The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Jan Kromkamp mishandeld
tis die leipe mocro flavor !
Bangkok resident.
Reply
Best een lekker mokkeltje dat van Kromkamp (op foto iig)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Vriendin Kromkamp weigerde politie
Het blijft onrustig rondom Jan Kromkamp. De verdediger van PSV liep vorige week ernstige verwondingen op, nadat twee achttienjarige mannen hem uit zijn auto hadden getrokken.

Eerder gingen al geruchten dat de vechtpartij zou zijn veroorzaakt door een ruzie van Kromkamp met zijn vriendin. Het tweetal zou op dat moment de politie hebben willen bellen, maar dat werd door de vriendin van de voetballer geweigerd, zo meldt De Telegraaf vrijdag.

De vriendin van Kromkamp zou politie hebben geweigerd, omdat de PSV'er zich dat 'niet zou kunnen permitteren'. Volgens advocaten van het tweetal stelde een dronken Kromkamp zich vervolgens agressief op, waarna hij door de verdachten werd toegetakeld. Daarbij brak de international zijn oogkas en zijn jukbeen.
Reply
Hij leek zo onschuldig....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Hij leek zo onschuldig....

Dat lijken ze allemaal daar in Brabant maar ondertussen.............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik dacht dat Kromkamp een Fries was :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bumme Wrote:

Ondertussen is kromkamp het nog steeds.
Reply
Treesong Wrote:Ik dacht dat Kromkamp een Fries was :|

Dat is ie inderdaad. Zo zie je maar wat voor slechte invloed brabanders hebben op de rest van Nederland.
Reply
Bumme Wrote:

Ik heb nog een leuke Brabantse tip voor je, <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.oisterwijksculptuur.nl">http://www.oisterwijksculptuur.nl</a><!-- w -->
Reply
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Ik dacht dat Kromkamp een Fries was :|

Dat is ie inderdaad. Zo zie je maar wat voor slechte invloed brabanders hebben op de rest van Nederland.

Hoezo? Waarom zou je zo'n louche el cheapo advocaat van zo'n gastje geloven?
Reply
Advocaten willen vriendin PSV’er horen

EINDHOVEN - De vriendin van Jan Kromkamp moet onder ede gehoord worden over de aard en ernst van de ruzie die het stel voorafgaand aan de mishandeling de PSV-voetballer had. Dat willen de advocaten van de twee achttienjarige verdachten.

Jan Kromkamp. Foto ANP
VORIGE
START
STOP
1/1VOLGENDE
„Zij is de beste ooggetuige. Ze stond erbij en keek ernaar”, stelt advocaat R. den Hoed. In hun verklaringen bij de politie zegt het stel dat ze alleen een ‘kleine discussie hadden’ en geen hoogoplopend conflict, zoals de verdachten menen. De twee jongens beweren dat ze daarom in contact zijn gekomen met het stel, waarna de zaak is geëscaleerd. Een van hen wilde de politie bellen, maar dat zou de vriendin hebben tegengehouden.

Raadsman F. de Leeuw wil bovendien weten of er getuigen zijn die geruchten kunnen bevestigen waarin gesteld wordt dat er na afloop van de wedstrijd in de kantine al problemen. Hij staat de speler van de A1 van Acht bij, een student aan het ROC.

De twee Eindhovense jongeren zouden maandagochtend pas hebben ontdekt hoe ernstig ze de PSV-voetballer hebben mishandeld. Toen ze ‘s avonds overlegden wat ze nu moesten doen, kreeg de ROC-student een ‘raar’ telefoontje van PSV-supporters. Hierna hebben ze besloten zichzelf te melden bij de politie.

De voetballer van Acht wilde volgens zijn raadsman ook aangifte doen van mishandeling, omdat Kromkamp volgens hem als eerste heeft geslagen. „Hij heeft er veel spijt van. Dit heeft hij nooit bedoeld.” De jongeren dachten volgens Den Hoed toen ze zich bij de politie melden nog dat ze ‘iets nobels hadden gedaan’, door in te grijpen bij de ruzie tussen de PSV’er en zijn vriendin.

Voetballer Jan Kromkamp vertrekt zaterdag met zijn vriendin voor een geplande vakantie. Hij ontkent elke vorm van agressie naar zijn vriendin, stelt een zegsman desgevraagd. Justitie laat weten dat ook zij de aanleiding en de vermeende ruzie onderzoeken. Kromkamp kan volgens een zegsvrouw gaan en staan waar hij wil. „Hij is geen verdachte”.

--
Wat een angsthazen zeg.. en dan denken ze nog serieus dat iemand compleet in elkaar slaan nobel is. cry

Ben trouwens wel benieuwd of die vriendin van Kromkamp hun probeerde tegen te houden toen het gebeurde.
Reply
Peter Wrote:. en dan denken ze nog serieus dat iemand compleet in elkaar slaan nobel is. cry

Beaam, het hangt er natuurlijk wel zwaar vanaf voor welke club het slachtoffer speelt.
In dit geval was het vrij nobel.
Reply
wat een laffe gangstahs zijn die 2 hahahaha!
Bangkok resident.
Reply
Het begint steeds meer op een soap te lijken. Volgens Kromkamp was hij meteen buiten westen toen hij uit de auto viel, volgens die 2 gasten vocht hij terug. Maar hij kwam dus sowieso pas de volgende ochtend weer bij kennis. :eeeek:
--
Mishandeling leidt tot geruchten

EINDHOVEN – De mishandeling van PSV-voetballer Jan Kromkamp leidt al een week tot de meest wilde geruchten. Aan de hand van de aangifte van de voetballer en de verklaringen van de twee Eindhovense verdachten en Kromkamps vriendin schetsen de raadslieden R. den Hoed en F. de Leeuw een beeld van de avond.

VORIGE
START
STOP
VOLGENDE
De twee Eindhovense achttienjarige verdachten bezoeken zaterdagavond, net als Jan Kromkamp en zijn vriendin, de vriendschappelijke wedstrijd VV Acht-PSV. De jongens, onder wie een voetballer van de A1 van Acht, houden het na de eerste helft voor gezien en vertrekken met wat vrienden en drank naar het nabijgelegen park.
Tegen elf uur zijn de twee scholieren bij de vijver als enigen overgebleven van het groepje. Wanneer de speler van Acht even gaat plassen op het parkeerterrein ziet hij dat een man en een vrouw een – naar zijn zeggen – hoog oplopende ruzie hebben.
De jongen loopt naar de twee toe om een vuurtje te vragen. Hij verklaart daarover: „ Die man zei ‘opflikkeren’ en duwde me. Toen ik zag dat de man de vrouw optilde, zei ik: ‘hee, waar ben je mee bezig’. Toen begon hij mij te duwen en toen is er over en weer geduwd en getrokken.”
Als de Eindhovenaar daarna terug loopt richting zijn vriend, loopt de vrouw mee. De vrouw is volgens de jongeren in paniek. Ze haakt haar arm in zijn arm. Wanneer de jongen zegt dat hij de politie gaat bellen, zegt ze: „Nee, niet doen. Hij (Kromkamp, red.) kan het zich niet permitteren om zo in de media te komen, want hij voetbalt bij PSV.” Dat ontkent de vrouw later bij de politie, ze zegt dan alleen dat ze de zaak wilde sussen.
Als de man de parkeerplaats komt opgerend, rennen de twee verdachten achter hem aan. Kromkamp gaat in zijn auto zitten. Het portier wordt over en weer open en dicht getrokken, nadat een van de jongens met zijn gebalde vuist op het raam heeft geslagen. Uiteindelijk belandt de PSV- speler buiten de auto.
Over hoe dat gebeurt, verschillen de meningen. Kromkamp zelf zegt dat hij uit de auto valt omdat hij het portier vast heeft als dat wordt opengetrokken. Hij zou op zijn achterhoofd en rug terecht zijn gekomen en daarna niets meer hebben geweten, totdat hij de volgende ochtend wakker wordt in het Catharina-ziekenhuis in Eindhoven.
De verdachten stellen dat de voetballer de eerste klap uitdeelt. Zijn vriendin kijkt op enige afstand toe. De jongens spelen elkaar bij de politie later ‘de zwarte piet’ toe over hun aandeel in de feitelijke mishandeling, maar zeggen allebei dat ook Kromkamp schoppende bewegingen maakte.
De PSV- speler is geslagen en getrapt toen hij al op de grond lag. Als hij blijft liggen en zich niet langer verweert, nemen de jongens de benen.
Reply
[Image: gaap.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply
Peter Wrote:Over hoe dat gebeurt, verschillen de meningen. Kromkamp zelf zegt dat hij uit de auto valt omdat hij het portier vast heeft als dat wordt opengetrokken. Hij zou op zijn achterhoofd en rug terecht zijn gekomen en daarna niets meer hebben geweten, totdat hij de volgende ochtend wakker wordt in het Catharina-ziekenhuis in Eindhoven.
:lol:
maakt z'n verhaal niet echt geloofwaardiger
Reply
T00L Wrote:
Peter Wrote:Over hoe dat gebeurt, verschillen de meningen. Kromkamp zelf zegt dat hij uit de auto valt omdat hij het portier vast heeft als dat wordt opengetrokken. Hij zou op zijn achterhoofd en rug terecht zijn gekomen en daarna niets meer hebben geweten, totdat hij de volgende ochtend wakker wordt in het Catharina-ziekenhuis in Eindhoven.
:lol:
maakt z'n verhaal niet echt geloofwaardiger

Heb ook wel eens een vechtpartijtje gehad waar ik achteraf niets meer van wist...
Geloof die 2 gastjes ook niet, elkaar maar beschuldigen en zeggen dat Kromkamp de boeman is. Zal best dat hij niet al te vriendelijk was, maar om hem daar het ziekenhuis voor in te rossen is ook overdreven.
2 jongens die niets hebben en iemand die zijn neus oogkas en kaak gebroken heeft...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Wat mij betreft mag de laatste letter van het onderwerp van dit topic van een "d" in een "t" omgezet worden.
Reply
Bumme Wrote:Wat mij betreft mag de laatste letter van het onderwerp van dit topic van een "d" in een "t" omgezet worden.
:razz: =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De twee jongens die vastzitten voor mogelijke betrokkenheid bij de mishandeling van PSV'er Jan Kromkamp worden maandag vrijgelaten. De raadkamer in Den Bosch heeft dit woensdag besloten. Volgens de advocaat van een van de twee verdachten zijn er geen speciale voorwaarden verbonden aan hun vrijlating. Het gaat om een huidige en voormalige speler van het A1-elftal van VV Acht. Bij het sportpark van deze Eindhovense voetbalvereniging liep Kromkamp bij de mishandeling op 26 mei onder meer een gebroken jukbeen en gebroken neus op. Advocaat De Leeuw hoopt dat zijn cliënt de komende tijd de kans krijgt om herexamen te doen. Hij miste door zijn aanhouding het eindexamen havo. Pas daarna wil hij met hem gaan beoordelen of er bijvoorbeeld extra getuigen moeten worden opgeroepen.

--
Denk dat van die herexamens ook weinig zal komen. Volgens mij zijn wat jongens van de harde kern nog steeds uit op wraak.
Reply
Peter Wrote:Volgens mij zijn wat jongens van de harde kern nog steeds uit op wraak.

Zo wraakzuchtig zien ze er niet uit....

[Image: nerds.jpg]
Reply
Peter Wrote:[b]Denk dat van die herexamens ook weinig zal komen. Volgens mij zijn wat jongens van de harde kern nog steeds uit op wraak.

Volgens mij is de 'harde kern' van psv momenteel meer met een crematie etc bezig van een old skooler....
Die zijn eventjes niet bezig met wraak nemen.
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:[b]Denk dat van die herexamens ook weinig zal komen. Volgens mij zijn wat jongens van de harde kern nog steeds uit op wraak.

Volgens mij is de 'harde kern' van psv momenteel meer met een crematie etc bezig van een old skooler....

Toch wel erg, dat een Ajax supporter meer weet over de harde kern van PSV dan onze PSV kleuter. :lol:
Reply
Depor Wrote:
Fabian Wrote:

Toch wel erg, dat een Ajax supporter meer weet over de harde kern van PSV dan onze PSV kleuter. :lol:

nou vreselijk idd, als je niet weet wat er allemaal in de harde kern speelt ben je echt een sissy zeg. :roll:
Reply
waf Wrote:
Depor Wrote:
Fabian Wrote:

nou vreselijk idd, als je niet weet wat er allemaal in de harde kern speelt ben je echt een sissy zeg. :roll:

Zeg ik niet, maar wel frapant dat een Ajaxied het wel weet...
Reply
waf Wrote:sissy

[Image: gay.gif]
Reply
Peter Wrote:De twee jongens die vastzitten voor mogelijke betrokkenheid bij de mishandeling van PSV'er Jan Kromkamp worden maandag vrijgelaten. De raadkamer in Den Bosch heeft dit woensdag besloten. Volgens de advocaat van een van de twee verdachten zijn er geen speciale voorwaarden verbonden aan hun vrijlating. Het gaat om een huidige en voormalige speler van het A1-elftal van VV Acht. Bij het sportpark van deze Eindhovense voetbalvereniging liep Kromkamp bij de mishandeling op 26 mei onder meer een gebroken jukbeen en gebroken neus op. Advocaat De Leeuw hoopt dat zijn cliënt de komende tijd de kans krijgt om herexamen te doen. Hij miste door zijn aanhouding het eindexamen havo. Pas daarna wil hij met hem gaan beoordelen of er bijvoorbeeld extra getuigen moeten worden opgeroepen.

--
Denk dat van die herexamens ook weinig zal komen. Volgens mij zijn wat jongens van de harde kern nog steeds uit op wraak.

Toch knap dat een voormalig A1 speler geen bekende voetballer kent.
Bangkok resident.
Reply
Depor Wrote:
waf Wrote:
Depor Wrote:
Fabian Wrote:

Het enige dat ik over de harde kern weet is dat ze overal hebben aangegeven wraak te zullen halen. Verder ben ik blij dat ik niet weet wie er in de harde kern zitten, hoe groot die kern eigenlijk is (zo heel groot zal het niet zijn), waar ze wonen en wat ze doen in hun leven. Hoef niks met dat tuig te maken te hebben. Wel frapant idd dat een Ajaxied zo goed weet wat er bij de PSV-hoolies leeft en daar nog trost op is ook. Ikzelf blijf zo ver mogelijk weg van al dat hooliganisme. Puke
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:
waf Wrote:
Depor Wrote:
Fabian Wrote:

Het enige dat ik over de harde kern weet is dat ze overal hebben aangegeven wraak te zullen halen. Verder ben ik blij dat ik niet weet wie er in de harde kern zitten, hoe groot die kern eigenlijk is (zo heel groot zal het niet zijn), waar ze wonen en wat ze doen in hun leven. Hoef niks met dat tuig te maken te hebben. Wel frapant idd dat een Ajaxied zo goed weet wat er bij de PSV-hoolies leeft en daar nog trost op is ook. Ikzelf blijf zo ver mogelijk weg van al dat hooliganisme. Puke

Zie Fabian nergens aangeven dat ie er trots op is?
En voor de verandering ben ik het met je eens...Hooligans zijn zo ongelovelijk retarded.
Reply
Peter Wrote:Het enige dat ik over de harde kern weet is dat ze overal hebben aangegeven wraak te zullen halen. Verder ben ik blij dat ik niet weet wie er in de harde kern zitten, hoe groot die kern eigenlijk is (zo heel groot zal het niet zijn), waar ze wonen en wat ze doen in hun leven. Hoef niks met dat tuig te maken te hebben. Wel frapant idd dat een Ajaxied zo goed weet wat er bij de PSV-hoolies leeft en daar nog trost op is ook. Ikzelf blijf zo ver mogelijk weg van al dat hooliganisme. Puke

Trots ? Waar zie je mij dat zeggen ? Of druipt de trots van m'n post af... Net zoals bij elke post van jou de onwetendheid ervan afdruipt.. ??

Het staat gewoon op psv.netwerk.to mutsje, Remco alias Budeltje, stadionverbod voor 10 jaar, evenals een stad-verbod. Gewoon te lezen op het 'Those were the days' forum... :lol:
Reply

Forum Jump: