erg mooi zijn.
Djoko is nu nog een zekerheidje.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: