The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Barcelona 2009
klasse rafa, nu jij david.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:WWWWWWOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWW :eeeek:

Mooiste punt van het jaar =D> :o =P~

Hoeveel punten van het jaar zie jij wel niet? :8:
Kijk dan maar eens naar 5-4 15-15, dat was pas een punt. Gonzo die een zeldzame backhand passing slaat als het echt moet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Gonzo niet te veel fouten maakt en een beetje geduldig blijft, gaat hij dit gewoon duidelijk winnen. Ferrer is gewoon niet goed genoeg, Gonzo overklast hem momenteel op alle fronten. Hij slaat zelfs al meerdere doorgeslagen backhand winners van achteruit.

Er staat wel flink veel wind trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En 6-2 Gonzo. Het is echt een demonstratie: forehand winners, backahnd winners, goed netspel, lobs, dropshots. Ferrer is totaal kansloos.

Nu maar hopen dat ie het volhoudt...
Reply
... maar dat gebeurt dus niet. In drie games al meer fouten dan in de hele eerste set, 0-3 Confused
Reply
Keurig David.
Reply
En door naar 4-1. Weinig aan de hand zo.
Reply
Inderdaad, Ferrer hoeft er weinig voor te doen. Hij speelt wel een stuk beter dan in de 1e set, maar met Gonzo bepaalt hij altijd hoe een wedstrijd gaat. En hij heeft een flinke dip nu...
Reply
Wat een gek verloop. GOnzo opeens helemaal nergens meer. Hopelijk pakt ie het weer op in de derde set, net als tegen Verdasco...
Reply
En met een dubbele break naar 6-2! Keurig. Nu gewoon doortrekken.
Reply
Lekker om meteen die 1e game te pakken in de 3e set!
Reply
Ik heb er een hard hoofd in. Gonzo haalt maar heel zelden zijn niveau van de eerste set en Ferrer gaat minder fouten maken, en ook gewoon beter spelen. Wat jij?
Reply
Gonzo is natuurlijk wel een mentaal beest itt bijv. safin. :razz:
Dat alles of niets spel kan zo terug komen en dan kan ie ook zo 3 games op rij pakken. Ferrer is er nog niet.
Reply
Pfff, en dan weer zo'n nonchalante game. Hij had op 40-15 en 40-30 al binnen moeten zijn. En nu bp...
Reply
Tjonge jonge, hoe kun je het zo weggeven...
Reply
Gonzo is helemaal niks meer, lijkt er ook de brui aan te geven. Lekker dan :|
Reply
4-1 nu. grote klasse.
Reply
Ai, 2 bp's gemist om weer helemaal terug te komen. Niveau is wel beter nu.
Reply
ferrer mist net natuurlijk ook een bp om naar *5-1 te gaan. Nu al diverse kansen gemist om naar 5-2 gaan.
Reply
Godver, ook nog een overrule op bp Icon_evil
Reply
Stevie Wonder als lijnrechter...
Reply
centre court Wrote:ferrer mist net natuurlijk ook een bp om naar *5-1 te gaan. Nu al diverse kansen gemist om naar 5-2 gaan.
Ja, maar Gonzo net zoveel kansen gemist om naar 4-3 te gaan. Ze zijn nu gewoon gelijkwaardig, Gonzo verdient de break.
Reply
Als 't 5-2 wordt is 't wel afgelopen.
Reply
Aiaiaiai, 4 bp's gemist. Nu zal het wel over zijn. De zoveelste close pot die verkeerd valt...
Reply
5-2. [-o<
Reply
Ad Wim Wrote:Aiaiaiai, 4 bp's gemist. Nu zal het wel over zijn. De zoveelste close pot die verkeerd valt...

Laat dan Ferrer ook niet buiten je team in een week dat alleen Nadal beter is dan hem op gravel. :wink:
Reply
Tja, die kut Ferrer ook, die mag op de zwarte lijst. In Dubai en waarsch hier haalt ie de finale, heb ik hem niet. Daar speelt ie de sterren van de hemel. Daar tussenin heb ik hem elke week en verliest ie constant in R16 kansloos van subtoppers. Wel weer typerend voor het seizoen...
Reply
Nou, nog 1 kansje, alles of niets!
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Aiaiaiai, 4 bp's gemist. Nu zal het wel over zijn. De zoveelste close pot die verkeerd valt...

Laat dan Ferrer ook niet buiten je team in een week dat alleen Nadal beter is dan hem op gravel. :wink:
Vorige week is daar alleen nog Djoko bij, en toch strandt ie in R16 :roll:
Reply
Nou, daar is de rebreak, en terecht ook. Ik moet het alleen nog zien...
Reply

Forum Jump: