27-03-2008, 10:50 PM
Idd, dacht ik ook al uit opslag af te kunnen leiden....
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Miami
|
27-03-2008, 10:50 PM
Idd, dacht ik ook al uit opslag af te kunnen leiden....
27-03-2008, 10:52 PM
Clement knalt iig lekker door naar 5-3 =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
27-03-2008, 10:53 PM
wat een kutdag
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
27-03-2008, 10:54 PM
Ze zijn iig weer begonnen bij Ancic. Wellicht toilet break...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
27-03-2008, 10:54 PM
misschien moest hij schijten en daarna simon nog een keer en toen de scheids :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
27-03-2008, 10:55 PM
buurs Wrote:misschien moest hij schijten en daarna simon nog een keer en toen de scheids :8: Hahaha :lol:
27-03-2008, 10:56 PM
MP Clement
27-03-2008, 10:57 PM
2e mp
GSM Clement, klasse gedaan :-({|=
Lekker Arnaud =D>
Clement wint.
weer een goede keuze van haggerman =D>
27-03-2008, 10:58 PM
NU gaat Youzhny zeker dit stukje winnen, of niet dan Mindlight
27-03-2008, 10:59 PM
Absoluut maar daar zijn nooit twijfels over geweest. Ferrer vind ik wel problematisch, maar ik reken op Verdasco.
Fish eruit is wel erg prettig, meest gekozen speler natuurlijk. Nu Ancic nog en dit wordt een topdag
27-03-2008, 11:00 PM
Fish
Het zat er zo dik in, en dan toch in mijn team. #-o Maakt vorige week nog eens extra zuur, hij had daar dus ook gewoon van Mayer kunnen verliezen. :x
27-03-2008, 11:01 PM
Fish inderdaad meest gekozen, dat is lekker. Heb altijd mijn twijfels gehad, ik ben blij dat ik uiteindelijk ervoor gekozen heb hem niet te nemen. Was ook pas toen ik Youzhny had :razz:
27-03-2008, 11:02 PM
Ad Wim Wrote:Fish inderdaad meest gekozen, dat is lekker. Heb altijd mijn twijfels gehad, ik ben blij dat ik uiteindelijk ervoor gekozen heb hem niet te nemen. Was ook pas toen ik Youzhny had :razz: Haha bij mij was het andersom, ik had Youzhny en dus Fish niet :8: De keuze om niet voor de Ancic backup te gaan ben ik voorlopig ook blij mee.
27-03-2008, 11:02 PM
buurs Wrote:Clement wint.Nouja, als hij gewoon van Almagro verliest, wat ik zeker verwacht, dan is het niet bijzonder. Maar uiteraard wel een stuk beter dan Fish.
27-03-2008, 11:05 PM
Ja idd, maar die op het oog bizarre keuzes van Haggie zijn wel geinig zo natuurlijk.
Ik ga er eens een update in knallen :8:
Haha, Ad en mindlight rekenen zich nu al rijk met Youzhny terwijl die er gewoon afgaat tegen Reynolds.
27-03-2008, 11:06 PM
omyaca Wrote:Haha, Ad en mindlight rekenen zich nu al rijk met Youzhny terwijl die er gewoon afgaat tegen Reynolds. :lol: [-X
27-03-2008, 11:06 PM
Dat zou best kunnen maar we zijn iig blij dat we Fish niet hebben.
Break Ancic!
27-03-2008, 11:07 PM
ik heb liever fish voor 1 punt, dan youzhny voor 1 punt
ancic breakt naar 3-1
27-03-2008, 11:07 PM
Als Youzhny verliest van Reynolds had je beter Fish kunnen hebben. :wink:
27-03-2008, 11:08 PM
omyaca Wrote:Als Youzhny verliest van Reynolds had je beter Fish kunnen hebben. :wink: Jaja, mooie wishful thinking, maar Youzhny gaat volledig los deze week
27-03-2008, 11:08 PM
ik denk dat youzhny wel 15 punten haalt nu.
safin en fish in vorm waren lastiger geweest
27-03-2008, 11:09 PM
Waarom serveert Ancic opeens zo slecht?
Maar 70% op 1e en 45 op 2e service. :|
27-03-2008, 11:09 PM
Tja, Fish. Ik had wel verwacht dat hij niet weer de finale zou halen, maar dit... Vorige week was z'n eerste fatsoenlijke resultaat, die gast is om het te vieren natuurlijk iedere avond gaan klemmen, dan krijg je dit. Ik blijf er wel bij dat Haggie's keuze voor Clement een belachelijke is, eentje in de categorie Tsonga.
27-03-2008, 11:10 PM
buurs Wrote:ik denk dat youzhny wel 15 punten haalt nu.Safin in vorm Zullen we het ooit nog gaan meemaken? |
« Next Oldest | Next Newest »
|