The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Gefeliciteerd Kraai!
Reply
Thx Andre..Jij ook feli met 2de plaats! =D>
Reply
klasse boys! mooi op 'onze' mannen goed zijn begonnen!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Feli Kraai! Ik krijg dit altijd beter uit mn bek als het bij mezelf ook redelijk gegaan is. Wink
Reply
Heel ff een vraagie. Ging net alvast ff kijken naar team voor aankomende week. Maar dan staan er al punten achter, ik neem aan dat dit de punten zijn die zij afgelopen week hebben gehaald?! En de database sluit pas morgenavond om 22:00 uur? Terwijl er vandaag al wedstrijden worden gespeeld?
Reply
Ja Roos klopt allemaal.
Punten die er achterstaan van afgelopen week en de database sluit maandagavond 22.00 uur. Succes ! Smile
Reply
Overdune Wrote:Feli Kraai! Ik krijg dit altijd beter uit mn bek als het bij mezelf ook redelijk gegaan is. Wink

Thx OD :Big Grin
Ik heb dat ook hoor :wink:
Reply
Roos Wrote:Heel ff een vraagie. Ging net alvast ff kijken naar team voor aankomende week. Maar dan staan er al punten achter, ik neem aan dat dit de punten zijn die zij afgelopen week hebben gehaald?! En de database sluit pas morgenavond om 22:00 uur? Terwijl er vandaag al wedstrijden worden gespeeld?

Vandaag worden alleen Q-wedstrijden gespeeld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ah ok! Thanks en nog gefeliciteerd! Strakke week gedraaid hoorWink
Reply
Hoeveel punten hebben de Quali's sowieso als ze in het hoofdtoernooi komen? Wat krijgen ze er dan bij vergeleken met de andere spelers? Normaal krijg je 20 punten als je 2e ronde haalt, een quali krijgt?
Reply
Volgens mij 12. Ik zou dit moeten weten. :oops:
Reply
Idd, +12.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ah ok thanks! Hmm is het overwegen dus zeker waard... :wink:
Reply
In de kleine toernooien zijn de Q's veel meer rendabel dan bij de Grandslam's. Zoals je hebt kunnen zien draait het dan om de halve finalisten/winnaar. En de Q's die 90 punten pakken zijn niet belangrijk, dat zal tijdens de kleinere toernooien wel anders zijn.
Blue White Army!
Reply
Jepperdepep, ik heb hem door!
Reply
kom net thuis en heb nog geen uitslag of speelschema gezien...

snel even iets aanvinken maar... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb mijn team al staan. Eerlijk verdeeld, elk toernooi 6 spelers. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Mijn team is ook klaar. Hopelijk drukt Gil door tegen Robredo
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
54 mensen met een team tegen 57 bij de AO, dat valt mee.
Reply
Mac, ik heb nu het probleem dat ie op mijn telefoon de buitenste randen (links en rechts) niet meer toont. dus ik zie het begin van de namen bij statistieken niet en kan dus niet zien wie er hoe vaak gekozen is.
Dat was een paar weken geleden niet zo, en bij de Iphone van m'n vriendin doet ie het prima. Enig idee>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
koop gewoon een fatsoenlijke telefoon.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zo typisch wie Robredo niet heeft: Tampie, Andre, Buurs, CC. Ik hoop zo dat ie het toernooi wint!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als zij hem niet hebben dan weet het je wel : Gil wint
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Zo typisch wie Robredo niet heeft: Tampie, Andre, Buurs, CC. Ik hoop zo dat ie het toernooi wint!

Robredo gaat echt niet achtereen van Monaco en Bellucci winnen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Doelstellingen tot aan juni:

Na deze week: top 15

Per 1 maart: top 10

Per 1 april: top 7

Per 1 mei: top 5

Per 1 juni: top 3
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Buursie, buursie. [-X

Ik doe nog maar 1 week mee en sta nu al bijna 800 punten op je voor. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kuiper Wrote:Buursie, buursie. [-X

Ik doe nog maar 1 week mee en sta nu al bijna 800 punten op je voor. :lol:


kuipertje, kuipertje

jij staat voor het eerst in 5/6 jaar een keer boven mij na een verschrikkelijke slechte start van mij :lol:
We praten over 2 maand wel weer :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Undecided

ben jij niet die manager die vorig jaar dik 2e stond, maar alles wegchokete aan het eind en 4e werd Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Buursie, buursie. [-X

Ik doe nog maar 1 week mee en sta nu al bijna 800 punten op je voor. :lol:


kuipertje, kuipertje

jij staat voor het eerst in 5/6 jaar een keer boven mij na een verschrikkelijke slechte start van mij :lol:
We praten over 2 maand wel weer :wink:

2 maand? Dus je gaat 2 maanden niets zeggen hier. Pfffff, wat een rust.
Ik ga je dit jaar inmaken buurs, let op mijn woorden :eten: :eten:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: