The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Barcelona 2009
als nando iets slimmer had gespeeld, had hij nu gebroken.

nu is het deuce
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
bp nando!

vamos!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
wat een kans voor verdasco :eeeek:

niet normaal zeg...

Reply
2-2

ik moet helaas weg.

vamos nando!

Reply
Pff heb de livestream ook gevonden. Wat een kans net met die mislukte dropshot.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
GVD, netbal Gonzo ](*,)
Reply
Nando is op dit moment een klasse beter.
Reply
2 bps heerlijk weggewerkt!
Reply
Jezus wat een niveau zeg, ze staan echt allebei vol te knallen.
Reply
Klasse naar 3-2! Zolang Gonzo niet kan beuken met zijn FH is ie kansloos.
Reply
Die forehand inside out om de game binnen te halen, heerlijk!
Reply
Scholten! Wrote:Nando is op dit moment een klasse beter.
En toch krijgt Gonzo 2 bps? Het is weer een objectief verslag, zie ik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
30-30!
Reply
Die 2e service op op 0-30 was gewoon uit ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Nando is op dit moment een klasse beter.
En toch krijgt Gonzo 2 bps? Het is weer een objectief verslag, zie ik...

Hij maakt meer fouten en meer punten, 'zonet' was hij echt meester in de rally. Maar ga alsjeblieft lekker naar het terras Ad :wink:

15-30 Confused
Reply
wat deed die gonzo daar?? :eeeek:
Reply
Volgens mij is het gewoon 3-3 30-30 1-1 in sets en is het compleet gelijkwaardig.

En ik ga zo ja, even omkleden.
Reply
Hop =D>

Mooi moment om weg te gaan.
Reply
Wat is die forehand toch geweldig, neemt met een slag het hele initiatief over in de rally Icon_evil
Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij is het gewoon 3-3 30-30 1-1 in sets en is het compleet gelijkwaardig.

jij postte anders een half uur geleden een soortgelijk bericht. Toen stond 't gewoon 1-1 in sets nadat verdasco 2x op rij had gebroken. over objectief gesproken.
Reply
Ik heb in ieder geval een mooie derde set gezien (vanaf 2-2) met een verdiende winnaar. Verdasco speelde uitstekend, maar Gonzo was van een nog hoger niveau.
Reply
Gonzo helaas net wat constanter en beter bij de beslissende momenten. Alhoewel die fucking netbal het tij deed keren.
Reply
Davy Ferrer [-o<
Reply
Jammer dat Nando heeft verloren, maar Gonzo is ook wel een geweldige speler om naar te kijken.

Ik gun het hem.

Geen van de concurrenten heeft hem, dus geen probleem.

Reply
Wat een heerlijke dag vandaag !!! =D>
Eerst winst voor Ferrer en Gonzo......daarna vanavond zelf tenniscompetitie gespeeld en met 4-0 gewonnen en tegelijkertijd wordt een paar 100 meter verder VVV Venlo ook nog eens kampioen !!! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Ik kom net thuis van het tennis maar ga nu nog ff de stad in waar het kampioensfeest is losgebarsten en de kroegen nog tot een uur of 4 open zijn ! :8:
Reply
hoe kan ik me hier nog vertonen als ultiem gonzalez fan? Ik vraag me alleen af waar hij in hemelsnaam vorig week was, als hij nu in deze vorm verkeert.. Hij is een geweldige topper, a real hero!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ik vraag me vooral af wat RKC gisteren aan het doen was. ](*,)

Maar feli Kraai, zeer verdiend van VVV.
Reply
Grote klasse Gonzo! =D>

Pak nu ook gewoon Ferrer maar, en zelfs Nadal.
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Volgens mij is het gewoon 3-3 30-30 1-1 in sets en is het compleet gelijkwaardig.

jij postte anders een half uur geleden een soortgelijk bericht. Toen stond 't gewoon 1-1 in sets nadat verdasco 2x op rij had gebroken. over objectief gesproken.
Toen maakte Gonzo ook 2x zoveel returnpunten, was in heel veel stats de betere en had een break voor gestaan. Dat is toch wel wat anders dan dat het volkomen gelijk staat in de 3e set en Gonzo zelfs bps krijgt, en ik hier alleen maar berichten lees dat Verdasco veel beter is...
Reply
mindlight Wrote:Maar feli Kraai, zeer verdiend van VVV.

Thx Mindlight....net wakker en straks weer verder feesten met de huldiging :8: \Big Grin/
Reply

Forum Jump: