The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2007
Ad Wim Wrote:Lekker Willy! Op naar die halve finale!

Waar ie voor de 3e keer dit jaar mag gaan winnen van Federer :razz:
Reply
Graag!

En dan voor de eerste keer van Rafa :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hij miste net op 4-3 al 2 bp's, hij is duidelijk beter. Jammer dat we het niet kunnen zien...

Aan de statistieken te zien is het enige verschil dat Monaco tot nu toe 3 keer zoveel onnodige fouten maakt. Als dat verbetert kan het nog spannend worden.
Reply
De break voor Monaco, maar Canas herstelt meteen, 1-1.
Reply
Canas op de Belg
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
=D>
Reply
En de break met een fantastisch punt =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
..en meteen live een geniaal punt meegepakt! Canas Notworthy
Reply
Ik heb t al eens gezegd, maar t wordt net bevestigd: na RG mag Puerta weer spelen.
Reply
Overdune Wrote:Ik heb t al eens gezegd, maar t wordt net bevestigd: na RG mag Puerta weer spelen.
Dat wordt geen noemenswaardige comeback. Die gaat niet eens de top 50 halen, misschien wel niet eens de top 100.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Ik heb t al eens gezegd, maar t wordt net bevestigd: na RG mag Puerta weer spelen.
Dat wordt geen noemenswaardige comeback. Die gaat niet eens de top 50 halen, misschien wel niet eens de top 100.

Zou kunnen, je weet t nooit. Iig leuk om z'n forehand weer te zien. =P~
Reply
Dit zijn nou van die partijen waarom ik graveltennis zo fantastisch vind om naar te kijken =P~

Bye bye Monaco, je hebt al veel te veel punten gehaald.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stel de finale wordt Canas-Nadal, die partij gaat nooit eindigen! :razz: Ze halen allebei werkelijk alles terug.
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij miste net op 4-3 al 2 bp's, hij is duidelijk beter. Jammer dat we het niet kunnen zien...

Aan de statistieken te zien is het enige verschil dat Monaco tot nu toe 3 keer zoveel onnodige fouten maakt. Als dat verbetert kan het nog spannend worden.

Nu t op tv is weet je waarom (en dat had ik ook moeten weten natuurlijk), Canas haalt gewoon alles terug totdat Monaco de fout maakt.
Reply
=D> Klasse Willy! Monaco was absoluut niet slecht, maar Canas was briljant.
Reply
Mooi zo, met Hernandez, Volandri en Monaco zijn alle teveel-scorende prutsers eruit (Verdasco is nog een twijfelgevalletje)
Reply
andre Wrote:Mooi zo, met Hernandez, Volandri en Monaco zijn alle teveel-scorende prutsers eruit (Verdasco is nog een twijfelgevalletje)

Helemaal mee eens!

Djoko gaat natuurlijk afrekenen met Verdasco. :8:
Reply
Canas Notworthy

Fabelachtig
Reply
Tja, hup Nalbi dan maar, al maakt me die partij niet zoveel uit. Jammer dat we deze nog nergens zien, kan een leuke marathon worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nalbi is slecht :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Davy is natuurlijk ook gewoon een koning, jammer dat we het wederom nergens zien. Kut Giro en zwemmen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nalbi mist een 0-40 op 2-2 in de 2e set, 2 uit 10 bp's... #-o

Ik neem aan dat we het nu op Eurosport ktijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sharapova op eurosport :o

Ik ga aan de studie :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sport 1 wel Nalba - Davy.

Davydenko vind ik tot nu toe een betere pot spelen, staat nu 6-3 6-5 voor hem...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Nalbi was tegen Monfils ook niet goed, en dat is ook niet zo gek, gezien zijn jaar.
TB nu, die moet hij winnen om nog kans te maken imo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar na de eerste minibreak 7 punten op rij voor Davy :| :eeeek: :letitallout:

Vrij kansloos lijkt het me nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3e set naar Nalbandian..
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Nalbi gaat serveren voor 2-2 in sets!
Reply
Over 1 minuut op eurosport =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
5-5
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: